Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen baarissa jännämies yritti iskeä kaverini, mutta...

Vierailija
12.02.2017 |

Kaverillani on heikohko itsetunto, ja hän ajautuu helposti pelimiesten matkaan. Eilenkin oli käydä niin, mutta varoitin kaveriani ja olin se, joka sanoi ei, kuin mies ja kaverinsa yrittivät päästä meidän kämpille. Kaveri ei uskaltanut sanoa ei, mutta oli tosi huojentunut, kun ei joutunutkaan tuntemattoman panopuuksi. Nytpä ei kaduta tänään mikään.
Jännis jäi siis ilman naista viime yönä. En ikinä unohda sitä murhaavaa katsetta, jonka loi minuun, kun ilmoitin, että ilta päättyy meidän osalta tähän!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiina

Vierailija
2/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sinun kaltaisesi 'kaveri". Ilmotin hänelle että ystävyys päättyy tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luuseri kaveri sinulla, kun ei pärjää baarissa ilamn sinua. Ehkä kannattaisi suosiolla pysyä kotona, jos muuten lähtee kaikkien matkaan, kun ei osaa sanoa ei.

Vierailija
4/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en jäänyt. Ei se kaverisi ollut tosiaankaan ainut verkko mikä minulla oli vedessä.

Ps. Aika naurettavaa pelleilyä tuollainen cockblockaaminen. Kannattaisi itsekin antaa jonkun joskus hoonata ne hiekat sieltä pillusta niin maittaa elämä taas ihan tavalla sen jälkeen.

Vierailija
5/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en jäänyt. Ei se kaverisi ollut tosiaankaan ainut verkko mikä minulla oli vedessä.

Ps. Aika naurettavaa pelleilyä tuollainen cockblockaaminen. Kannattaisi itsekin antaa jonkun joskus hoonata ne hiekat sieltä pillusta niin maittaa elämä taas ihan tavalla sen jälkeen.

Eli sulle ei ole mitään väliä, miltä naisesta tuntuu? Haluat vain seksiä, etkä välitä, vaikka naisen itsetunto sen seurauksena painuisi pohjamutiin? Toivottavasti et saa pesää koskaan ikinä.

Vierailija
6/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulle ei ole mitään väliä, miltä naisesta tuntuu? Haluat vain seksiä, etkä välitä, vaikka naisen itsetunto sen seurauksena painuisi pohjamutiin? Toivottavasti et saa pesää koskaan ikinä.

Lopetin lukemisen "seksiä" kohdalla. Zzzzz...

Vierailija
7/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käyttää sanaa "cockblockaaminen" , siitä tietää ettei hän ole vielä koskaan elämässään saanut seksiä vaikka esittää muuta.

8/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä paljon puhuttu "jännämies" -sana oikein meinaa?

Vierailija
9/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on mies ja kämppiskaverinainen ei olekaan hänen tyttöystävänsä vaikka piti olla. 

Vierailija
10/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverin vaimo oli lähtenyt viikonlopuksi vanhempiensa luo ja opiskelukaveri tupsahti illalla samaan ravintolaan. Istuimme viereisessä pöydässä näkö- ja kuuloetäisyyellä kun mies iski yöseuraa itselleen. Miehen mentyä vessaan, piipahdimme kertomaan iskuyrityksen kohteena olevalle, että mies elelee avoliitossa, toki pyysimme anteeksi täkeröä sekaantumista. Tyttö kiitti iloisesti tiedosta ja häipyi.

Vieläkin naurattaa se hölmistynyt ilme opiskelukaverin kasvoilla, kun varma nakki oli kadonnut.

t. teekkaritytöt

Vierailija
11/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että naiset kostaa nämä nuoruuden pelimies-suostumiset sitten pitkässä parisuhteessa kunnolliselle puolisolleen, kun on jäänyt hyväksikäytetty olo. Ovat sanoneet väärille miehille kyllä, ja oma mies sitten kärsii.

Vierailija
12/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies käyttää sanaa "cockblockaaminen" , siitä tietää ettei hän ole vielä koskaan elämässään saanut seksiä vaikka esittää muuta.

Juuri huuhtaisin lemmenliemet tatin varresta siitäkin huolimatta että yöseuran katkeran feministin näköinen ja oloinen kaveri koitti cockblockata koko illan. Harhautettiin tuo cockblockeri sitten yksissä tuumin kun lähti vessaan yksin (varmaan ensimmäisen kerran elämänsä aikana...) ja vietettiin kiihkeä yö kahdestaan.

Cockblock, cockblock, cockblock. Menen illalla uudestaan käymään, jos ei kukaan cockblockaa.

Vierailija
13/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri huuhtaisin lemmenliemet tatin varresta siitäkin huolimatta että yöseuran katkeran feministin näköinen ja oloinen kaveri koitti cockblockata koko illan. Harhautettiin tuo cockblockeri sitten yksissä tuumin kun lähti vessaan yksin (varmaan ensimmäisen kerran elämänsä aikana...) ja vietettiin kiihkeä yö kahdestaan.

Cockblock, cockblock, cockblock. Menen illalla uudestaan käymään, jos ei kukaan cockblockaa.

No tarviiko sitä nyt sitten täällä noin todistella?

Vierailija
14/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että naiset kostaa nämä nuoruuden pelimies-suostumiset sitten pitkässä parisuhteessa kunnolliselle puolisolleen, kun on jäänyt hyväksikäytetty olo. Ovat sanoneet väärille miehille kyllä, ja oma mies sitten kärsii.

Aika harhaista :) :) :)

Se vaimo runkkaa kunnon naistenmiehen muistolle vielä kymmenien vuosien jälkeen avioliitossakin.

Nimim. 90-luvulla oli yhdenillansuhde sellaisen miehen kanssa, kunpa tavattaisiin vielä uudestaan...

Vierailija
15/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jännämiehellä ois kaikki yhden kortin varassa? :D

Vierailija
16/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että jännämiehellä ois kaikki yhden kortin varassa? :D

Ap on loistava esimerkki siitä kuinka harhaisia naiset ovat siellä pumpuliunelmissaan. Käsittämätöntä että tällaiset saa vielä äänestää ja kaikkea.

Vierailija
17/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan olet eläväistä unta nähnyt, kun vieläkin uskot siihen :D

Vierailija
18/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin seitsemänvuotiaana isompien tyttöjen järjestämässä tyttökerhossa. Sabotoin muiden illan toistamalla poikien sukupuolielimen nimeä. Pippelipippelipippelipippeli. Eli minä nyt en voi luonteenkaan puolesta pippeliestää ketään, mutta vähän ihmettelen kyllä miksi oletettavasti aikuinen ihminen toistelee pippeli-sanaa kuten minä 24 vuottai sitten. Onko jo terapiassa selvitetty mihin kohtaan kehitys on pysähtynyt? Cockblockasiko äitisi isäsi säännöllisesti sen jälkeen kun näki laitoksella mitä tuli tehtyä vai mistä tuo katkeruus kumpuaa?

Vierailija
19/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi kilttimiehenä halunnut itse sen jännämiehen karvaisten pakaroiden nousevan ja laskevan yllään ja oli katkeran mustasukkainen, kun naispuolinen kaveri kiinnosti jännistä enemmän.

Lopuksi ap kotiin päästyään puristi kädessään kylmän metallista oluttölkkiä ja itki hiljaa suruissaan kyyneleitä yksin nukkumaan mennessään.