Miehen äiti ja sisar vihjailee mun menneisyydestä! Mitä mä teen?
Mulla on menneisyydessä juttuja, joita mies ei tiedä. Eivät kuulu hänelle ja kaikki on ajat sitten selvitetty ja hoidettu.
Nyt anoppi ja miehen sisar ovat alkaneet vihjailla tietävänsä näitä asioita. Viimeksi eilen anoppi kutsui minua muka "vahingossa" minun entisellä nimelläni, jota mieskään ei tiedä.
Tuli todella vainoharhainen olo.
Miehen sisko kyselee mun entisestä työpaikasta, jossa hänen ei pitäisi tietää mun olleen: "Etkö tosiaan ole ollut siellä ja siellä töissä? Minusta olet maininnut olleesi siellä töissä?"
Ja olin siis siellä töissä mutta toisella nimellä. Enkä ole kertonut tästä kelleen.
Samoin he kyselevät minun sukulaisistani ja kouluistani. "Mä tapasin yhden Sannan joka tuntee sun siskon..." ja sitten merkitseviä katseita. Eihän heidän pitäisi edes tietää että mulla on sisko!
Ovatko he voineet saada selville tällaisia yksityisasioita vai olenko vain vainoharhainen?
Kommentit (218)
Jotenkin vituttaa nämä keksityt tarinat.
Ihmiset kuluttaa aikansa tällaiseen paskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut tuomion, istunut muutaman vuoden vankilassa ja vaihtanut sen jälkeen nimeä? Ja kuvittelet, että pystyt salaamaan tuon Suomen kokoisessa maassa?
En ole tehnyt mitään rikollista, saanut tuomiota tai ollut vankilassa.
Olen vain ollut mukana sellaisissa jutuissa, joita en enää kannata eikä mieheni myöskään niitä hyväksy. Tiedän tämän, koska niistä on puhuttu yleisellä tasolla. Häpeän menneisyyttäni ja enkä halua että kukaan saa selville mun entiset työpaikat. Siksi vaihdoin nimeäkin.
Mun sisko ja vanhemmat on edelleen mukana näissä mun vanhoissa kuvioissa hyvinkin tiiviisti.
En nyt tässä halua avautua enempää. Ap
Olitko mukana Persuissa ;)?
Ei kai näin paha sentään
Pahempaa vielä, oli hslehden kestotilaaja ja kun viimein halusi irti, puhelimella soiteltiin perään ja tehtiin tarjouksia.
Kieltäytyminen ei auttanut, piti muuttaa ja vaihtaa nimi ja hankkia prepaid kännykkä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?? Vanhemmat ovat vielä töissä sielä missä sinä olit ennen? Etkö aikemmin kertonut et tä äitisi on kuollut? Vai luinko niin hätäisesti..?
Eivät ole koskaan olleetkaan samassa työpaikassa. Mutta ovat mukana samantyylisissä jutuissa. Ja sisko myös.
Halusin muuttaa elämäni ja helpointa se oli polttamalla sillat takanaan. Toisaalta he eivät hyväksy minua enää, koska en ajattele kuten he. Tämä kaikki me käytiin läpi vuosia sitten ja yhteyksiä ei enää pidetä.
Miehelle olen vain sanonut ettei mulla ole sukulaisia. Olen valehdellut äärimmäisen vähän.
Olen aloittanut alusta, opiskelen ja haluan omannäköiseni elämän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööh, mikä työpaikka voi olla niin kamala ettei siitä voi kertoa miehelleen? Siis joku työpaikka, missä perheesi vielä työskentelee. En oikeasti keksi mitään.
Porvoon kaupungilla.
Hahaa, kiitos makeista nauruista :D
t. alkuperäinen kommentoija
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vituttaa nämä keksityt tarinat.
Ihmiset kuluttaa aikansa tällaiseen paskaan.
Ihan mukavaa viihdettä minusta. Ikään kuin interaktiivinen novelli.
Vierailija kirjoitti:
Ööh, mikä työpaikka voi olla niin kamala ettei siitä voi kertoa miehelleen? Siis joku työpaikka, missä perheesi vielä työskentelee. En oikeasti keksi mitään.
Perhe tuomittu pimeistä hommista, missä ap oli myös alaikäisenä mukana. Ap huostaanotettiin ja pääsi eroon noista alamaailma-kuvioista. Kuulutko valtaväestöön vai vähemmistöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä?? Vanhemmat ovat vielä töissä sielä missä sinä olit ennen? Etkö aikemmin kertonut et tä äitisi on kuollut? Vai luinko niin hätäisesti..?
Eivät ole koskaan olleetkaan samassa työpaikassa. Mutta ovat mukana samantyylisissä jutuissa. Ja sisko myös.
Halusin muuttaa elämäni ja helpointa se oli polttamalla sillat takanaan. Toisaalta he eivät hyväksy minua enää, koska en ajattele kuten he. Tämä kaikki me käytiin läpi vuosia sitten ja yhteyksiä ei enää pidetä.
Miehelle olen vain sanonut ettei mulla ole sukulaisia. Olen valehdellut äärimmäisen vähän.
Sä oot ollu Jehovan todistaja? Miten toi nyt olis niin hirveetä että oot jättänyt kertomatta miehellesi? Valehtelu on paljon pahempi juttu.
Kyseessä jokin lahko minne menneisyydeasäsi kuuluit..? Tuli sellainen mieleen
Olit kettutyttö ja miehesi sukulaisineen ovat pohjalaisia...? :D
Provohan tämä on, mutta noin yleisellä tasolla henkilöllisyyden vaihtaminen Suomen kokoisessa maassa ei ole kovin todennäköistä, eikä helppoakaan.
Meille muutti uudet naapurit toiselta puolelta Suomea. Vanha opiskelukaverini tuli tuli kylään ja kävi ilmi, että naapurin rouva oli hänen tätinsä entinen naapuri. Naapurin mies taas oli työkaverini lapsuudenaikainen koulukaveri. Anoppi taas tiesi miehen äidin työkuvioiden kautta.
Ja kaiken tämän selvittämiseen ei tarvinnut mitään salapoliisityötä, vaan kaikki selvisi ihan sillä, että naapurit sattui olemaan omalla pihallaan samaan aikaan kun meillä oli vieraia.
Mun veikkaus on se, että ap, ja sen perhe omistaa turkistarhoja. En tiedä mitään muuta ammattia, tai laillista yritystä joka jakaisi mielipiteitä, tuskin ovat mitään ydinvoimalaa omistaneet. Sitä en tiedä miten joku olisi nettiin sivukaupalla joutunut turkistarhaajana jos ei ole ollut joku niiden yhdistyksen puheenjohtaja, en ole sellaiseen törmännyt. Mutta turkistarhaus on ainoa laillinen bisnes jota kaikki ei hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä menneisyydessäsi on tapahtunut?
Veikkaan, että on toiminut huorana.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on, mutta noin yleisellä tasolla henkilöllisyyden vaihtaminen Suomen kokoisessa maassa ei ole kovin todennäköistä, eikä helppoakaan.
Meille muutti uudet naapurit toiselta puolelta Suomea. Vanha opiskelukaverini tuli tuli kylään ja kävi ilmi, että naapurin rouva oli hänen tätinsä entinen naapuri. Naapurin mies taas oli työkaverini lapsuudenaikainen koulukaveri. Anoppi taas tiesi miehen äidin työkuvioiden kautta.
Ja kaiken tämän selvittämiseen ei tarvinnut mitään salapoliisityötä, vaan kaikki selvisi ihan sillä, että naapurit sattui olemaan omalla pihallaan samaan aikaan kun meillä oli vieraia.
Joo, näinhän se on, mutta Suomessakin on silti todistajansuojelu käytössä niin että henkilön nimi ym. muutetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä menneisyydessäsi on tapahtunut?
Veikkaan, että on toiminut huorana.
Ja sen vanhemmat ja sisko on vieläkin kaikki huoria? Ja bisnes on kuulemma laillinen mutta jakaa mielipiteet.
Kettutyttö
Niitähän on osa "kadonnut"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Suomessa "vaihdetaan henkilöllisyyttä"?
No, mä muuttaisin ensin nimen Laura Maria Möttöseksi (keksitty, sori, jos on jonkun oikea nimi), muuttaisin ja sitten pitäisin taustoistani suuni kiinni.
Tai sitten voi kai vaihtaa sukupuolen, että saa uuden sotun. Ja kai sen saa, jos joutuu todistajasuojeluohjelmaan.
AP:na kertoisin miehelle totuuden. Vain miehelle ja luottamuksella. Tämän jälkeen sanoisin anopille, että ne ihmiset (=mies), joiden pitää asia tietää, tietävät.
Ei sukupuolta noin vain "vaihdeta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä olet valehdellut äärimmäisen paljon, koko entisen elämäsi, nimesi ja sukulaisesi, jopa työpaikkasi, jolla ei pitäisi olla mitään väliä. Oletko sä ollut Halpa-Hallissa töissä vai mikä työpaikka kertoo jotain sun entisistä ajattelutavoista? Olisko se kauheeta jos on uskovaisten firmassa ollut töissä?
"Provohan tämä on, mutta noin yleisellä tasolla henkilöllisyyden vaihtaminen Suomen kokoisessa maassa ei ole kovin todennäköistä, eikä helppoakaan."
Olisiko tässä tarkoitettu nimen vaihtamista? Se on helppoa, helpoimmillaan, kun aikaa käyttää kutsumanimenä omista nimistä nimeä, jota ei ole aiemmin käyttänyt ja vaihtaa sukunimensä. Asia onnistuu lähes ilmoitukella.
AP, pyydät palstalaisilta neuvoja (mitä teen) vaikeaa on neuvoa mikäli joku edes osaisi antaa sellaisia neuvoja jotka ottaisit vastaan ja antaisivat sinulle rauhan jatkaa omaa elämääsi ilman menneisyyden haamuja. Luulisi, että mitä tahansa taaksesi olet ainakin yrittänyt jättää esilletuominen olisi parempi mielenrauhasi takia, kun jatkaa sitä tietä mitä nyt menet. Jännität ilmeisesti joka vierailulla "anoppilassa", koska miehesi (miesystäväsi) äiti ja sisar seuraavat sinua silmä tarkkana.
Jollain tasolla pidän miehesi omaisten käytöstä kiristämisenä, he ovat kuulleet jotain ja nyt sinua kiusataan, piinataan, olet häkissä ja sinua tökitään pitkällä tikulla. Kauanko otat piikit vastaan? Tee jotain itsesi hyväksi, sinulla on oikeus jatkaa elämääsi on menneisyydessäsi vaikka huumetausta tmv. Aloita keskustelu miehesi kanssa, et varmuudella voi tietää mitä hänen menneisyytensä pitää sisällään. Aloita kyseleminen hänestä, osoita että olet kiinnostunut, luo etukäteen häiriötön tila keskustelulle.
Alkoholi auttaa (jollei se olen ongelman ydin) avautumisessa, ottakaa muutama lasillinen ja jutelkaa.