Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen äiti ja sisar vihjailee mun menneisyydestä! Mitä mä teen?

Vierailija
12.02.2017 |

Mulla on menneisyydessä juttuja, joita mies ei tiedä. Eivät kuulu hänelle ja kaikki on ajat sitten selvitetty ja hoidettu.

Nyt anoppi ja miehen sisar ovat alkaneet vihjailla tietävänsä näitä asioita. Viimeksi eilen anoppi kutsui minua muka "vahingossa" minun entisellä nimelläni, jota mieskään ei tiedä.

Tuli todella vainoharhainen olo.

Miehen sisko kyselee mun entisestä työpaikasta, jossa hänen ei pitäisi tietää mun olleen: "Etkö tosiaan ole ollut siellä ja siellä töissä? Minusta olet maininnut olleesi siellä töissä?"

Ja olin siis siellä töissä mutta toisella nimellä. Enkä ole kertonut tästä kelleen.

Samoin he kyselevät minun sukulaisistani ja kouluistani. "Mä tapasin yhden Sannan joka tuntee sun siskon..." ja sitten merkitseviä katseita. Eihän heidän pitäisi edes tietää että mulla on sisko!

Ovatko he voineet saada selville tällaisia yksityisasioita vai olenko vain vainoharhainen?

Kommentit (218)

Vierailija
201/218 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlatkaa vaikka, " Maitobaari lahko"  . Olen kuullut tästä lahkosta yhdeltä tutulta. Ne tyypit on sekaisin! Manipuloituja ihmisparkoja.

Tämä mullekin tuli mieleen. Yksi lähisukulainen perheineen kuuluu tähän lahkoon. Todella sairasta touhua!

Vierailija
202/218 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen naimisissa. Mutta mies ja hänen sukulaiset eivät tiedä minun taustoja, mistä olen kotoisin, onko mulla perhettä, missä olen ennen asunut. Tai siis olen kertonut, että mun äiti on kuollut eikä muita sukulaisia ole. Ap"

Hmm. Ainakin aikaisemmin piti hankkia vihkimistä varten virkatodistus, josta kyllä näkyy niin vanhemmat kuin entiset sukunimetkin. On kohtalaisen merkillistä, jos olet onnistunut salaamaan tämän dokumentin aviopuolisoltasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/218 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse elin avioliitossa, jossa mies hakkasi. En ymmärrä miten tämä onnistui, miksi en lähtenyt aikaisemmin, mutta kun olin raskaana ja mieheni löi vatsaani, tajusin tämä on tässä.

Menin yöksi ystävälleni, aloin miettimään vaihtoehtoja. Olin tätä ennen käynyt lääkärissä ja poliisilla. Avioero laitettiin samantien vireille.

Ystäväni kummit asuivat pohjoisessa ja ystäväni soitti heille ja sanoivat nyt tarvitsen apua.

Heillä on pieni majatalo ja pääsin sinne hanttihommiin ja sain katon päälle.

Lapsi kun syntyi, ilmoitin isä on tuntematon ja koska avioero oli vireillä, tämä meni läpi.

Tästä on yli 15 v aikaa, en tiedä miten se tänä päivänä onnistuisi. Tuskin.

Otin kutsumanimeksi toisen nimen, en liittynyt fb.hen ja tapasin paikallisen miehen, menimme naimisiin, mies adoptoi lapseni ja saimme 2 yhteistä lasta.

En ole näinä kaikkina vuosina nähnyt yhtään tuttua entisestä elämästäni.

Pidän satunnaisesti yhteyttä muutamaan ystävääni mutta heitä ei houkuttele pohjoinen ja minulla ei ole mielenkiintoa käydä etelässä, joten näin jatketaan.

Mieheni ei ole kertonut edes omille vanhemmilleen ettei vanhin lapsi ole hänen. Tulin kylälle vähin äänin enkä käynyt kuin neuvolassa , kun kävin kirkolla .

Mieheni sisko joskus utelee, vieläkin. Sanon aina minä olen jättänyt paljon ja aloittanut uuden elämän , minä en aio puhua mistään.

Vanhemmilleni soittelen, mutta ensimmäinen mieheni oli unelmien vävy, ei vanhempani ikinä toipuneet erosta, heillä on tarpeeksi lapsenlapsia lähellä ja mieheni vanhemmat riittävät isovanhempina meidän lapsille.

Elämä on hyvin, vaikka taloudellisesti ei olekaan niin hurraamista.

Kyllä, Suomessa voi vaihtaa maisemaa, jos vain haluaa. Mutta se vaatii paljon.

Sinun juttusi on siinä mielessä erilainen, että jaatte miehesi kanssa yhteisen salaisuuden. Ap sen sijaan salaa mieheltään oman menneisyytensä ja se on väärin.

Ei mieheni tiedä mitään. Hän tietää vain että lähdin pois väkivallan takia, ei mitään muuta.

Ei ole ikinä tavannut vanhempiani, ei ns vanhoja ystäviäni.

Mutta hän sanoi kun meidän kahden tapailu muuttui vakavaksi kaikilla on menneisyys ja häntä kiinnostaa vain meidän tulevaisuus.

Vierailija
204/218 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut ihan niinku olisit murhan tehny. Miksei mies saa tietää? Jos et kerro kaikkea hänelle, älä odota hänen olevan avoin sinulle.

Vierailija
205/218 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole parempi että miehesi kuulee asiasta ekana sulta eikä äidiltään tai joltakulta muulta

Vierailija
206/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittajan olisi hyvä tilata aika psykiatrille jan kertoa kaikki salatut asiat.  Jos on viisas auttaja voisi antaa hyviä neuvoja miten kertoa asioita rehellisesti miehelleen.

Nämä salailut käyvät mielenterveyden päälle ja lopulta saattavat tuhota nykyisetkin ihmissuhteet.

Lisäksi, jos ottanut täyden eron perheestään sekin olisi hyvä käsitellä oikein, että ei synny mielenterveysongelmia.

Suhteet jotka rakennetaan peittelylle romahtavat mitä todennäköisemmin.

Hae apua psykiatrilta.

Vierailija
207/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten olet menneisyydestäsi kertonut? Normaalit ihmiset ovat syntyneet jossakin, käyneet koulua, ehkä olleet töissä ja vähintään äiti on ollut olemassa, tai laitos jossa on kasvanut.

Johan siinä herää epäilys ja mielikuvitus lähtee liikkeelle, jos joku ei kerro yhtään mitään itsestään. Jos olisit kertonut edes jotain faktoja, ketään ei ehkä olisi kiinnostanut ottaa selvää.

Eikö nykyään enää vihkimistä varten tarvita mitään dokumenttia siitä, että ei ole esim. naimisissa ennestään?

Vierailija
208/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten epäluuloisia ja ahneita ihmiset ovat. Mä en osaa auttaa aloittajaa alkuperäisessä kysymyksessä, mutta minusta hänen anopilleen ja miehen siskolle ei kuulu pätkääkään mitkään paljastelut, asian selvittelyt tai vihjailut. Koska kaikki se epäilty rikollisuus on vain heidän päässään. Ap:llä on oltava oikeus salata vaikka pillunsa mieheltään jos haluaa.

Niin kauan kun eivät tee lapsia, niin aivan sama. Miksi kaikki heti luulee, että kaikissa liitoissa hankitaan lapsia?

Mies voi sinun tapauksessa lähteä menemään jos toteaa että pillun haluu nähdä ja nainen salata. Ap:n miehellä ei ole luultavasti mitään hajua mistään ja kyllä moni ihminen haluaa tietää tyhmiä pieniäkin asioita jotka voi suhteen pilata saati sitten että on valehdellut ja jättänyt ison asian kertomatta.

Vierailija
209/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on liittynyt johonkin uskonnolliseen lahkoon, jota hänen sukunsa ei hyväksy. Lahko taas pitää ap:n entistä ammattia syntisenä, samoin mies ja anoppi, jotka tietenkin kuuluvat lahkoon. Ap ei uskalla kertoa heille, ettei ole aina kuulunut lahkoon.

Vierailija
210/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan mielestä asia ei ole ollut miehelle kertomisen arvoinen. Ja nyt kuitenkin on ihan paniikissa siitä, että mies saa tietää???

Olet tehnyt pahan virhearvion. Joko kerrot miehellesi nyt tai hyväksyt sen tosiseikan, että miehesi 

jättää sinut valehtelun ja salailun takia. 

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
211/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aikoo elää av(i)oliitossa, niin pitää olla rehellinen taustojensa suhteen. Yleensä nimenvaihdosten takana on vankilatausta. Mitäpä jos kertoisit asian avoimesti miehellesi ennen kuin joku muu tekee sen.

Itse olen vaihtanut etunimeni toiseen nimeeni ilman minkäänlaista vankilataustaa, joten ottaisin loukkauksena tuollaisen väitteen nimenvaihtoon liittyen.

Vierailija
212/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä paljasta vaikka tietäisivät jotain.

Minulla oli ihan sama ja sitten paniikissa paljastin miehelleni ja mies kertoi äidilleen ja siskoilleen.

Olin kokeillut yliopistoaikana kannabista.

Tuloksena mies jätti minut ja sain anopilta kamalat haukut siitä että olin salanut huumeiden kokeilun ja sen miten se vaikuttaa perintötekijöihin. Kuulemma minun kaltaisen naisen kanssa ei jälkikasvua tehdä jne.

Sellainen tarina se. Älkää ikinä myöntäkö mitään.

Vierailija
213/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä paljasta vaikka tietäisivät jotain.

Minulla oli ihan sama ja sitten paniikissa paljastin miehelleni ja mies kertoi äidilleen ja siskoilleen.

Olin kokeillut yliopistoaikana kannabista.

Tuloksena mies jätti minut ja sain anopilta kamalat haukut siitä että olin salanut huumeiden kokeilun ja sen miten se vaikuttaa perintötekijöihin. Kuulemma minun kaltaisen naisen kanssa ei jälkikasvua tehdä jne.

Sellainen tarina se. Älkää ikinä myöntäkö mitään.

Jos tuollaisesta jätetään ja hyljätään niin ajattele sitä palveluksena. Ei tuollaisten kanssa voisi elää muutenkaan. Vaikuttavat ihan hulluilta.

Vierailija
214/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% varma että tiedän mistä on kyse, mutta ammattietiikkani estää sanomasta muuta kuin että asia ei ole piilottamisen arvoinen, siitä kärsii kaikki, sinä, vanhempasi, miehesi, anoppisi, miehesi sisko....ihan kaikki.

Vierailija
215/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kuulunut skientologeihin.

Vierailija
216/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viestin aloittanut, mutta mua on hyväksikäytetty lapsena. Jouduin koulussani ala-asteen reksin seksuaalisen ahdistelun kohteeksi. EN TODELLAKAAN TUNNE, ETTÄ OLISIN TEHNYT JOTAIN KAMALAN PAHAA MENNEISYYDESSÄNI. JOTEN ÄLÄ RINNASTA HYVÄKSIKÄYTTÖÄ HUUMEISIIN, RIKOKSIIN YMS. VITTU!!!

Vierailija
217/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain ajan kysymys milloin miehesi saa tietää. Eikö olisi reilua että olisit hänelle rehellinen ja kertoisit pikimmiten menneisyytesi salat.

Tulee mieleen että olet aiheuttanut jotain todella pahaa menneisyydessä, riistänyt hengen, ollut kolarissa kännissä ja tappanut jonkun, ollut huumekoukussa, teettänyt abortteja, sinua on hyväksikäytetty seksuaalisesti ja siksi vaihdoit nimesi. 

On erikoista ettei puoliso tunne sukulaisiasi, kaikilla on muitakin sukulaisia kuin vain äiti. Isovanhemmat sisarukset, tädit, sedät, enot perheineen ja serkut jne.

Vierailija
218/218 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% varma että tiedän mistä on kyse, mutta ammattietiikkani estää sanomasta muuta kuin että asia ei ole piilottamisen arvoinen, siitä kärsii kaikki, sinä, vanhempasi, miehesi, anoppisi, miehesi sisko....ihan kaikki.

Peräpukamat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme