Miehen äiti ja sisar vihjailee mun menneisyydestä! Mitä mä teen?
Mulla on menneisyydessä juttuja, joita mies ei tiedä. Eivät kuulu hänelle ja kaikki on ajat sitten selvitetty ja hoidettu.
Nyt anoppi ja miehen sisar ovat alkaneet vihjailla tietävänsä näitä asioita. Viimeksi eilen anoppi kutsui minua muka "vahingossa" minun entisellä nimelläni, jota mieskään ei tiedä.
Tuli todella vainoharhainen olo.
Miehen sisko kyselee mun entisestä työpaikasta, jossa hänen ei pitäisi tietää mun olleen: "Etkö tosiaan ole ollut siellä ja siellä töissä? Minusta olet maininnut olleesi siellä töissä?"
Ja olin siis siellä töissä mutta toisella nimellä. Enkä ole kertonut tästä kelleen.
Samoin he kyselevät minun sukulaisistani ja kouluistani. "Mä tapasin yhden Sannan joka tuntee sun siskon..." ja sitten merkitseviä katseita. Eihän heidän pitäisi edes tietää että mulla on sisko!
Ovatko he voineet saada selville tällaisia yksityisasioita vai olenko vain vainoharhainen?
Kommentit (218)
Luurangot kaapissa ei ole selvitettyjä asioita. Ne ovat tuhonneet ja tuhoavat monta parisuhdetta ja perhettä.
Miten Suomessa "vaihdetaan henkilöllisyyttä"?
Vierailija kirjoitti:
No, mä muuttaisin ensin nimen Laura Maria Möttöseksi (keksitty, sori, jos on jonkun oikea nimi), muuttaisin ja sitten pitäisin taustoistani suuni kiinni.
Tai sitten voi kai vaihtaa sukupuolen, että saa uuden sotun. Ja kai sen saa, jos joutuu todistajasuojeluohjelmaan.
AP:na kertoisin miehelle totuuden. Vain miehelle ja luottamuksella. Tämän jälkeen sanoisin anopille, että ne ihmiset (=mies), joiden pitää asia tietää, tietävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä naimisissa? En pitäisi kovin kummallisena, jos aviomiehen perhe tietää vaimon perhesuhteista sen verran, että onko hänellä sisaruksia vai ei.
Olen naimisissa. Mutta mies ja hänen sukulaiset eivät tiedä minun taustoja, mistä olen kotoisin, onko mulla perhettä, missä olen ennen asunut. Tai siis olen kertonut, että mun äiti on kuollut eikä muita sukulaisia ole. Ap
Miksi haluat salata taustasi tuollaisia asioita. Joskus käy niin, mitä enemmän salaa, sitä enemmän ne kiinnostaa.
Luulisi miestäsikin ainakin jotkut asiat kiinnostavan. Mitä olet hänelle vastannut, jos hän on kysynyt.
Vai oletko vain ohittanut sanomalla, että se oli minun entistä elämää ja ei puhuta siitä.
Anoppia ja miehen siskoa kiinnostaa millainen vaimo pojalla ja veljellä on.
Jos olet selvittänyt entisen elämäsi ja sieltä ei tule ongelmia nykyisyyteen sekä pystyt tasapainoiseen elämään. Anopille ja miehen siskolle ei kuulu painostaa sinua loputtomiin. Omalla käytökselläsi ansaitset luottamuksen jatkossa.
Luottamus on hyvin tärkeää avioliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään toiseen VOKkiin ja sanotaan eri nimi ja alkuperämaa.
Täytyy kyllä olla jonkin sortin mielenköyhyyttä, että saa tällaiseenkin keskusteluun tungettua mamut -.-
Luitko jo sen uuden korvapuustireseptin iltiksestä? Siitä näyttäisi puuttuvan vielä maahanmuuttoon riitti en kommentti.
Oletko huoruliini vai rikollinen?
Oli asia mikä tahansa, niin miksi se mies ei tiedä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään toiseen VOKkiin ja sanotaan eri nimi ja alkuperämaa.
Täytyy kyllä olla jonkin sortin mielenköyhyyttä, että saa tällaiseenkin keskusteluun tungettua mamut -.-
Luitko jo sen uuden korvapuustireseptin iltiksestä? Siitä näyttäisi puuttuvan vielä maahanmuuttoon riitti en kommentti.
Riitti en = kriittinen, yhdyssanana *facepalm*
On vain ajan kysymys milloin miehesi saa tietää. Eikö olisi reilua että olisit hänelle rehellinen ja kertoisit pikimmiten menneisyytesi salat.
Tulee mieleen että olet aiheuttanut jotain todella pahaa menneisyydessä, riistänyt hengen, ollut kolarissa kännissä ja tappanut jonkun, ollut huumekoukussa, teettänyt abortteja, sinua on hyväksikäytetty seksuaalisesti ja siksi vaihdoit nimesi.
On erikoista ettei puoliso tunne sukulaisiasi, kaikilla on muitakin sukulaisia kuin vain äiti. Isovanhemmat sisarukset, tädit, sedät, enot perheineen ja serkut jne.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huoruliini vai rikollinen?
En kumpaakaan. Ap
Millaisia asipita AP ovat että joudut niitä salaamaan mieheltäsi? Kerro, niin ehkä helpompi sinua jonkun ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
On vain ajan kysymys milloin miehesi saa tietää. Eikö olisi reilua että olisit hänelle rehellinen ja kertoisit pikimmiten menneisyytesi salat.
Tulee mieleen että olet aiheuttanut jotain todella pahaa menneisyydessä, riistänyt hengen, ollut kolarissa kännissä ja tappanut jonkun, ollut huumekoukussa, teettänyt abortteja, sinua on hyväksikäytetty seksuaalisesti ja siksi vaihdoit nimesi.
On erikoista ettei puoliso tunne sukulaisiasi, kaikilla on muitakin sukulaisia kuin vain äiti. Isovanhemmat sisarukset, tädit, sedät, enot perheineen ja serkut jne.
En ole tehnyt mitään tuollaista. Ja miehelle olen sanonut että sukulaisia ei vaan ole. Ap
Oletko saanut tuomion, istunut muutaman vuoden vankilassa ja vaihtanut sen jälkeen nimeä? Ja kuvittelet, että pystyt salaamaan tuon Suomen kokoisessa maassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aikoo elää av(i)oliitossa, niin pitää olla rehellinen taustojensa suhteen. Yleensä nimenvaihdosten takana on vankilatausta. Mitäpä jos kertoisit asian avoimesti miehellesi ennen kuin joku muu tekee sen.
Mulla ei ole vankilataustaa, ei tuomioita, ei mitään. Sotkin vaan asiani nuorena osin ilman omaa syytäni ja jouduin siitä kärsimään. Halusin jättää sen taakseni, vaihdoin henkilöllisyyttä ja aloitin alusta toisella puolella Suomea. Eikö näin saisi tehdä?
Nyt ilmeisesti miehen äiti ja sisar ovat kaivelleet musta tietoja esiin. Ap
Kyllä kai sotu pysyy samana, vaikka nimen vaihdatkin. Helppoa tuo menneisyys on selvittää. Kannattaa kertoa ennen kuin joku muu sen kertoo. Miksi sekin on salaisuus, että sinulla on sisko?
Aika toope mies sinulla, jos ei ole huomannut salailujasi. Miehesi naispuoliset sukulaiset huomasivat :) sellaisia naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään tuollaista. Ja miehelle olen sanonut että sukulaisia ei vaan ole. Ap
Ja miehesi uskoi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole mikä tahansa kaverisuhde. Siinä on syytä olla rehellinen, suvun salaaminen kuulostaa kovin oudolle. Asioilla on yleensä tapana paljastua.
Vierailija kirjoitti:
No miten muuten tietäisivät näitä asioita.
Suomi on pieni maa. Ja miksei miehesi tiedä tai saa tietää entistä nimeäsi tai missä koulussa olet ollut?!?!
Näin on...samaa mieltä.Ihme salailua ja kikkailua.Poikii vaikeuksia tulevaisuudessa.
Voi hyvänen aika näitä kommentteja. "Valheella on pitkät jäljet", "huoruliini".
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut tuomion, istunut muutaman vuoden vankilassa ja vaihtanut sen jälkeen nimeä? Ja kuvittelet, että pystyt salaamaan tuon Suomen kokoisessa maassa?
En ole tehnyt mitään rikollista, saanut tuomiota tai ollut vankilassa.
Olen vain ollut mukana sellaisissa jutuissa, joita en enää kannata eikä mieheni myöskään niitä hyväksy. Tiedän tämän, koska niistä on puhuttu yleisellä tasolla. Häpeän menneisyyttäni ja enkä halua että kukaan saa selville mun entiset työpaikat. Siksi vaihdoin nimeäkin.
Mun sisko ja vanhemmat on edelleen mukana näissä mun vanhoissa kuvioissa hyvinkin tiiviisti.
En nyt tässä halua avautua enempää. Ap
En ole, olen aina ollut nainen kyllä. Ap