Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on niin tärkeää että mies maksaa treffeillä?

Vierailija
11.02.2017 |

Tämähän on ollut tapa jo entisaikoina mutta vieläkin monet olettaa että miehen pitää maksaa esim. kahvit treffeillä. Olen samaa mieltä siinä että sillä tekee vaikutuksen, mutta miksei nainenkin voisi tehdä vaikutusta ja tarjota miehelle kahvin? On vaan tosi rasittavaa nähdä kuinka ihmiset haluaa tasa-arvoa mutta heti kun mies maksaa vain oman osuutensa treffeillä se on suuri turn off. Jotkuthan ajattelee että mies on moukka jos tarjoaa kahvin naiselle, ajattelee ettei nainen pystyisi itse maksamaan. Miten mies voi miellyttää kaikkia, mistä ne tietää haluaako nainen että hänelle tarjotaan vai ei? Mielestäni ei ole tasa-arvoa että miehen on maksettava vain koska hän on mies, eikä niin ajatteleva voi olla feministi. Ei feminismin kuulu olla sellaista että sitä kannatetaan silloin kun siitä hyötyy itse, mutta heti kun vastakkainen sukupuoli saa jotain niin motkotetaan miten epäkohteliasta ja väärin ja suuri turn off.

Olen siis nainen, jos sillä on mitään merkitystä.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin siis kuulla mielipiteitä ja perusteluja, että miksi juuri miehen on maksettava vaikka muuten kannatetaan tasa-arvoa. Idean sain tuosta 'mies ei tarjonnut edes kahvikupillista'-ketjusta.

Vierailija
2/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mua ärsyttää jos joku tekee kahvikupista elämää isomman numeron. Jos mies tarjoaa kupin kahvia luonnollisesti ja vähäeleisesti hän miellyttää minua. Jos mies änkkää et haluanko minä, että minulle tarjotaan vai ei ja empii niin sanon, että älä suotta vaivaudu ja häivyn paikalta. Jos mies rynnii ostamaan itselleen kupin ja sanoo maksetaan erikseen niin ostan itse itselleni kahvikupin ja menen istumaan eri pöytään. Katson mitä mies sitten tekee.

Minä haluan mutkattoman ja toista ihmistä kunnioittavan ja huomioivan suhteen ja hetkinen, niinhän mulla onkin. Me ostellaan toisillemme kahvit aina kumpi nyt sattuu olemaan siinä sopivasti hollilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahasta tehdään show heti ensimmäisillä treffeillä, ei sen henkilön kanssa pysty toimimaan tahdikkaasti myöhemminkään. Kun luen näitä aloituksia, kumpi maksaa, kiitän onneani, etten ole koskaan joutunut sellaisen kanssa treffeille. Treffailusta on vuosia, niin en edes muista, kumpi maksoi kahvit. 

Vierailija
4/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se alotuski oli saanu enemmän yläpeukkuja, eli aika monet on sitä mieltä että miehen pitää maksaa. Miksi näin?

Vierailija
5/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan koskaan kuullut, että isänsä maksoi ensitreffeillä???  kertokaa!  muuten hyvästit siitä perinteestä puhumisesta ja sanokaa, että näitte telkkarista

Vierailija
6/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa kuka on pyytänyt treffeille. Hän valitsee paikan eli on myös näin valinnut itselleen sopivan hintatason. 

Vierailija
7/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen ensimmäinen ja tärkein tehtävä on kouluttaa mies kaiken maksajaksi heti alusta lähtien.  Sitä vartenhan naiset suhteen haluavat, että on joku, joka maksaa heidän huvituksensa.  

Vierailija
8/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ollut tapa jo entisaikoina mutta vieläkin monet olettaa että miehen pitää maksaa esim. kahvit treffeillä. Olen samaa mieltä siinä että sillä tekee vaikutuksen, mutta miksei nainenkin voisi tehdä vaikutusta ja tarjota miehelle kahvin? On vaan tosi rasittavaa nähdä kuinka ihmiset haluaa tasa-arvoa mutta heti kun mies maksaa vain oman osuutensa treffeillä se on suuri turn off. Jotkuthan ajattelee että mies on moukka jos tarjoaa kahvin naiselle, ajattelee ettei nainen pystyisi itse maksamaan. Miten mies voi miellyttää kaikkia, mistä ne tietää haluaako nainen että hänelle tarjotaan vai ei? Mielestäni ei ole tasa-arvoa että miehen on maksettava vain koska hän on mies, eikä niin ajatteleva voi olla feministi. Ei feminismin kuulu olla sellaista että sitä kannatetaan silloin kun siitä hyötyy itse, mutta heti kun vastakkainen sukupuoli saa jotain niin motkotetaan miten epäkohteliasta ja väärin ja suuri turn off.

Olen siis nainen, jos sillä on mitään merkitystä.

Naisena olen täysin samaa mieltä kanssasi!

Todellisuudessa feministit eivät ole edes antaneet mitään sääntöjä miehille, joten miehet eivät edes tiedä miten niiden tulee toimia. Esimerkkinä pidettäköön juuri tätä maksamispakkoa. Feministit haluavat että miehet maksavat kaikki viulut ja silti heittävät bensaa liekkeihin heti jos mies maksaa ja uikuttavat kuinka he ovat orjan asemassa.

Suomalaiset miehet ovat venyneet kautta aikojen jotta naisilla olisi hyvä olla. He ovat kohteliaita ja he ovat hyväksyneet naisten ominaisuudet ja rakastaneet naisia.

Feministien olisi jo korkea aika kirjoittaa sääntökirja miehille - sekä myös itse noudattaa asettamiaan sääntöjä.

Tässä nähdää mitä tapahtuu kun naiset päästetään ideoimaan. Kukaan ei osaa asettaa minkäänlaisia rajoja tai puitteita joiden sisällä toimitaan. Feministit kulkevat kohti oman käden itsemurhaa. Miehet eivät tule nousemaan feministejä vastaan vaan he yksinkertaisesti kaikkoavat eivätkä halua edes parisuhdetta naisten kanssa. Naisten vaatimukset lisääntyvät ja mies on tuomittu häviämään teki hän sitten mitä tahansa naisten mieliksi. Ei saa olla sitä, mutta täytyykin olla sitä. Ei saa tehdä tätä, mutta täytyykin tehdä tätä. Suoraan sanottuna naiset pompottavat miehiä mielin määrin ja tuntuvat jopa nauttivat siitä.

Naisten on turha vedota siihen että miehet tekevät samoin. Eivät tee eivätkä ole koskaan tehneetkään!!!

Kun feminismi rantautuu Suomeen Ruotsista alkaa raaka peli. Miehet eivät edes tajua sitä vielä.

Miehet ovat aina pyrkineet olemaan rakastavissa väleissä naisten kanssa. Feministit taas lietsovat vihaa miehiä kohtaan jopa parisuhteiden sisällä. Ja peilaavat tietysti oman miesvihansa syyttäen miehiä naisvihasta :D

Loppupeleissä miehet voittavat, se on itsestäänselvää. Miehillä suhde naisellisiin ominaisuuksiin on kunnioittava ja rakastava. Naisilla on viha miehisiä ominaisuuksia kohtaan.

Ehkä filosofit ovat oikeassa siinä että näinä aikoina ihmisten tulee löytää molemmat sukupuolet itsestään. Löytää harmonia näiden kahden välillä - itsessään. Ei tarvita enää ulkopuolisia miehiä tai naisia.

Tosin feministeillä tulee olemaan vaikeata nimenomaan miesvihansa takia. He eivät tule löytämään harmoniaa itsessään, he jopa vihaavat naisellisia ominaisuuksia, miehisistä ominaisuuksista puhumattakaan. Feministit eivät tule kehittymään muun ihmiskunnan mukana.

Eräs viisas mies sanoi kerran näin: Sellainen ihminen joka pyrkii hallitsemaan kaikkea ulkopuolista, sellainen ihminen ei hallitse itseään. Itseään hallitsevalla ihmisellä ei ole tarvetta hallita ulkomaailmaa.

Feministeille tiedoksi että jättäkää suosiolla suomalaiset miehet rauhaan. Käyttäkää keinohedelmöitystä jos haluatte lapsia.

Vierailija
9/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä teidän kanssa 2 ja 3. Maksaminen on mukava ja kohtelias ele, ihan kuten oven avaaminenkin, mutta on hölmöä valittaa miten tahditonta oli kun toinen ei maksanut ja tehdä arvio kumppanista vain sen perusteella. Treffeille mennään tapaamaan kiinnostava ihminen eikä pitäisi keskittyä vain siihen saako ilmaisen kahvin vai ei.

ap

Vierailija
10/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä perinteisenä naisena arvostan miehen ruuan metsästys taitoja. Suomennettuna tarkoitan huolen pitoa lähimmäistään. Mies on mies.

Nykynaisena osaan metsästää ruokani enkä tarvitse siihen miestä mutta onhan tuo varmasti ensimmäinen osoitus pystyykö huolehtimaan lähimmäisistään. En hae elätettävää.

Vierailija
11/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten arabian katulapset syövät mausteesi.

Vierailija
12/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun tekee vaikutuksen, jos mies tarjoutuu maksamaan. En kuitenkaan anna maksaa, vaan maksan itse.

Raivostuttavaa taas on, jos mies tuossa vaiheessa jää jankuttamaan että haluaa kuitenkin maksaa. Joskus siis on näinkin käynyt.

Vierailija
13/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lähtökohtaisesti ihmiset voivat vaatia tulevalta kumppanilta ihan mitä tahansa ja jos kohtaavat kriteereihin sopivan joka tykkää heistä niin sehän on hienoa. Itse arvostan sitä jos mies tarjoaa minulle kahvin. En tietenkään vaadi sitä, mutta tuskin lähden toisille treffeille jos ei tarjoa on niin suuri turnoff minulle. Tästä voi kuka tahansa länkyttää että pinnallista ja tasa-arvo jne mutta jos aina tulee fiilis että "yh ei tätä miestä" jos mies ei tarjoudu maksamaan edes sitä kahvia, niin minkäs sille teen?

Vierailija
14/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, lähtökohtaisesti ihmiset voivat vaatia tulevalta kumppanilta ihan mitä tahansa ja jos kohtaavat kriteereihin sopivan joka tykkää heistä niin sehän on hienoa. Itse arvostan sitä jos mies tarjoaa minulle kahvin. En tietenkään vaadi sitä, mutta tuskin lähden toisille treffeille jos ei tarjoa on niin suuri turnoff minulle. Tästä voi kuka tahansa länkyttää että pinnallista ja tasa-arvo jne mutta jos aina tulee fiilis että "yh ei tätä miestä" jos mies ei tarjoudu maksamaan edes sitä kahvia, niin minkäs sille teen?

Voihan miehellekin tulla samanlainen olo sinusta jos keskityt vain siihen saatko kahvin.

Vierailija
15/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä aina tarjoan ensin riippumatta siitä, kumpiko pyysi treffeille. Mutta nainen, joka tarjoutuu maksamaan toiset, saa lisäpisteet. Minä tietysti torjun ehdotuksen kohteliaasti, mutta tasa-arvoisen lupauksen tehnyt nainen nostaa osakkeitaan.

Vierailija
16/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan miehellekin tulla samanlainen olo sinusta jos keskityt vain siihen saatko kahvin.

Tottakai, silloin me emme sovi yhteen ja hyvä ettei toisia treffejä tulekkaan.

Vierailija
17/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle taas "maksulliset" naiset joutuvat heti kategoriaan kertapano. Haluan oikeasti tasavertaisen suhteen voimakkaan, itsenäisen naisen kanssa, en rusinat pullasta "tasavertaista" feministiä.

Vierailija
18/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä siinä että sillä tekee vaikutuksen, mutta miksei nainenkin voisi tehdä vaikutusta ja tarjota miehelle kahvin?

Jos mies haluaa mennä naisen kanssa treffeille, nainen on vaikutuksensa jo tehnyt, nimittäin ulkonäöllään.

Miehen vaikutus sen sijaan on vielä tekemättä.

Vierailija kirjoitti:

mistä ne tietää haluaako nainen että hänelle tarjotaan vai ei?

Mies voi tarjota, niin näkee haluaako nainen hänen tarjoavan vai ei, sillä nainen joko antaa miehen tarjota (mistä mies voi sitten tehdä omat johtopäätöksesi siitä, onko nainen hänelle sopiva vai ei) tai rupeaa väittämään vastaan.

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei ole tasa-arvoa että miehen on maksettava vain koska hän on mies, eikä niin ajatteleva voi olla feministi

Itse en ole mikään feministi väittänytkään olevani, sitä paitsi tuo sana on jo niin huonomaineinen, että en edes kehtaisi sanoa olevani feministi. Liian monen mielestä se tarkoittaa jotain negatiivista.

Jos minä päätyisin ihmeen kaupalla miehen kassa treffeille, todennäköisesti toivoisin hänen kohteliaisuuttaan ja minua kohti arvostusta osoittaakseen (eli hän on se, jonka täytyy yrittää miellyttää minua, eikä toisinpäin) yrittävän tarjota, mutta minä sitten asiallisena ja myöskin kohteliaana naisena, joka ei vain yritä hyväksikäyttää toista, kieltäytyisin.

Vierailija
19/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen oppinut niin jos nainen ei edes yritä maksaa niin joudut maksamaan kaiken jatkossakin.

Vierailija
20/126 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pidetään kohteliaana, että tarjoutuu maksamaan. Naisen puolelta on kohteliasta hieman laittautua treffeille. 

Nuoret kai helpommin maksavat kukin oman osuutensa, koska rahat on vähissä ja viikkorahoilla mennään. Tämä on minusta ihan ymmärrettävää. Silti oli minusta suloista, että tyttäreni poikaystävä sai isoäidiltään joululahjaksi 80€ ja ehtona oli, että käyttää sen treffeillä tyttäreni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän