Mies ei tarjonnut 'edes' kahvikupillista
Okei, tänne tulee varmaan semmosia että "kyllä nainenkin maksaa!!!!11'' MUTTA minun mielestä jos mies pyytää kahville johonkin niin se myös maksaa, koska hei kahvi maksaa joku max 2e.
Ja siis olin tänään ekoilla treffeillä ja molemmat maksettiin omat ja ihan ok mutta jäi kyllä mietityttään että pitiköhän se mua ihan rumana tms kun aina on treffi kumppani maksanut kahvit :D Ja tosiaan mua ei haittaa maksaa omaa kupillista, mutta ihan käytöstavoista kyse.
Tää oli vielä silleen että se sano että 1 kahvi, ja mä sitten maksoin omani ofc.
JA se kyllä kehui aluksi että oon kyllä tosi kaunis yms.. että entiä että pitikö silti mua rumana tms, vai oliko vaan muuten tommonen?
Sori vaan mutta mies joka ei tarjoa edes kahvikupillista on turnoff.
Sama kävi minullekin perjantain treffeillä. Mentiin kahvilaan ja tilasin (pelkän!!) teen. Kahvilatyöntekijä tietysti huomasi minun tulleen miehen seurassa, jolloin hän alkoi vaistomaisesti laittamaan tilauksiamme samaan, johon tämä deitti parkaisikin hädissään ja näreissään:"Erikseen!!"
Kieltämättä pyöristyin tuosta, koska mielestäni miehen kuuluu ainakin tarjoutua maksamaan, johon kyllä monesti kiitollisena reagoinkin niin, että maksankin itse omani. En nimittäin helpolla osaa hyötyä toisista. Tuo on kuitenkin sosiaalista leikkiä, jolla mies kosiskelee naiselta tyylipisteitä. Iso merkitys, mutta pieni rahallinen arvo jollakin teekupposella.