Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tarjonnut 'edes' kahvikupillista

plaa
11.02.2017 |

Okei, tänne tulee varmaan semmosia että "kyllä nainenkin maksaa!!!!11'' MUTTA minun mielestä jos mies pyytää kahville johonkin niin se myös maksaa, koska hei kahvi maksaa joku max 2e.
Ja siis olin tänään ekoilla treffeillä ja molemmat maksettiin omat ja ihan ok mutta jäi kyllä mietityttään että pitiköhän se mua ihan rumana tms kun aina on treffi kumppani maksanut kahvit :D Ja tosiaan mua ei haittaa maksaa omaa kupillista, mutta ihan käytöstavoista kyse.
Tää oli vielä silleen että se sano että 1 kahvi, ja mä sitten maksoin omani ofc.
JA se kyllä kehui aluksi että oon kyllä tosi kaunis yms.. että entiä että pitikö silti mua rumana tms, vai oliko vaan muuten tommonen?
Sori vaan mutta mies joka ei tarjoa edes kahvikupillista on turnoff.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se joka pyytää niin tarjoaa :) Ei kyse ole mistään lompakkoloisjutuista vaan ihan peruskäytöstavoista. 

Tarjoatko aina kavereillesikin, jos pyydät heitä kahville tms? 

Vierailija
22/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä olisi ollut kohteliasta, riippumatta siitä miltä näytät. Mulle turnoff mies joka ei tarjoa kahvia ja mielellään avaa ovenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lompakko loisena sitä on jos tarjoo yhden kahvin ilmaseks? :D nyt vähän valoja päälle ihmiset. Mun talous ei kaadu jos 'joudun' maksaan kahvini itse. Vaan se jäi häiritsemään kun yleensä on kohteliasta maksaa se kahvi jos pyytää toista kahville.

-ap

Mitä vielä märiset, eikö juna mennyt jo? Vaikka mies olisikin tunkenut kaksi euroa pajatsoosi, olisi ruutuun kuitenkin lävähtänyt "ei voittoa".

Ja mitäköhän toi tarkotti? Se mies laitto mulle heti viestiä että koska nähdäään uudestaan yms :D

Eli ei, juna ei mennyt ohi. Mutta se ei ollutkaan tän keskustelun tarkoitus. 

-ap

Vierailija
24/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen mun edelliset treffit. Ihmettelin kun mies ryysi kiireellä kahvilan tiskillä ensimmäisenä maksamaan. Myyjälle heti totesi että erikseen maksetaan. Kieltämättä vähän pitkään katsoin. Itse olisin kenen tahansa kanssa kahvilla ollessani siinä tilanteessa maksanut molemmat.

Well, paljastui muutenkin "taloustietoiseksi" mieheksi. Kovin oli kiinnostunut mm. asunnon koosta ja omistajasta :)

Mun mielestä todella huonoa käytöstä.

Kohtalon toveri! :) 

-ap

Vierailija
25/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran käytöstapoja miehellä taisi olla, ettei keskittynyt sun ulkonäkösi ruotimiseen. Tosin sen suhteen sulla itselläsi on vielä aika paljon opeteltavaa.

Vierailija
26/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana miehet vinkuvat "lompakkoloisista". Mihin herrasmiehet ovat hävinneet?

Vierailija
27/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lompakko loisena sitä on jos tarjoo yhden kahvin ilmaseks? :D nyt vähän valoja päälle ihmiset. Mun talous ei kaadu jos 'joudun' maksaan kahvini itse. Vaan se jäi häiritsemään kun yleensä on kohteliasta maksaa se kahvi jos pyytää toista kahville.

-ap

Miehet ovat kyllästyneitä kaikkiin valheellisiin lupauksiin ja siihen että joutuvat maksamaan ummet ja lammet ennenkuin nainen sitten lopulta ilmoittaakin ettei häntä kiinnosta koko mies.

Miesten keskuudessa annetaan neuvoja miten välttää naisia joita ei oikeasti kiinnosta mutta jotka vedättävät miehiä niin kauan kuin heitä huvittaa.

Esim. koskien ensitreffejä. Treffit sovitaan kahvilaan. Mies ilmaantuu sopivasti myöhässä kun nainen on jo ostanut oman kahvinsa. Mikäli naisen kiinnostus laskee kuin lehmän häntä sen takia, silloin mies ei ole menettänyt muuta kuin aikaansa.

Kai ymmärrät että mies haluaa tutustua Sinuun? Kyllä miehilläkin on oikeus testata miten vakavasti liikkeellä naiset ovat. Jos kahvikupin maksaminen aiheuttaa narinaa eikä mies kiinnosta sen jälkeen, silloin mies ei ole sinua varten.

Kyllä vielä löytyy tomppeleita jotka kestitsevät naisia vaikka kuinka pitkään ja uskovat tosissaan naisten vakuuttelut että kyllä tästä on kehkeytymässä jotakin, vaikka naiset ovat jo ensitreffien aikana päättäneet ettei heitä kiinnosta koko mies.

Onko se 2 euroa todellakin tärkeämpää kuin toiseen tutustuminen? Kannattaako ihan oikeasti hinnoitella mahdollinen seurustelusuhde?

Sulla meni pointti ohi korkealta ja kovaa. Ensivaikutelma on tärkeä, ja moukkamaisuus nyt vaan on no-no.

Vierailija
28/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ulkonäkö ja kahvikupin maksaminen ei nyt kyllä liity mitenkään toisiinsa.

Miksi sun pitäisi olla kaunis? Miksi et ennemmin tahtoisi olla vaikka fiksu ja nokkela?

Liittyy. Miehet maksavat kauniille kahvin vaikka yleensä eivät maksaisi treffeillä, eivät ota riskiä ettei kaunis nainen kiinnostu.

Vierailija
29/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana miehet vinkuvat "lompakkoloisista". Mihin herrasmiehet ovat hävinneet?

Minulla ainakin ihan muut kriteerit herrasmiehelle kuin kahvikupillisen maksaminen. Ajat muuttuu siskoseni ja nykyisin on naurettavaa ajatella, että miehen kuuluu aina tarjota. 

Vierailija
30/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin ihan muut kriteerit herrasmiehelle kuin kahvikupillisen maksaminen. Ajat muuttuu siskoseni ja nykyisin on naurettavaa ajatella, että miehen kuuluu aina tarjota. 

Mielestäni on naurettavaa ajatella, että miehen pitäisi olla pitkä ja komea, mutta kuka minä olen vaatimaan toisia luopumaan kriteereistään?

Vierailija
31/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aloitus. Jos ap on niin köyhä että pitää euroja laskea niin tuskin sinunlaiseen koskee kukaan. 

Vierailija
32/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo :)  Voin maksaa kahvistasi sen puuttuvan "naisen euron" :) eli 10%-15%. Mutta jos avaat oven minulle niin voin ehkä antaa bonuksen. hehehee

Vierailija
33/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on naurettavaa ajatella, että miehen pitäisi olla pitkä ja komea, mutta kuka minä olen vaatimaan toisia luopumaan kriteereistään?

En minäkään vaadi ketään luopumaan kriteereistään. Kerroin vain oman mielipiteeni. Jatkan vielä: Jos tuollaisia kriteerejä ylläpitää, on sitten turha tulla palstalle itkemään, kun todellisuus ei vastaakaan odotuksia. Ihan oman itsensä kannalta kannattaa päivittää näkemyksensä tälle vuosikymmenelle ja muutenkin tähän maailmaan.

Vierailija
34/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo :)  Voin maksaa kahvistasi sen puuttuvan "naisen euron" :) eli 10%-15%. Mutta jos avaat oven minulle niin voin ehkä antaa bonuksen. hehehee

Itse asiassa nainenhan joutuisi maksamaan sinun kahvikupistasi tuon mainitsemasi prossan.

Jos halutaan tarkkoja olla, kuten naiset vaativat.

Vierailija
35/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana naiset vouhkaavat feminismistä ja tasa-arvosta, herrasmiehet eivät oikein sovi feministien kuvioihin. Jos mies tarjoasi naisille hän saisi pian kuulla kuinka hän alistaa naista.

Naiset hei, kaikkea ei voi saada. Vai uskotteko tosissanne etteivät miehet muutu teidän muuttumisenne myötä?

Naisten tulisi itse asiassa maksaa miehen menot jos haluavat saavuttaa jonkinlaista "tasa-arvoa".

Ja sitten vielä toinen asia. Naisten moraalittomuus kasvaa feminismin myötä, joten olisi tyhmää jos herrasmiehet kohteleisivat moraalittomia naisia kuin hienoja naisia. Koko ajatus on kuollut jo syntyessään.

Naisten etsiessä uutta identiteettiään on miehet myös pakotettu luomaan itselleen uusi miesidentiteetti. Turhaan kuvittelette että kaikista miehistä tulee feministisiä miehiä.

Uudet tuulet puhaltavat ja muutosten alkuunpanijana ovat nimenomaan naiset. Nyt miehet on vapautettu keksimään itsensä uudestaan eikä heidän tarvitse vajota moraalittomuuden tasolle.

Jahka feminismin aatetta viedään väkisin eteenpäin tulee olemaan mielenkiintoista nähdä millainen on Uuden Ajan Mies. Siitä syystä tarjonta miesmarkkinoilla vähenee. Lopulta vakka löytää aina kantensa, enkä puhu feministeistä.

Muistakaa rummuttamaanne iskulausetta tasa-arvosta. Kuinka edes kehtaatte olettaa että mies käyttäytyisi vanhanaikaisesti?!

Vierailija
36/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun mulla on mies, joka avaa mulle oven, ostaa kahvin ja ottaa mua kädestä kiinni kun ylitetään tie. Hän huomioi ja pitää huolta. Me maksetaan kaikki tasan, tehdään yhdessä kotitöitä miten nyt ehditään ja ollaan toisillemme ystävällisiä. Mutta tuo huomioiminen, ovi, kahvi, takki, tuoli - vieläkin olen vau ja sulaa vahaa. Minä ihastun aina uudelleen häneen ja nautin huomiosta, tuntuu naiselliselta ja arvostetulta.

Vierailija
37/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä entisaikojen AnsaIkosetkaan hyppineet mielenvikaisina kuk-karuselleissa ja miesten silmille.

Vierailija
38/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muka suomessa on ollut tapana tarjota?  Ellei sitten mies vienyt vanhemmilleen kylään. Ei ennen kenelläkään ollut edes varaa käydä kahvittelemassa.

Vierailija
39/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun mulla on mies, joka avaa mulle oven, ostaa kahvin ja ottaa mua kädestä kiinni kun ylitetään tie. Hän huomioi ja pitää huolta. Me maksetaan kaikki tasan, tehdään yhdessä kotitöitä miten nyt ehditään ja ollaan toisillemme ystävällisiä. Mutta tuo huomioiminen, ovi, kahvi, takki, tuoli - vieläkin olen vau ja sulaa vahaa. Minä ihastun aina uudelleen häneen ja nautin huomiosta, tuntuu naiselliselta ja arvostetulta.

Maksetaan kaikki tasan, mutta mies ostaa molempien kahvit. Ei ihan toimi tuo sinun logiikkasi.

P.s. Minullakin on mies, joka avaa minulle (ja tarvittaessa muillekin) oven, pitää kädestä (muuallakin kuin suojatiellä), osallistuu kotitöihin, on ystävällinen ja jakaa minullle huomiota. Ei tulisi kuitenkaan mieleenkään vaatia häntä tarjoamaan kahveja aina. En vaatinut edes ensimmäisillä treffeillä, sillä halusin osoittaa, ettei rahalla ole merkitystä kiinnostukseni suhteen. Tunnen oloni arvostetuksi ja naiselliseksi ilman maksuakin.

Vierailija
40/61 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se joka pyytää niin tarjoaa :) Ei kyse ole mistään lompakkoloisjutuista vaan ihan peruskäytöstavoista. 

Tarjoatko aina kavereillesikin, jos pyydät heitä kahville tms? 

Itseasiassa tarjoan jos ihan pyytämällä pyydän. Ja ehdottomasti tarjoan jos pyydän tuntematonta ihmistä ihan ei-deitti mielessä kahvilla.