Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätät instakuvasta tykkäämättä?

Vierailija
11.02.2017 |

Jos yleensä olet tykännyt jonkun ihmisen kuvista, miksi yhtäkkiä lakkaat tykkäämästä kuvista/tykkäät vain harvoin? Jos kuvien laatu/aihepiirit eivät ole muuttuneet aiemmasta. Kiinnostaisi, millaisia syitä ihmisillä on.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokaisen insta ala toistaa itseään jossain vaiheessa...

Vierailija
22/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että ne ihmiset jotka ovat ollet kanssani riidoissa, eivät tykkää kuvistani, vaikka olisivat aikaisemmin tykkäilleet. Jotkut osoittavat mieltään sillä tavalla. Mutta varmastikin yleisin syy on kateus esim. toisen ulkomaanmatkasta yms.

Ootko useinkin riidoissa ihmisten kans? Ei sekään ihan normaalia ole enää teini-iän jälkeen.

Ai täysi-ikäisillä ei ole riitoja? Esim. tällä palstalla on enimmäkseen negatiivisia kommentteja muista ihmisistä, ja tänne kai osaksi kirjoittaa muutkin kuin teinit.

Jos länkytät oikeassa elämässä niin kuin ihmiset täällä kirjoittaa niin ihme että olet edes hengissä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään aluksi useammasta kuvasta, kun alan seurata jotain. Ajan myötä en viitsi tykätä joka kuvasta, koska siitä tulee vähän urpo stalkkausfiilis jo on joka kuvassa laittamassa sydämiä. Parhaat kaverit ymmärrän että ne hehkuttaa toisiaan enemmän, mutta suurin osa seuratuista on puolituttuja tai jotain julkkiksia tms joita ei ole välttämättä edes tavannut.

Vierailija
24/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omasta kokemuksesta voin sanoa, että ne ihmiset jotka ovat ollet kanssani riidoissa, eivät tykkää kuvistani, vaikka olisivat aikaisemmin tykkäilleet. Jotkut osoittavat mieltään sillä tavalla. Mutta varmastikin yleisin syy on kateus esim. toisen ulkomaanmatkasta yms.

Ootko useinkin riidoissa ihmisten kans? Ei sekään ihan normaalia ole enää teini-iän jälkeen.

Ai täysi-ikäisillä ei ole riitoja? Esim. tällä palstalla on enimmäkseen negatiivisia kommentteja muista ihmisistä, ja tänne kai osaksi kirjoittaa muutkin kuin teinit.

Jos länkytät oikeassa elämässä niin kuin ihmiset täällä kirjoittaa niin ihme että olet edes hengissä enää.

instagram ei ole oikeaa elämää.

Vierailija
25/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi selata feediä juuri ollenkaan, tykkäilen sitten niiden kuvista jotka tykkäilee mun kuvista, kun klikkaan suoraan niiden nimistä profiiliin.

Vierailija
26/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kumpi ois helpompaa, olla instassa ja stressata vai olla täysin ulkopuolella

Vierailija
27/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kivan tyypin kuvista useammin kuin vähäemmän kivan. Ihan niin kuin oikeassa elämässäkin haluan olla enemmän kivojen kanssa tekemisissä. Ei pitäisi olla kovin vaikea päättelytehtävä.

Vierailija
28/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa seuraajista ei tykkää seurattavien kuvista. Joku 5–10% seuraajamäärästä on aika tavallinen tykkäysten määrä. Suhdeluku pienenee kun seuraajamäärä kasvaa.

Vierailija
29/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on muuttunut. Leikannut tukkansa, lihonut, ottanut tatskoja jne...

Vierailija
30/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa seuraajista ei tykkää seurattavien kuvista. Joku 5–10% seuraajamäärästä on aika tavallinen tykkäysten määrä. Suhdeluku pienenee kun seuraajamäärä kasvaa.

Mä oon lukenut et 20-30 % on yleensä se maksimimäärä seuraajista, jotka yleensä tykkää peruskuvista. Eli onpa sulla 10, 100 tai 1000 seuraajaa, toi näyttäisi olevan melko vakio.

Vierailija
31/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan katso kaikkia kuvia. En selaa instagramia jatkuvasti, joten helposti osa jää näkemättä. 

Vierailija
32/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te aikuiset naiset mietitte, keskittyisitte oikeaan elämään!

Vierailija
33/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omasta puolestani, mutta läheisten ihmisten kuvista tykkään aina, vaikka olisivat kuinka huonoja. Yhden (entisen) kaverin kuvista taas en enää tykkäile, koska hän ei koskaan tykännyt mun kuvista, joten jätän hieman mielenosoituksellisesti hänen kuvat tykkäämättä :) Seuraan myös monia henkilöitä, jotka eivät ole kavereitani ja heidän kuvistaan tykkäilen vain niitä, jotka miellyttävät silmääni.

Vierailija
34/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois hauska tietää miksi yks työkaveri ei tykkää kuvista, joissa oon iloinen tai kerron kivoista asioista

Vierailija
35/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään vain kuvista, joissa on hyvä fiilis ja ovat ns. hyviä kuvia (teknisesti).

En mä veljeni pottumuusseista jatkuvasti tykkäile.

Mä tykkään veljen ja kavereiden pottumuussikuvista. Ihan vaan siksi että kavereiden kuvia on kiva nähdä. Tulee hyvä mieli jo siitä että ovat jotain postanneet.

Graafikoiden ja muiden taiteilijoiden kuvista tykkään jos niistä tulee hyvä fiilis tai jos ovat teknisesti erityisen hyviä.

Vierailija
36/88 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus siinä hiertää taikka kyllästyminen jos kaikki kuvat samanlaisia.

Vierailija
37/88 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon lukenut et 20-30 % on yleensä se maksimimäärä seuraajista, jotka yleensä tykkää peruskuvista. Eli onpa sulla 10, 100 tai 1000 seuraajaa, toi näyttäisi olevan melko vakio.

1000 seuraajaa ei ole vielä edes älyttömän paljon. Ihan perus suomijulkkiksellakin on helposti 10 000 seuraajaa, sit jollain siepillä tai uinolla 100 000 ja cheekillä melkei 300 000, mut tykkääjiä on alle 10% suurimmassa osassa kuvista.

Vierailija
38/88 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1000 seuraajaa ei ole vielä edes älyttömän paljon. Ihan perus suomijulkkiksellakin on helposti 10 000 seuraajaa, sit jollain siepillä tai uinolla 100 000 ja cheekillä melkei 300 000, mut tykkääjiä on alle 10% suurimmassa osassa kuvista.

paitsi uinolla yli 20% tietenkin.

Vierailija
39/88 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri laittaa kuvia vain lapsistaan. Enää ei jaksa innostua mitä pikkumussukka söi tänään ja tykkäilyt siksi jäänyt.

Enkä tykkää monestikaan niistä kuvista, joissa on jo tuhansia tykkäyksiä, vaikka kuva olisi miten hieno tahansa. Ei se tykkäys siellä seassa vaikuta mihinkään.

Vierailija
40/88 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää herutuskuvista, tylsistä tai teennäisistä kuvista. Muuten yleensä tykkään herkästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi