Mies, onko 150 cm pitkä nainen liian lyhyt?
Kommentit (48)
Juuri sopiva syliin kopattava.
t. m187cm
Eiku ihana söpö taskuvenus. LIian pitkä nainen on hevonen. Senhän sä halusit kuulla.
Naisen pituus harvoin on mikään kynnyskysymys. Samaa ei voi sanoa miehen pituudesta.
Minun naiseni pitää olla 161-165cm pitkä. Muut ei kelpaa. Treffeillä kannan aina mittanauhaa mukanani ja sopivan tilaisuuden tullen tarkistan naisen pituuden, ettei vaan huijaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pituus harvoin on mikään kynnyskysymys. Samaa ei voi sanoa miehen pituudesta.
Puhumattakaan SEN pituudesta
Mieluummmin lyhyt kuin liian pitkä
Eihän sellaiset yli175 pitkät mahdu edes sänkyyn
Mitä sanoo 150cm nainen 170cm miehestä?
Monesti näkee näitä 150cm naisten olevan 190cm miehen kanssa.
Olen itse 189 cm ja vaimoke 145 cm. Nukutaan erillään, minä aikuisten sängyssä ja vaimo jatkettavassa pinnasängyssä. Jos kasvaa vielä tuosta, niin saa kyllä aikuisten sängyn.
Minun mittani 199 cm ja 19 cm, nainen 155 cm ja 120 kg
Olet varmasti jonkun unelma. Minäkin löysin miehen, vaikka olen jonkun mielestä liian pitkä, 178cm.
Mun 10 v lapsi on 150 cm, hassua ajatella että se on jonkun aikuismitta. Taitaa olla juuri se raja määritetäänkö lyhytkasvuiseksi vai ei?
On liian lyhyt. Ideaali pituus 165-170cm. Tosin ei oo todellakaan mikään tärkein kriteeri.
On liian lyhyt. Harrastan samaa kuin naiset eli pitää saada aina vaan pidempää. 195 cm naiselle on alaraja.
Pantava! P*llukin pienempi ja tiukempi.
M46
ei ole liian lyhyt
t.mies