Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen kilttimies pisti jännämiehelle hanttiin ja melkein sai palkintoa.

Palkintopysti
11.02.2017 |

Harmi vaan että jännämies hätisti kiltin matkoihin uhkaavalla puheellaan. Jännä kertoi rauhanturvaaja ajoista ja karaten mustasta vyöstä. Kiltti kyseli että mikähän seura ja onko kisaillut ja minä vuonaa kävi rauhaa turvaamassa. No jännämies näytti turvaajien fb-tilin ja kuvia niiltä ajoilta. Näytti myös karateleiriltä kuvia.
Kilttimies meni pois kyselemästä. Ihan kivan näköinen poika se kiltti oli.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltiltä loppui cv kesken.

Vierailija
2/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kilttimies muisti, että karateka jambot on todellisuudessa nörttejä ja kävi pyöräyttämässä jännärin solmuun. Kliks! otti vielä kuvan fb ryhmään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän näitä avauksia täällä on, sitä vähemmän kiinnostaa mitkään miehet

Vierailija
4/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palkintoa kilttimies oli melkein saamassa? Olisiko joku lähistön nainen lähtenyt kilttimiehen mukaan, jos jännämies ei olisi pystynyt todistamaan tarinaansa?

Vierailija
5/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän näitä avauksia täällä on, sitä vähemmän kiinnostaa mitkään miehet

Jännämiehet kiinnostaa aina, mutta tästä sait nyt hyvän tekosyyn miksi kiltit miehet ei kelpaa.

Vierailija
6/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä palkintoa kilttimies oli melkein saamassa? Olisiko joku lähistön nainen lähtenyt kilttimiehen mukaan, jos jännämies ei olisi pystynyt todistamaan tarinaansa?

Vai oliko tässä tarkoitus vihjata, että kiltti sai melkein jännämiehen pakaroineen mukaansa?

Vierailija
7/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jännämiehet pakarat tänään tekee?

Vierailija
8/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malmilla on psykiatrinen päivystys 24/7.

Vierailija
9/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofantasiaa, miks tossa ees oli nainen mukana koko stoorissa?

Vierailija
10/19 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö eihän edes ollut. Kilttimies yritti tehdä vaikutuksen jännikseen negaamalla ja epäilemällä tarinaa, mutta jännä ei vaikuttunut vaan latisti kilttimiehen itsetunnon, ja kilttimies lähti lannistuneena pois.

Vierailija
11/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö eihän edes ollut. Kilttimies yritti tehdä vaikutuksen jännikseen negaamalla ja epäilemällä tarinaa, mutta jännä ei vaikuttunut vaan latisti kilttimiehen itsetunnon, ja kilttimies lähti lannistuneena pois.

Jokainenhan tietää nämä "rauhanturvaajat" ja muukalaislegioonalaiset karatesankarit.

Paskamaisinta on jos jeppet näyttää kuvia tai todisteita legendoistaan.

Pari kertaa on pitänyt lähteä luikkimalla kun oikea muukalaislegioonalainen on kyllästynyt kyselyihin. Se on valtavan hieno hetki kun kilttimies törmää baarissa oikeaan sankariin ja nykyajan veteraaniin. Heitä ei pidä suututtaa ja naiset pitää jättää sankareille.

Esimerkiksi ei minun äitini olisi päästänyt minua sotaan tai edes rauhanturvaajaksi. Siksi menin äidin kehotuksesta sivariin.

Vierailija
12/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhanturvaajat on kyllä äärimmäisiä LO TESTO CUCK BETA NUMALE henkilöitä.

Vierailija
13/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi rauhanturvaajat saavat aina naiset ?

Vierailija
14/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö siis kilttimies sitä jännämiestä yöksi luokseen vai loppuiko rohkeus kesken?

Vierailija
15/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin lähikapakassa istumassa iltaa ja baari oli tavanomaista täydempi. Pöytääni lyöttäytyi joukko vanhempia miehiä. Olin juomassa siideriä koska tyttöystäväni oli jättänyt minut.

Porukka oli tullut moottoripyörillä pihaan ja jätkillä oli ihan aidot tatuoinnit muukalaislegioonasta. Kaksi vitsaili ranskaksi jotain ja kolmas sanoi suomeksi että antaa olla ja antaa juoda tyttöjen pissavettä jota siideriksikin kutsutaan.

Tuli puheeksi legioona ja naurahdin että niitähän käy usein tässä baarissa. Suomea puhuva sanoi että tässä baarissa käy entisiä legioonalaisia ja otti povitaskusta Coltin pöydälle. Laittoi rätin kaverinsa silmille ja komensi purkamaan ja puhdistamana aseen. Ase puhdistui puolessa minuutissa ja oli koottuna pöydällä kuin Miami Vicessä konsanaan.

Minä poika meinasin pissata housuuni ja lähdin kotiini katsomaan kauniita ja rohkeita.

Näitä baareja on olemassa jossa oikeat sankarit liikkuvat.

Vierailija
16/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan lähtisi sellaisen miehen matkaan, jolla on väkivaltaiset harrastukset. Sitten nämä toosaansa tällaisille jakavat akat itkevät täällä viiden vuoden päästä, että mies pahoinpitelee, muttei lasten ja asuntolainan takia halua lähteä.

Mä olisin lähtenyt kilttimiehen mukana pöydästä ja jättänyt väkivaltaisen jännämiehen facebookeineen sinne ihan keskenään. Mua muutenkin viehättää kiltit ja mukavat miehet, olen itse ihan tarpeeksi jännä. :D

Vierailija
17/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin usein käy. Viimeistään jossain vaiheessa jännämies käskee itikkaa häipymään kuvioista.

Vierailija
18/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet ovat ihan hauskaa seuraa tiettyyn pisteeseen asti.

Hauska muistella sankartarinoita ja elämän tarinoita. Kertoa mitä tiettyyn tatuointiin liittyy ja kuinka monta kertaa meinasin astua miinan päälle sodassa jne. Voi sääliä kilttiä miestä ja tarjota tälle kännit edes kun ei tule pillua saamaan.

Siinä vaiheessa kun kaikki tarinat on kerrottu ja poika näyttää sille että olisi parempi mennä jo nukkumaan niin sanon että eiköhän tämä ollut tässä minä ja Ritu jatkamme iltaa kahden ja sinä poju lähdet kotiin ennenkuin äiti huolestuu.

Vierailija
19/19 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin baarissa pitkästä aikaa. Yksin nainen tuli juttelemaan, mutta ei ollut riittävän kaunis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi