Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko XZ shampoot ja hoitoaineet oikeasti hyviä?

Vierailija
11.02.2017 |

vai onko kampaamotuotteet parempia? Suositelkaa shampoota ja hoitoainetta käsitellyille hiuksille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus nuorena yritin käyttää noita suomalaisia shampoita, mutta hilsettä tuli. Ehkä ne on muuttuneet sen jälkeen. Ihan hyviä tuotteita on kauppojen tiskeissä metrikaupalla.

Vierailija
2/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä ajattelin että onko silikonittomuudesta hyötyä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähinnä ajattelin että onko silikonittomuudesta hyötyä?

ap

On.

Vierailija
4/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt, hyvä hinta-laatusuhde normaalikuntoiselle värjätylle hiukselle, rasvoittuvalle päänahalle. Ylellisisyyttä tai erityisjuttuja tuotteissa ei tietystikään ole ja joissain linjoissa liian voimakkaat tuoksut itselleni.

Vierailija
5/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hinta-laatusuhde. Käytän kuitenkin niiden lisäksi talviaikana sulfaatitonta shampoota (koska päänahka kuivuu) ja silikoneja sisältävää hiuksiin jätettävää hoitoainetta/silotustuotetta. (Eihän se silikoni muuta tee kuin meikkaa hiuksista kiiltävämmät ja sileämmät, mutta siinä hommassa toimii ihan täydellisesti. Varmaan vähemmän pörröinen hiuslaatu ei kaipaisi noita silottavia tuotteita yhtä paljon.) 

Vierailija
6/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöstä on aika turhaa kysellä kun se riippuu ihan siitä, että sopiiko ne juuri sun hiuksille ja päänahalle. Vain kokeilemalla selviää. Ja minun mielestä kokeileminen kannattaa aloittaa halvemmasta päästä. Tutustu shampoissa oleviin aineisiin ja käy kaupassa incejä läpi, nappaa sitten mukaasi se minkä pitäisi aineiden perusteella sopia just sulle. Aineista se riippuu, ei siitä onko pullo peräisin marketista vai kampaamosta.

Vierailija
7/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin kaupasta jotkut appelsiinin tuoksuiset tuotteet kokeiluun.Pitäisi olla käsitelleyille hiuksille ja sähköisyyttä vähentävät, joka ongelma itsellen talvisin.

ap

Vierailija
8/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ - Energisoiva hedelmä- shampoo- ja hoitoaine yhdistettynä tekivät kuivahkoihin hiuksiini eloa ja kiiltoa. Sekaan tilkka hiusöljyä pesun aikana ja olivat taas silkinpehmeät. Ei tosin kuulemma toimi jos on kihartuva hiuslaatu.

Muista, huuhtele hoitoaine viileällä vedellä! Ja anna kuivua itsestään ilman kuivaajaa, jos mahdollista.

Vierailija
9/9 |
11.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa itsesi kaljuksi, hyvä säästövinkki!