Minkä ikäiselle jättäisit hoitoon 4 vuotiaan illaksi?
Jos menisit vaikka syömään ja muutamalle? Matkaa puolisen tuntia.
Kommentit (9)
Meillä 12 vuotias hoitaa pikkuveljeä useastikin meidän vanhempien työvuorojen takia. Pikkuveli on 4 v. Ei ole mitään ongelmia ollut. Itse hoidin aikanaan naapurin 4 ja 5 vuotiaita siskoksia ja olin 9 vuotias. Joskus olin koko lauantain hoito"tätinä". Leikitin ja lämmitin ruoat. Näiden lasten vanhemmat oli opettaja ja varatuomari.
Nykyään tuosta saatas slaagit.
Riippuu täysin tapauksesta. Kummityttöni 13v huomaan uskaltaisin jättää. Sen sijaan serkulle 16v en ikinä.
Mietin että jos erittäin tunnollinen 15 v sisarus hoitaisi kun itse haluaisi. Tarjoaahan tuon ikäiset maksullisia lastenhoitopaöveluja joten ei kai siinä sitten mitään.
Ainakin mun 14 v pärjäisi sen kanssa eikä hötkyilisi pienistä.
Joo 15 ilman muuta jos on sellaista tunnollista tyyppiä.
Menkää ajoissa niin että olette vaikka kymmenen aikaan kotona, niin ei tarvi miettiä senkään vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Menkää ajoissa niin että olette vaikka kymmenen aikaan kotona, niin ei tarvi miettiä senkään vertaa.
Meinasin et lähettäis vasta ysiltä.
Jos ysiltä lähtisitte, olisitte ruokapaikassa 21.30, ruokailuun 1-1,5 h, lisäksi ilmeisesti baariin jossa ainakin tunti ("muutamalle") ja kotimatkaan vielä puoli tuntia, eli kotona aikaisintaan puoliltaöin.
7:n ehdotus on hyvä. Lähdette seiskalta niin olette ihmisten aikaan kotona.
n. 30-vuotiaalle