Mies! Ilmoita pituutesi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Koskee ihan kaikkia nettideittijuttuja tämä pituus vaatimus ei ole mikään tinder-uutuus.
Toki fuulaan pikkuisen itsekin kun sanon olevani jotain yli 185 cm.
Olen kuitenkin lähempänä 190 kuin 185 senttiä.
Ehkä joku 160 senttinen ei huomaa mitään eroa jos 175 senttinen kehuu olevansa 180 cm. Mutta minä huomaan, pettymyksiä on tullut kun 180 senttinen deitti on hädin tuskin 175cm.
Olen jo oppinut että jotenkin oudosti monet yli 175 senttiset pyöristävät itsensä 180 senttiin.
Itseasiassa voit olla melko varma, että jos miehellä lukee profiilissa 179 tai 180 cm niin tuo pienempi nimellismitta on käytännössä pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mietitään vaikka et on 176cm mies ja 183 cm pitkä niin eihän noilla nyt kovin huomattavaa eroa ole.
Ehe ehe. Toinen noista on minua kaksi senttiä pitempi ja toinen viisi senttiä lyhyempi. Eihän sillä ole tosiaan mitään merkitystä, eipä ollenkaan. Ja yleensä sillä on kyllä ihan sille miehellekin sitten tavatessa merkitystä onko nainen häntä pitempi vai lyhyempi, huomattu on.
Ja koska nyt tähän tulee takuuvarmasti se "hauska" vastaus, että olen luonnonpoikkeama ja sovin näin pitkänä ainoastaan sirkukseen näytille, niin totean jo valmiiksi sinulle, että huumorisi on poikkeuksellisen hauskaa ja älykästä ja kertoo vahvasta itsetunnosta.
Vain tyhmä nainen kysyy miehen pituutta
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmä nainen kysyy miehen pituutta
t 172 cm mies
Olen 182 cm, palstan mukaan kuitenkin maksimissaan 175 cm.
Eli voinko ilmoittaa pituudekseni Tinderissä 190 cm?
Eikö järkevintä olisi että pitkän miehen haluavat laittaisivat sen omaan esittelytekstiinsä? Mä rakastin lyhyttä miesystävääni,(162cm) 203 pitkää eksääni, ja nyt 185cm pituista loppuelämänrakastani. Lyhyen "olisin saanut pitää" koska kuulemma sovimme toisillemme pituutemme puolesta (muu ei sitten toiminutkaan) mutta tämä tosi pitkä, ja nyt nykyinen olisi pitänyt jättää pitemmille naisille että heille riittää heitä pitempiä miehiä :D
Lyhyin mies oli timmi jalkapalloilija, aika vaalea, pisin oli myös hoikin, pisamainen ja punatukkainen, tämä nykyinen on lähes mustatukkainen, vatsakas, ja ruskettuu ihanasti kesäisin <3
Joo, ja mulle on sanottu myös että en osaa päättää miesmakuani :p Todellisuudessa rakastun ihmiseen, ja sitä myötä hän on maailman komein, oli sitten mitä mittaa tahansa.
Itse olen tämmöinen synnynnäisellä jalkavammalla varustettu 161 cm/65kg löllykkämaha, jolla yksi jo melkein aikuinen lapsi. Onneksi kaltaisensa tuppaavat löytämään toisensa :) Ihanaa että olen saanut viettää aikani samanhenkisten kanssa, enkä ole esim. väkipakolla joutunut sellaiseen seuraan jossa vartaloani arvosteltaisiin rumasti, tai pituuttani, tai painoani.Olisin pitänyt tällaista arvostelijaa varmaankin idiootina :D Itse olen saanut kuulla ainoastaan kehuja itsestäni, vaikka olenkin ihan perusemäntä :) En myöskään jaa rumia kommentteja kenestäkään. Minun maailmani on uskoakseni paljon kauniimpi kuin monen muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee ihan kaikkia nettideittijuttuja tämä pituus vaatimus ei ole mikään tinder-uutuus.
Ehkä joku 160 senttinen ei huomaa mitään eroa jos 175 senttinen kehuu olevansa 180 cm. Mutta minä huomaan, pettymyksiä on tullut kun 180 senttinen deitti on hädin tuskin 175cm.
Olen jo oppinut että jotenkin oudosti monet yli 175 senttiset pyöristävät itsensä 180 senttiin.
Itseasiassa voit olla melko varma, että jos miehellä lukee profiilissa 179 tai 180 cm niin tuo pienempi nimellismitta on käytännössä pidempi.
Muutama senttimetri pilaa koko homman.
Nyt jumalauta oikeesti. Mitä helvetin merkitystä niillä senttimetreillä on minkään todellisen kanssa? Kullin kohdalla asian vielä ymmärtää.
"Muuten täydellinen mies, mutta onkin 178 senttiä eikä 181 :("
Jos ei tämä pituushomma ole seksismin, pinnallisuuden ja miesten esineellistämisen multihuipentuma, niin mikä sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa voit olla melko varma, että jos miehellä lukee profiilissa 179 tai 180 cm niin tuo pienempi nimellismitta on käytännössä pidempi.Muutama senttimetri pilaa koko homman.
Nyt jumalauta oikeesti. Mitä helvetin merkitystä niillä senttimetreillä on minkään todellisen kanssa? Kullin kohdalla asian vielä ymmärtää.
Jos ei tämä pituushomma ole seksismin, pinnallisuuden ja miesten esineellistämisen multihuipentuma, niin mikä sitten on?
En usko että jollekin 160 senttiselle naiselle juuri on asialla eroa. Olen jo hyväksynyt, että seurustelen itseäni lyhempien miesten kanssa ja tuolloin on aika iso ero seurustella itseään lyhemmän miehen kanssa kuin itseään yli kymmenen senttiä lyhemmän miehen kanssa. Tämä juuri toteutuisi tuossa 178 senttisen tapauksessa.
Joo, ja kyllä pistää väkisinkin naurattamaan, kun itse on vammainen, ja komeita kaikenpituisia ihania miehiä olisi tunguksi asti , että jollekkin on senteillä väliä :D Jälleen todistuu se, että onni ja puolison/seksiseuran löytäminen on kiinni aivan jostain muusta kuin senteistä pituudessa tai leveydessä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa voit olla melko varma, että jos miehellä lukee profiilissa 179 tai 180 cm niin tuo pienempi nimellismitta on käytännössä pidempi.Muutama senttimetri pilaa koko homman.
En usko että jollekin 160 senttiselle naiselle juuri on asialla eroa. Olen jo hyväksynyt, että seurustelen itseäni lyhempien miesten kanssa ja tuolloin on aika iso ero seurustella itseään lyhemmän miehen kanssa kuin itseään yli kymmenen senttiä lyhemmän miehen kanssa. Tämä juuri toteutuisi tuossa 178 senttisen tapauksessa.
Mikä se konkreettinen ero on, muu kuin tuo kymmenen senttimetriä? Mihin sinä niitä miehen senttimetrejä tarvitset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se konkreettinen ero on, muu kuin tuo kymmenen senttimetriä? Mihin sinä niitä miehen senttimetrejä tarvitset?
En kai mihinkään. Monet naiset pitävät sääntönä, että miehen tulee vaan olla pidempi. Jotkut miehetkin ovat rehellisesti sitä mieltä että haluavat olla parisuhteessa se pidempi osapuoli.
Siksi tuntuu jotenkin oudolta ettö minua syyllistetään noista senteistä, vaikka olen valmis hyväksymään että mies on 9 senttiä minua lyhyempi, mutta en enää minua 11 senttiä lyhyempää.
Helpointa on että molemmat on saman kymmenen sentin sisällä, oli kumpi vaan pidempi. Pöytien tasot, pelien korkeus, auton koko, ylähyllyjen ja komeroiden käyttäminen, sohvien ja sänkyjen pituus paljon on asioita, jotka muuttuvat jos pituus muuttuu yli 10 senttiä.
Ja minusta pitkä mies ja 160 senttinen tyttö näyttää naurettavalta. Siis oikeasti ihan naurettavalta ja näitä pikkutyttöjä on tuotakin lyhyempiä ihan Suomessakin.
Minusta on moni varsin lyhyt mies ollut kiinnostunut, mutta en kerta kaikkiaan voisi kuvitella yhtään mitään jonkun pikkumiehen kanssa, siksi olin nuorempana niin yllättynyt että minusta kiinnostuivat juurikin todella lyhyet miehet ja edes itsenipituiset eivät olleet lähellekään yhtä innokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kai mihinkään. Monet naiset pitävät sääntönä, että miehen tulee vaan olla pidempi. Jotkut miehetkin ovat rehellisesti sitä mieltä että haluavat olla parisuhteessa se pidempi osapuoli.
Siksi tuntuu jotenkin oudolta ettö minua syyllistetään noista senteistä, vaikka olen valmis hyväksymään että mies on 9 senttiä minua lyhyempi, mutta en enää minua 11 senttiä lyhyempää.
Helpointa on että molemmat on saman kymmenen sentin sisällä, oli kumpi vaan pidempi. Pöytien tasot, pelien korkeus, auton koko, ylähyllyjen ja komeroiden käyttäminen, sohvien ja sänkyjen pituus paljon on asioita, jotka muuttuvat jos pituus muuttuu yli 10 senttiä.
Ja minusta pitkä mies ja 160 senttinen tyttö näyttää naurettavalta. Siis oikeasti ihan naurettavalta ja näitä pikkutyttöjä on tuotakin lyhyempiä ihan Suomessakin.
Minusta on moni varsin lyhyt mies ollut kiinnostunut, mutta en kerta kaikkiaan voisi kuvitella yhtään mitään jonkun pikkumiehen kanssa, siksi olin nuorempana niin yllättynyt että minusta kiinnostuivat juurikin todella lyhyet miehet ja edes itsenipituiset eivät olleet lähellekään yhtä innokkaita.
Hah hah :D Hyvin tiivistit naisten loputtoman pinnallisuuden, typeryyden ja miesten esineellistämisen.
Et sinä itsekään oikeasti usko tuohon väitteeseen sohvilta, peileiltä, ja autoilta etc. vaadittaviin eristyismittoihin, jos kumppani on 10 senttiä lyhyempi.
Miksei AP vain aloita omaa ilmoitustaan kertomalla että mitat ovat hänelle se tärkein asia? Valikoituisi heti se oikeasti sopivin porukka vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksei AP vain aloita omaa ilmoitustaan kertomalla että mitat ovat hänelle se tärkein asia? Valikoituisi heti se oikeasti sopivin porukka vastaamaan.
Tää aika julmasti on näin. Itse askartelen sellaiset ilmoitukset että pituusraja varmasti tulee selvästi ilmi ehdottomana vaatimuksena. Ja kirjoitettuna moneen kertaan.
Olen vain sitä mieltä että yhteiskunta hyväksyy jo paljon, mutta ei pariskuntia joiden pituusero on on yli 10 cm naisen hyväksi.
Ja vaikka pioneerien ansiosta hyväksyisikin, niin minulla ei vaan ole mitään mielenkiintoa tuollaiseen vain siksi että olen keskipituista 183 senttistä miestä kuusi senttiä pidempi.
T. edellinen.
Minä en ole mikään lyhyt mies, keskipituista miestä pidempi kuin olen, vaikka en silti toki ole mikään kaksimetrinenkään. Mutta minä en naista missään tapauksessa netistä etsi. Siellä kun ei kunnon naisia ole paljon ketään.
Kyllähän se niin on, että lähes kaikki edes vähänkään paremmat naiset ovat lähes varmasti varattuja, ja ne harvat nettideittisivustoilla olevat naiset muodostavat erittäin heikon naismatskun. Nämä netin deittipalstoilla olevat naiset kun tuntuvat suurimmaksi osaksi olevan yhtä tai useampaa kolmesta seuraavasta kategoriasta: 1. Ylijäämänaisia, joiden kaikesta olemuksesta huomaa, että ovat niitä naisia, jotka eivät ole kenellekkään miehelle, ainakaan kenellekkään vähänkään kunnollisemmalle ja paremmalle miehelle kelvanneet. 2. Niitä naisia, joilla on rima kaikilta osin niin korkealla, että vaikka 10-metrinen mies kävelisi siitä suorana alitse. 3. Muuten kaikkein epätoivoisimmat naiset.
17cm :) Eikai muuta esittelyä kaipaa.
Hirveä parku apn kriteereistä. Miksei saisi vaatia pitkää miestä? Saa tietenkin. Minäkin vaadin komeaa ja huumorintajuista miestä, koska pidän sellaisista :) ja mies voi toki vaatia hoikkia ja kauniita naisia, luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koska mitat eivät ole minulle tärkein asia vaan yksi kriteereistä.
Ap
Outoa kyllä tuntea etukäteen noloutta toisen ihmisen mahdollisesta nolostumisesta, kuten ap ilmoitti jossain alkuvaiheessa. Jos ei ihminen itse sano, että kylläpä nyt nolottaa, että olet pidempi kuin minä tolleen pyntättynä, niin miksi kenenkään muunkaan pitäisi noloutta tuntea.
Mä kysyn tissien kokoa vain, jos naisen tissit näyttävät pieniltä ja jos ollaan juteltu paljon.