Mies! Ilmoita pituutesi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Söpöä miten naiset eivät ole lainkaan ulkonäkökeskeisiä :-D
Mies ei saa vaatiaa laihaa naista, koska on typerää keskittyä ulkonäköön mutta nainen saa vaatia pitkän miehen.
Saahan mieskin vaatia itseään lyhyemmän naisen. Pituus ja paino nyt on ihan eri juttuja muutenkin,miksi vertaat niitä? Esim mulle on tärkeää että mies on pitkä mutta ei haittaa vaikka on vähän lihava.
Olen 166cm treenattu ja ihana rakkauspakkaus. Oikea taskuraketti täynnä iloa ja hehkua oikealle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen 166cm treenattu ja ihana rakkauspakkaus. Oikea taskuraketti täynnä iloa ja hehkua oikealle naiselle.
Ihan varmasti olet:) Sä et varmaan häpeile itseäsi niin kuin nämä ketjun itkuiikat. Toivottavasti löydät pian sen oikean:)
Ap
Mul oli jo 8 matchiä ennen kun edes laitoin pituuden. Nyt on 10. Huomattavasti parani saanti kun kerroin olevani yli 180cm. Eikä ku? Taidan poistaa senkin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ilmoitathan sinäkin esittelytekstissä painosi?
En, mutta mulla on kuvia, joista näet hyvin, miten hoikka tai sinusta paksu olen. Pituutta ei pysty määrittelemään samoin.
Ap
Usein ne vaan tuppaavat olemaan vuosia vanhoja kuvia joissa on -10-20kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa vaatiaa laihaa naista, koska on typerää keskittyä ulkonäköön mutta nainen saa vaatia pitkän miehen.
Miten niin eivät ole ulkonäkökeskeisiä? Eikö mun aloitukseni ole ihan käypä todiste, että mä ainakin olen? Pituushan on pääasiassa ulkonäkökysymys. No vähän tekniikkakysymyskin;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ilmoitathan sinäkin esittelytekstissä painosi?
En, mutta mulla on kuvia, joista näet hyvin, miten hoikka tai sinusta paksu olen. Pituutta ei pysty määrittelemään samoin.
ApUsein ne vaan tuppaavat olemaan vuosia vanhoja kuvia joissa on -10-20kg.
Vänkytät nyt väärälle ihmiselle. Lue viestini uudelleen.
Ap
No tyypillisesti ne, jotka ei kerro, on ihan pieniä miehiä. Musta olisi mukava tietää se ennen treffejä.
Yst. t. nainen 179 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme on kieltänyt miehiä vaatimasta laihaa naista?? Tuleekohan tämä sinulle suurenakin yllätyksenä, mutta suurin osa miehistä vaatii naiselta hoikkuutta, sporttisuutta tai vähintään "itsestään huolta pitämistä", joka kuulemma tarkoittaa hoikkuutta/normaalipainoa.
Ja kyllä minusta on typerää keskittyä ulkonäköön. Kaikki eivät ole kanssani samaa mieltä. Jotkut naiset ovat ulkonäkökeskeisiä ja jotkut eivät. Jotkut miehet ovat ulkonäkökeskeisiä ja jotkut eivät. Ei kai tämä aikuiselle ihmiselle yllätys ole.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, alle 180 cm on säälittäviä kääpiöitä ja alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.
Ei, tämä ei ole mikään tietyn pituisten haukkumisketju.
Ap
Olisi hyvä kaikkien myös muistaa se, ettei ulkonäköön huomioita kiinnittäminen suinkaan tarkoita sitä, etteikö myös muut asiat merkkaisi. Ulkonäkökriittisyys ei siis useinkaan ole ulkonäköKESKEISYYTTÄ. Monelle ulkonäkö on muiden seikkojen kanssa sekä/että, eikä joko tai.
Ulkonäön varaan ei ihmissuhdetta voi rakentaa, mutta suohirviön kanssa ei parisuhde onnistu.
Entä jos mies on 190 cm pitkä, mutta istuu pyörätuolissa...?
Mä itse en mitää pituutta katso. Satun olemaan "vaan" 160cm ja lyhyin eksäni oli 169cm "pitkä"
Ei tässä ole pelkästä ulkonäöstä kysymys. Mulle on seksikästä saada kokea oloni siroksi. Jos mies on mua sirompi, on vaikea innostua. Esim seksin aikana itseä pienempi mies ei vaan mulla toimi. Tykkään käpertyä syliin.
Nainen paljasta myös omassa ilmoituksessa pinnallisuutesi sen suhteen voiko miehen pituus olla ehtona suhteen muodostumiselle tai seksuaaliselle kanssakäymiselle. Helpottaa molempia sukupuolia ja alkukarsintaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen paljasta myös omassa ilmoituksessa pinnallisuutesi sen suhteen voiko miehen pituus olla ehtona suhteen muodostumiselle tai seksuaaliselle kanssakäymiselle. Helpottaa molempia sukupuolia ja alkukarsintaa.
Se vaihe on ohitettu sillä, että sä kerrot sen pituutesi. Suhun ottaa yhteyttä vain ne, joille kelpaat.
Ap
NAISET LAITTAA SEN PAINONSA NYT HETI SINNE TINDERIIN!!!!!
Vierailija kirjoitti:
NAISET LAITTAA SEN PAINONSA NYT HETI SINNE TINDERIIN!!!!!
Älä noteeraa naisia, joilla ei ole selkeää kokovartalokuvaa. Vältät suurimmat pettymykset. Simple as that?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaihe on ohitettu sillä, että sä kerrot sen pituutesi. Suhun ottaa yhteyttä vain ne, joille kelpaat.
Ap
Olen 188cm työtön pullukka. koska tavataan?
Ap