Mies! Ilmoita pituutesi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole pelkästä ulkonäöstä kysymys. Mulle on seksikästä saada kokea oloni siroksi. Jos mies on mua sirompi, on vaikea innostua. Esim seksin aikana itseä pienempi mies ei vaan mulla toimi. Tykkään käpertyä syliin.
Nimenomaan! Harva mies varmaan innostuis vaikka 190 cm naisesta ja kokisi olonsa hänen rinnallaan miehekkääksi, ihan kuin harva nainen innostuu 150 cm miehestä. Toki on poikkeuksia. Paino on ihan eri asia eikä tässä yhteydessä relevantti, koska miehistä ja naisista löytyy lähes saman verran paksuja ja laihoja. Miesten keskipituus on kuitenkin yli 10cm enemmän kuin naisten. Miehet ovat yleensä naisia pidempiä. Se vaan on tavallista. Ei siinä ole mitään sen pinnallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos en halua vaikuttaa siltä että haen ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia naisia, koska en itsekään ole sellainen mies? Kyllähän suurelle osalle naisille on kiinnostava tieto myös miten paljon mulla on omaisuutta ja miten isot tulot, mutta enpä siltikään näitä tietoja kerro, koska en halua vaikuttaa toisenlaiselta mieheltä kuin mitä olen. Kyllä miehiäkin naisten kuppikoot kiinnostaa, mutta se ei tarkoita että nainen saisi plussaa siitä jos ilmoittaa kuppikokonsa profiilitekstissään.
Ei pituus ole mikään yksityisasia eikä intiimiasia. Se on silmin havaittavissa. Onko sinusta parempi, että kiinnostut jostain naisesta ja hän sinusta, tapaatte ja nainen pitää sinua liian lyhyenä/pitkänä ja lemppaa sinut sitten? Miksi haluat paikan päälle toteamaan, että olipa pinnallinen nainen? Hukkaan heitettyä aikaa ja mielipahaa. Sinun aikaasi, sinun mielipahaasi. En minä ainakaan halua loukata ketään, mutta tuo kriteeri on minulle merkitsevä.
Ap
Eiköhän se pointti ollut siinä, että kaveri ei edes halua treffeille sellaisten naisten kanssa, joille pituus on noin ehdoton kriteeri ja sen vuoksi ei ilmoita pituuttaan profiilissa.
Ihmiset on paljon muutakin kuin lukuja. Ja jos tuolle linjalle lähdetään, niin mitä kaikkea muuta numeroa tuohon profiiliin pitäisi tunkea pituuden lisäksi?
Paino? rasvaprosentti? hauiksen ympärysmitta? Vehkeen pituus käyttökunnossa?
Vaikka noi olis 185,110,10,46,18 niin voi hyvin olla, että teillä ei olisi mitään yhteistä.
Vai olisko ehkä parempi koittaa profiilillaan viestiä minkälainen ihminen oikeasti on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen paljasta myös omassa ilmoituksessa pinnallisuutesi sen suhteen voiko miehen pituus olla ehtona suhteen muodostumiselle tai seksuaaliselle kanssakäymiselle. Helpottaa molempia sukupuolia ja alkukarsintaa.
Se vaihe on ohitettu sillä, että sä kerrot sen pituutesi. Suhun ottaa yhteyttä vain ne, joille kelpaat.
Ap
Ei miehiin nyt oikeasti oteta tinderissäkään yhteyttä, yhyään sen enempää, kuin naiset yleensäkään lähestyy miehiä.
Homma menee käytännössä näin:
1.Mies näkee sun kuvan/profiilin ja päättää sen perusteella, että pistääkö viestiä.
2. Tämän jälkeen nainen päättää miehen profiilin ja jonkin muun sumean logiikan perusteella, että haluaako vastata.
Sen vuoksi olisi kiva, jos nainen voisi ilmoittaa profiilissa miehen minimi pituuden ja painon yms, niin liian lyhyiden ja vähemmän pinnallista naista etsivien ei tarvitsisi vaivautua.
Ap:n kanssa samaa mieltä.
Itselläni on sekä pituus että paino esittelytekstissä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ilmoitathan sinäkin esittelytekstissä painosi?
En, mutta mulla on kuvia, joista näet hyvin, miten hoikka tai sinusta paksu olen. Pituutta ei pysty määrittelemään samoin.
ApUsein ne vaan tuppaavat olemaan vuosia vanhoja kuvia joissa on -10-20kg.
Vänkytät nyt väärälle ihmiselle. Lue viestini uudelleen.
Ap
Todista, älä länkytä. Pituus, paino ja aikatodisteinen kuva tähän nyt ja heti, muutoin olet pelkää lätinää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mietitään vaikka et on 176cm mies ja 183 cm pitkä niin eihän noilla nyt kovin huomattavaa eroa ole.
Monelle pitkälle naiselle on väliä.
Eikö ole kovin pinnallista ja seksististä vaatia mieheltä tiettyä vähimmäispituutta?
Sekin on varmasti ihan OK, jos miehet ryhtyvät edellyttämään naisten tisseiltä tiettyä vähimmäiskokoa?
"Älkää naiset esitelkö tissejänne Tinder-kuvissa isompina kuin ne oikeasti ovat. Totuus paljastuu aina"
Jos minulla olisi Tinder-tili, niin ihan hyvin voisin ilmoittaa painoni ja laittaa kuvan, ei ongelmaa. Olen kuitenkin samaa mieltä, että painon voi arvioida kuvasta, pituutta ei.
Ja en suostuisi treffeille alle 173senttisen, hintelän miehen kanssa. Olen itse 171cm ja leveä harteinen, leveä lanteinen, muodokas nainen. Mies saattaisi tuntea itsensä tosi pieneksi ja epämiehekkääksi kanssani. En halua latistaa kenenkään itsetuntoa olemuksellani.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi Tinder-tili, niin ihan hyvin voisin ilmoittaa painoni ja laittaa kuvan, ei ongelmaa. Olen kuitenkin samaa mieltä, että painon voi arvioida kuvasta, pituutta ei.
Ja en suostuisi treffeille alle 173senttisen, hintelän miehen kanssa. Olen itse 171cm ja leveä harteinen, leveä lanteinen, muodokas nainen. Mies saattaisi tuntea itsensä tosi pieneksi ja epämiehekkääksi kanssani. En halua latistaa kenenkään itsetuntoa olemuksellani.
"Mies saattaisi tuntea itsensä tosi pieneksi ja epämiehekkääksi kanssani. En halua latistaa kenenkään itsetuntoa olemuksellani"
Heh, näennäisen ovelasti käänsit asetelman noin päin. Että se et suinkaan sinä, jonka mielestä alle 173 cm hintelä mies on epämiehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan ilmoittanut painosi ja kaikki mittasi tinderissä? Laitapas heti ne, jos puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta mulla on kuvia, joista näet hyvin, miten hoikka tai sinusta paksu olen. Pituutta ei pysty määrittelemään samoin.
ApTodista, älä länkytä. Pituus, paino ja aikatodisteinen kuva tähän nyt ja heti, muutoin olet pelkää lätinää.
Oletteko huomanneet, että pituus ja se mikä pituusvaikutelma on, ei monta kertaa korreloi?
Itse en ole pitkä nainen 164, mutta minua on aina luultu pitemmäksi. En pidä edes kovin korkeakorkoisia kenkiä. Pituusvaikutelma tulee ihmisen persoonasta ja ennen muuta ryhdistä ja ruumiinrakenteesta. Kapealuinen näyttää pidemmältä kuin leveäluinen ja paino voi olla sama. Bodattu kroppa vie monta kertaa pituutta jne..
Jos on kaksi ihmistä rinnakkain mies ja nainen ja molemmat samanpitusia, niin yleensä nainen näyttää pidemmältä, vaikka olisi ballerinat jaloissaan.
Verratkaa vaikka pituusvaikutelmaa kun seuraatte uimahyppyjä telkusta.Itse olen havainnut heissä merkittäviä kun mitat ilmoitetaan. Samanmittaiset miehet näyttävät eri pituisilta ja johtuu varmaan ruumiinrakenteesta. Loppupäätelmänä, et ei kannata tuijottaa mittoja vaan nähdä luonnossa ja silloin saa oikean vaikutelman. Vielä se, että pituus ei pitäisi olla merkittävä kriteeri ihmissuhteissa. Ihminen sinällään, mikä ja millainen on luonteeltaan ja persoonaltaan, sen pitäisi painaa eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTodista, älä länkytä. Pituus, paino ja aikatodisteinen kuva tähän nyt ja heti, muutoin olet pelkää lätinää.
Oletteko huomanneet, että pituus ja se mikä pituusvaikutelma on, ei monta kertaa korreloi?
Itse en ole pitkä nainen 164, mutta minua on aina luultu pitemmäksi. En pidä edes kovin korkeakorkoisia kenkiä. Pituusvaikutelma tulee ihmisen persoonasta ja ennen muuta ryhdistä ja ruumiinrakenteesta. Kapealuinen näyttää pidemmältä kuin leveäluinen ja paino voi olla sama. Bodattu kroppa vie monta kertaa pituutta jne..
Jos on kaksi ihmistä rinnakkain mies ja nainen ja molemmat samanpitusia, niin yleensä nainen näyttää pidemmältä, vaikka olisi ballerinat jaloissaan.
Verratkaa vaikka pituusvaikutelmaa kun seuraatte uimahyppyjä telkusta.Itse olen havainnut heissä merkittäviä kun mitat ilmoitetaan. Samanmittaiset miehet näyttävät eri pituisilta ja johtuu varmaan ruumiinrakenteesta. Loppupäätelmänä, et ei kannata tuijottaa mittoja vaan nähdä luonnossa ja silloin saa oikean vaikutelman. Vielä se, että pituus ei pitäisi olla merkittävä kriteeri ihmissuhteissa. Ihminen sinällään, mikä ja millainen on luonteeltaan ja persoonaltaan, sen pitäisi painaa eniten.
"Vielä se, että pituus ei pitäisi olla merkittävä kriteeri ihmissuhteissa. Ihminen sinällään, mikä ja millainen on luonteeltaan ja persoonaltaan, sen pitäisi painaa eniten"
Näinhän se on. Toisaalta tarvitseeko luonteenpiirteidenkään aina ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan ilmoittanut painosi ja kaikki mittasi tinderissä? Laitapas heti ne, jos puuttuvat.
Olenko se vain minä, joka luki lainaamastasi viestistä "Jos minulla olisi Tinder-tili,..." ? Eli tuolla naisella ei ole tiliä. Voin toki olla väärässä luetun ymmärtämiseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ota korkkarit pois niin ongelma 10cm liian lyhyestä miehestä poistuu ihan sillä.
Mutta korkkareissa pylly näyttää paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vielä se, että pituus ei pitäisi olla merkittävä kriteeri ihmissuhteissa. Ihminen sinällään, mikä ja millainen on luonteeltaan ja persoonaltaan, sen pitäisi painaa eniten"
Mikä ratkaisee sun mielestä sen, et hyväksyt toisen ja saatat jopa rakastua?
Saisinkohan enemmän mätsejä tinderissä, jos laittaisin profiilitekstiin, ettei minua kiinnosta miehen pituus.
N36
Mä kysyn pituutta vain, jos mies näyttää lyhyeltä ja jos ollaan juteltu paljon. Todennäköisesti en kuitenkaan tapaa tinderistä ketään niin se on ihan sama, miten pitkä toinen on. Jos meinaa mennä tapaamiseksi (1/500 tapauksessa) niin voidaan palata pituusasioihin, jos se ei ilmene kuvista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ratkaisee sun mielestä sen, et hyväksyt toisen ja saatat jopa rakastua?
Mistä hemmetistä sen voi etukäteen tietää? Jokainen ihminen on yksilö, ja rakkaudellahan ei periaatteessa ole mitään tekemistä järjen kanssa.
Surullista on se, jos vuosisadan rakkaustarina jää syntymättä vain jonkin triviaalin ennakkokriteerin takia.
Onpas miehet herkkänahkaisia. Onko sitten kiva mennä treffeille ja lukea naisen naamasta että on pettymys??