Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Ilmoita pituutesi heti esittelytekstissä Tinderissä,

Vierailija
11.02.2017 |

niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.

Kommentit (267)

Vierailija
81/267 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-mergonomi kirjoitti:

Outoa kyllä tuntea etukäteen noloutta toisen ihmisen mahdollisesta nolostumisesta, kuten ap ilmoitti jossain alkuvaiheessa. Jos ei ihminen itse sano, että kylläpä nyt nolottaa, että olet pidempi kuin minä tolleen pyntättynä, niin miksi kenenkään muunkaan pitäisi noloutta tuntea.

No enpä ole noin sanonut missään vaiheessa.

Ap

Vierailija
82/267 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itsekin tehdä tinder profiili, en ole aikaisemmin tuota käyttänyt, mutta jotain esimerkkejä olen netistä löytänyt esim tämä. http://i5.asn.im/best-tinder-profiles-funny-crowning-the-best-tinder-pr…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/267 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-mergonomi kirjoitti:

Outoa kyllä tuntea etukäteen noloutta toisen ihmisen mahdollisesta nolostumisesta, kuten ap ilmoitti jossain alkuvaiheessa. Jos ei ihminen itse sano, että kylläpä nyt nolottaa, että olet pidempi kuin minä tolleen pyntättynä, niin miksi kenenkään muunkaan pitäisi noloutta tuntea.

Häh? Koko ketju täynnä äijiä jotka poraa että naiset on pinnallisia.

Vierailija
84/267 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä parku apn kriteereistä. Miksei saisi vaatia pitkää miestä? Saa tietenkin. Minäkin vaadin komeaa ja huumorintajuista miestä, koska pidän sellaisista :) ja mies voi toki vaatia hoikkia ja kauniita naisia, luonnollisesti.

Koska lyhyelle miehelle tulee paha mieli. Pituus ei saa olla kriteeri, muut ominaisuudet saavat. Lyhyt mies haluaa kontrolloida naisen mieltä.

Vierailija
85/267 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ihan ne sentit riittää. Mäkin kerron omani. Huomasitteko nyt, mikä itku tästä tuli ketjussakin? Juuri se on tarkoitus välttää.

Ap

Mitä, eiks osapuilleen metrit riitä? Esimerkiksi pyöristyssääntöjä käyttäen minä olen 2m pitkä. :P

Ei pyöristyksiä, vaan ainoastaan täydet metrit. Eli kaikki metrisiä,paitsi kääpiöt,joita tällä metriikalla ei ole olemassakaan

Vierailija
86/267 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on todiste siitä, miten heikko itsetunto monella lyhyellä miehellä on. Ja ihan turhaan! Ei kaikki ihmiset sovi muutenkaan yhteen. Kriteeri kuin kriteeri.

Vierailija
87/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on todiste siitä, miten heikko itsetunto monella lyhyellä miehellä on. Ja ihan turhaan! Ei kaikki ihmiset sovi muutenkaan yhteen. Kriteeri kuin kriteeri.

Tämä pätee varmaankin myös naisen painoon, eikö niin?

Vierailija
88/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun pelle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.

Koskee ihan kaikkia nettideittijuttuja tämä pituus vaatimus ei ole mikään tinder-uutuus.

Toki fuulaan pikkuisen itsekin kun sanon olevani jotain yli 185 cm.

Olen kuitenkin lähempänä 190 kuin 185 senttiä.

Ehkä joku 160 senttinen ei huomaa mitään eroa jos 175 senttinen kehuu olevansa 180 cm. Mutta minä huomaan, pettymyksiä on tullut kun 180 senttinen deitti on hädin tuskin 175cm.

Olen jo oppinut että jotenkin oudosti monet yli 175 senttiset pyöristävät itsensä 180 senttiin.

Itseasiassa voit olla melko varma, että jos miehellä lukee profiilissa 179 tai 180 cm niin tuo pienempi nimellismitta on käytännössä pidempi.

Muutama senttimetri pilaa koko homman. 

Nyt jumalauta oikeesti. Mitä helvetin merkitystä niillä senttimetreillä on minkään todellisen kanssa? Kullin kohdalla asian vielä ymmärtää.

"Muuten täydellinen mies, mutta onkin 178 senttiä eikä 181 :("

Jos ei tämä pituushomma ole seksismin, pinnallisuuden ja miesten esineellistämisen multihuipentuma, niin mikä sitten on? 

En usko että jollekin 160 senttiselle naiselle juuri on asialla eroa. Olen jo hyväksynyt, että seurustelen itseäni lyhempien miesten kanssa ja tuolloin on aika iso ero seurustella itseään lyhemmän miehen kanssa kuin itseään yli kymmenen senttiä lyhemmän miehen kanssa. Tämä juuri toteutuisi tuossa 178 senttisen tapauksessa.

Mikä se konkreettinen ero on, muu kuin tuo kymmenen senttimetriä? Mihin sinä niitä miehen senttimetrejä tarvitset?

En kai mihinkään. Monet naiset pitävät sääntönä, että miehen tulee vaan olla pidempi. Jotkut miehetkin ovat rehellisesti sitä mieltä että haluavat olla parisuhteessa se pidempi osapuoli.

Siksi tuntuu jotenkin oudolta ettö minua syyllistetään noista senteistä, vaikka olen valmis hyväksymään että mies on 9 senttiä minua lyhyempi, mutta en enää minua 11 senttiä lyhyempää.

Helpointa on että molemmat on saman kymmenen sentin sisällä, oli kumpi vaan pidempi. Pöytien tasot, pelien korkeus, auton koko, ylähyllyjen ja komeroiden käyttäminen, sohvien ja sänkyjen pituus paljon on asioita, jotka muuttuvat jos pituus muuttuu yli 10 senttiä.

Ja minusta pitkä mies ja 160 senttinen tyttö näyttää naurettavalta. Siis oikeasti ihan naurettavalta ja näitä pikkutyttöjä on tuotakin lyhyempiä ihan Suomessakin.

Minusta on moni varsin lyhyt mies ollut kiinnostunut, mutta en kerta kaikkiaan voisi kuvitella yhtään mitään jonkun pikkumiehen kanssa, siksi olin nuorempana niin yllättynyt että minusta kiinnostuivat juurikin todella lyhyet miehet ja edes itsenipituiset eivät olleet lähellekään yhtä innokkaita.

Hah hah :D Hyvin tiivistit naisten loputtoman pinnallisuuden, typeryyden ja miesten esineellistämisen. 

Et sinä itsekään oikeasti usko tuohon väitteeseen sohvilta, peileiltä, ja autoilta etc. vaadittaviin eristyismittoihin, jos kumppani on 10 senttiä lyhyempi.

Juu, on se hankalaa kun keskimäärin nainen on se 10 senttiä lyhyempi niin useimmissa kodeissa pitää olla hyllyt ja muut kahdella eri korkeudella :D Kaikkea sitä kuuleekin.

Vierailija
89/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm mies jolla 20cm penis. Mutta en kelpaa naisille sillä en voi liimata sitä penistä pääni päälle ja olla 180cm pitkä. 

Vierailija
90/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hgfhdfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä pätee varmaankin myös naisen painoon, eikö niin?

Eivät miehen pituus ja naisen paino vertaudu mitenkään toisiinsa vaan miehen pituus ja naisen pituus ja miehen paino ja naisen paino. Esim. Suomi24:llä molemmat luvut ilmoitetaan ja ne ovat hakukoneessa valittavia ominaisuuksia. Tämä ei ole mikään lyhyiden miesten haukkumisketju. Mies voi olla naisen mielestä myös liian pitkä hänelle. Kyse on yhteensopivuudesta ja kriteereistä. Ei kannata etukäteen loukkaantua, jos ei osu jonkun tuntemattoman ihmisen hakulistan kärkeen. Kaikki ei vain tykkää kaikista eikä sille voi mitään. Esim. ikä on tinderissä ratkaiseva kriteeri, joka heittää pihalle kaikki väärän ikäiset. Siitäkin voisi pahoittaa mielensä.

Ap

Vierailija
91/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160cm mies jolla 20cm penis. Mutta en kelpaa naisille sillä en voi liimata sitä penistä pääni päälle ja olla 180cm pitkä. 

Varmasti kelpaat jollekin. Pieniä naisia on paljon ja sellaisiakin, joille pituus ei ole merkittävä kriteeri.

Ap

Vierailija
92/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tää alapeukuttaja joka tyrmää nekin viestit joissa sanotaan ettei pituus/lyhyys ole huono asia vaan vain kriteeri.

Vierailija
93/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaako tämä nyt sitä että AP on vaan pinnallinen ja jos nainen kyselee heti pituutta niin tätä pinnallista ihmistä tulisi välttää.. T: 193cm mies. 

Vierailija
94/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko teiltä naisilta sen pituuden lisäksi painon. Ja kyllä, huomaan jos ilmoitat olevasi 55Kg mutta oletkin 70 kiloinen pullasorsa.

Vierailija
95/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tinderissä niin toivoisin samaa. On todella turhauttavaa kirjoitella miehen kanssa jos ei tiedä tämän pituutta. Olen itse 175cm joten ei oikein iske jos mies on tavatessa 170cm. Ja kyllä, 5cm eron huomaa suuntaan ja toiseen.

Vierailija
96/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkottaako tämä nyt sitä että AP on vaan pinnallinen ja jos nainen kyselee heti pituutta niin tätä pinnallista ihmistä tulisi välttää.. T: 193cm mies. 

Kyllä. Tämähän on jo todettu. Ja jos nainen sanoo pitävänsä siitä, että olet noin pitkä, tulee sinun hankkiutua eroon hänestä eikä jatkaa tutustumista. Hänellä on silloin väärät kriteerit ja hän on kelvoton parisuhteeseen.

Ap

Vierailija
97/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee ihan kaikkia nettideittijuttuja tämä pituus vaatimus ei ole mikään tinder-uutuus.

Ehkä joku 160 senttinen ei huomaa mitään eroa jos 175 senttinen kehuu olevansa 180 cm. Mutta minä huomaan, pettymyksiä on tullut kun 180 senttinen deitti on hädin tuskin 175cm.

Olen jo oppinut että jotenkin oudosti monet yli 175 senttiset pyöristävät itsensä 180 senttiin.

Itseasiassa voit olla melko varma, että jos miehellä lukee profiilissa 179 tai 180 cm niin tuo pienempi nimellismitta on käytännössä pidempi.

Nyt jumalauta oikeesti. Mitä helvetin merkitystä niillä senttimetreillä on minkään todellisen kanssa? Kullin kohdalla asian vielä ymmärtää.

Jos ei tämä pituushomma ole seksismin, pinnallisuuden ja miesten esineellistämisen multihuipentuma, niin mikä sitten on? 

En usko että jollekin 160 senttiselle naiselle juuri on asialla eroa. Olen jo hyväksynyt, että seurustelen itseäni lyhempien miesten kanssa ja tuolloin on aika iso ero seurustella itseään lyhemmän miehen kanssa kuin itseään yli kymmenen senttiä lyhemmän miehen kanssa. Tämä juuri toteutuisi tuossa 178 senttisen tapauksessa.

Harva nainen edes osaa käytännössä arvioida pituuksia, välimatkoja tai painoa. Se 180 senttiä on vain sellainen kivalta kuulostava raja joka on yhteiskunnallisessa kulttuurissa syntynyt, että sen pituinen mies on hottis, mutta mitään hajua naisella ei ole että miltä se 180 luonnossa sitten näyttää.

Vierailija
98/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva nainen edes osaa käytännössä arvioida pituuksia, välimatkoja tai painoa. Se 180 senttiä on vain sellainen kivalta kuulostava raja joka on yhteiskunnallisessa kulttuurissa syntynyt, että sen pituinen mies on hottis, mutta mitään hajua naisella ei ole että miltä se 180 luonnossa sitten näyttää.

Oletko muuten ikinä jutellut oikean naisen kanssa?

Vierailija
99/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä, miksi miehen pitäisi pituutensa esittelytekstissä ilmoittaa, jos ei itse halua. Kai ap ja muut naiset, joille se on tärkeää, voi asiaa kysyä ennen treffien sopimista? Tuskin aloittajakaan laatii oman esittelytekstinsä huomioimalla jokaisen mahdollisen toiveen, mitä joku voisi keksiä että siinä pitäisi mainita. Jokainen meistä itse päättää mitä pitää tärkeänä ja varmaan osaa profiilissaan sellaiset asiat sitten mainita.

Sen toivoisin, että ihmiset joille kumppanin pituus on ratkaisevan tärkeää, oikeasti kysyisivät sitä pituutta ennen treffejä. Minut on ns. "lyhyempi" mies hylännyt kahdesti treffeillä siksi, että olin heidän mielestään liian pitkä. Olen 172 cm enkä pidä itse itseäni niin poikkeuksellisen pitkänä, että olisin nähnyt aiheelliseksi mainita siitä kun ei kysytä. Toinen näistä hylänneistä miehistä oli sentin pidempi kuin minä ja toinen useita senttejä lyhyempi. Kumpikaan ei ollut maininnut omaa pituuttaan esittelytekstissä eikä kumpikaan minun pituuttani kysynyt missään vaiheessa. Se sentin pidempi mainitsi kyllä viestien vaihdon yhteydessä olevansa 173 senttinen, mutta ei kysynyt mun pituuttani kuitenkaan. Minultakin se jäi muiden juttujen lomassa mainitsematta, koska en millään arvannut, että hänelle itseään sentin lyhyempi nainen olisi liian pitkä. Useita senttejä minua lyhyempi mies ei koskaan kertonut pituuttaan eikä kysynyt minun pituuttani. Treffien jälkeen vain laittoi viestiä, että olen niin pitkä ettei hän halua tapailla enempää.

Vierailija
100/267 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä, miksi miehen pitäisi pituutensa esittelytekstissä ilmoittaa, jos ei itse halua. Kai ap ja muut naiset, joille se on tärkeää, voi asiaa kysyä ennen treffien sopimista? Tuskin aloittajakaan laatii oman esittelytekstinsä huomioimalla jokaisen mahdollisen toiveen, mitä joku voisi keksiä että siinä pitäisi mainita. Jokainen meistä itse päättää mitä pitää tärkeänä ja varmaan osaa profiilissaan sellaiset asiat sitten mainita.

Sen toivoisin, että ihmiset joille kumppanin pituus on ratkaisevan tärkeää, oikeasti kysyisivät sitä pituutta ennen treffejä. Minut on ns. "lyhyempi" mies hylännyt kahdesti treffeillä siksi, että olin heidän mielestään liian pitkä. Olen 172 cm enkä pidä itse itseäni niin poikkeuksellisen pitkänä, että olisin nähnyt aiheelliseksi mainita siitä kun ei kysytä. Toinen näistä hylänneistä miehistä oli sentin pidempi kuin minä ja toinen useita senttejä lyhyempi. Kumpikaan ei ollut maininnut omaa pituuttaan esittelytekstissä eikä kumpikaan minun pituuttani kysynyt missään vaiheessa. Se sentin pidempi mainitsi kyllä viestien vaihdon yhteydessä olevansa 173 senttinen, mutta ei kysynyt mun pituuttani kuitenkaan. Minultakin se jäi muiden juttujen lomassa mainitsematta, koska en millään arvannut, että hänelle itseään sentin lyhyempi nainen olisi liian pitkä. Useita senttejä minua lyhyempi mies ei koskaan kertonut pituuttaan eikä kysynyt minun pituuttani. Treffien jälkeen vain laittoi viestiä, että olen niin pitkä ettei hän halua tapailla enempää.

Olitko kuitenkin iloinen treffeistä? Vai olisiko ollut parempi, ettette olisi tavanneet lainkaan?