Mies! Ilmoita pituutesi heti esittelytekstissä Tinderissä,
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa nyt jumalauta tuo itkeminen siitä, jos nainen haluaa itseään pidemmän miehen. Eiköhän tässä maailmassa riitä naisia lyhyillekin miehille, vaikka joku heistä haluaisikin juuri sinua pidemmän miehen. Mikä helvetin tekopyhyys siellä pikku pääkopassa iskee, kun me miehet ollaan todellakin se pinnallisempi sukupuoli. Kuinka huono itsetunto täytyy olla, että loukkaantuu siitä, jos joku täysin random nainen ei tykkää jonkun miehen pituudesta.
T. 175cm mies, joka ei haluaisi seurustella itseään pidemmän naisen kanssa.
Kas, aikuinen mies ja järjen ääni. Minua alkoi oikeastaan ihmetyttää, miksi nämä miehet loukkaantuvat, jos pitkä nainen ei halua itseään lyhyempää miestä. Miksi heidän pitää saada pitkä nainen? Kukas tässä nyt on pinnallinen...
Ap
Ainiin, olen myös ilmoittanut pituuteni suoraan tinderissä, profiilitekstissä.
t. 103
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin sun ei tule paha mieli, kun mä kysyn sitä joka tapauksessa jossain vaiheessa. Ja rehellisesti. Huomaan kyllä tavatessa, jos et olekaan 183 cm vaan 173 cm.
Söpöä miten naiset eivät ole lainkaan ulkonäkökeskeisiä :-D
Mies ei saa vaatiaa laihaa naista, koska on typerää keskittyä ulkonäköön mutta nainen saa vaatia pitkän miehen.
Se on tätä kaksinaismoralismia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa vaatiaa laihaa naista, koska on typerää keskittyä ulkonäköön mutta nainen saa vaatia pitkän miehen.
Missä näin sanotaan? Vastentahtoisesti pyyhkäisette pullukat oikealle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärrä, miksi miehen pitäisi pituutensa esittelytekstissä ilmoittaa, jos ei itse halua. Kai ap ja muut naiset, joille se on tärkeää, voi asiaa kysyä ennen treffien sopimista? Tuskin aloittajakaan laatii oman esittelytekstinsä huomioimalla jokaisen mahdollisen toiveen, mitä joku voisi keksiä että siinä pitäisi mainita. Jokainen meistä itse päättää mitä pitää tärkeänä ja varmaan osaa profiilissaan sellaiset asiat sitten mainita.
Sen toivoisin, että ihmiset joille kumppanin pituus on ratkaisevan tärkeää, oikeasti kysyisivät sitä pituutta ennen treffejä. Minut on ns. "lyhyempi" mies hylännyt kahdesti treffeillä siksi, että olin heidän mielestään liian pitkä. Olen 172 cm enkä pidä itse itseäni niin poikkeuksellisen pitkänä, että olisin nähnyt aiheelliseksi mainita siitä kun ei kysytä. Toinen näistä hylänneistä miehistä oli sentin pidempi kuin minä ja toinen useita senttejä lyhyempi. Kumpikaan ei ollut maininnut omaa pituuttaan esittelytekstissä eikä kumpikaan minun pituuttani kysynyt missään vaiheessa. Se sentin pidempi mainitsi kyllä viestien vaihdon yhteydessä olevansa 173 senttinen, mutta ei kysynyt mun pituuttani kuitenkaan. Minultakin se jäi muiden juttujen lomassa mainitsematta, koska en millään arvannut, että hänelle itseään sentin lyhyempi nainen olisi liian pitkä. Useita senttejä minua lyhyempi mies ei koskaan kertonut pituuttaan eikä kysynyt minun pituuttani. Treffien jälkeen vain laittoi viestiä, että olen niin pitkä ettei hän halua tapailla enempää.
Olitko kuitenkin iloinen treffeistä? Vai olisiko ollut parempi, ettette olisi tavanneet lainkaan?
Tottakai olin iloinen treffeille mennessäni, mutta ei niillä sitten toki kauhean kivaa ollut, kun mies on niin silminnähden pettynyt ja kiusaantunut seurassani. Ja sitten saa pakit kun on liian pitkä. Ei nämä tapaukset kuitenkaan niin paljon itsetunnon päälle käyneet, että olisin varsinaisesti katunut treffeille menemistä. Tietenkin helpommalla oltaisiin varmaan kaikki selvitty, jos miehet olisivat minun pituuttani kysyneet, kun se heille kerran kynnyskysymys oli. Mutta sellaistahan se treffailu on, että ei ikinä tiedä mitä eteen tulee. En mä jaksa kauaa epäonnistuneita treffejä murehtia.
AP:n elämä vaikuttaa viesti viestiltä surullisemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä näin sanotaan? Vastentahtoisesti pyyhkäisette pullukat oikealle?
Ap
Jep :D ihan itse valitsette minkä näköisen naisen haluaisitte tavata!
hgfhdfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on todiste siitä, miten heikko itsetunto monella lyhyellä miehellä on. Ja ihan turhaan! Ei kaikki ihmiset sovi muutenkaan yhteen. Kriteeri kuin kriteeri.
Tämä pätee varmaankin myös naisen painoon, eikö niin?
Pätee tietysti, monella lihavalla on huono itsetunto, eikä lihava nainen kaikille kelpaa. Tässä ketjussa tosin oli puhe miesten pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Mielenkiintoista, kun en ole yhdessäkään viestissä kuvannut elämääni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on surullista, ettet kelpuuta ihan ketä tahansa ja sinulla on mieltymyksiä ja kriteerejä.. Surullista näiden kannalta jotka eivät niitä täytä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSe on surullista, ettet kelpuuta ihan ketä tahansa ja sinulla on mieltymyksiä ja kriteerejä.. Surullista näiden kannalta jotka eivät niitä täytä ;)
Niin. En kyllä ymmärrä, miksi heidän pitää saada juuri minut, vaikka eivät edes tunne minua:D Niin kävi tunteisiin...
Ap
Äh, mä en kestä miehiä joilla on niin huono itsetunto, että häpeää pituuttaan. Varmaan pienimunaisia luusereita muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tyhmäkin vielä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTyhmäkin vielä. :D
Hän on kyllä taitava. Minkä profiloijan FBI on hänessä menettänytkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei tyyppi! Kuinka pitkä sä oot? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lukee Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lukee Tinderissä.
Sen tinderissä lukee, että "Jos kysyt kuinka pitkä oon, oot itte pinnallinen ja tyhmä ja sun elämäs on surullista"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lukee Tinderissä.
Sen tinderissä lukee, että "Jos kysyt kuinka pitkä oon, oot itte pinnallinen ja tyhmä ja sun elämäs on surullista"
Moni pitkäkin mies kelpuuttaa tyhmän ja pinnallisen ja surulliseen jamaan ajautuneen tytön, jos vain tyttö antaa anaalia.
Ottamatta kantaa tähän provoon. Niin miettikääpäs, jos naisilla ei ole lähes kaikilla korkkareita. Miesten itsetunto nousisi ja naisten vaatimustaso laskisi, koska nykytilanne perustuu vääristyneelle kehon kuvalle vice versa. Sama koskee meikkiä.
Lopettakaa nyt jumalauta tuo itkeminen siitä, jos nainen haluaa itseään pidemmän miehen. Eiköhän tässä maailmassa riitä naisia lyhyillekin miehille, vaikka joku heistä haluaisikin juuri sinua pidemmän miehen. Mikä helvetin tekopyhyys siellä pikku pääkopassa iskee, kun me miehet ollaan todellakin se pinnallisempi sukupuoli. Kuinka huono itsetunto täytyy olla, että loukkaantuu siitä, jos joku täysin random nainen ei tykkää jonkun miehen pituudesta.
T. 175cm mies, joka ei haluaisi seurustella itseään pidemmän naisen kanssa.