Miksi naiselle on turn-off sellainen rento piiloseksuaalista läppää heittävä mies?
Itselleni tuli yllätyksenä tämä kun olimme illallisella. Nainen ei pitänyt yhtään ja tuskin näemme enää.
Kommentit (73)
Että mitä. Provoa lämmitellään nyt kyllä niin hitaasti.
Mistä päättelit tämän olevan provo?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on kuski, tai on ainakin parempi antaa tämän luulla niin. Ei ole vaikeata tällainen pelaaminen, kun sen on kerran oppinut.
En tajunnut tätä ollenkaan.
AP
Siksi saitkin hatkat.
Kerrotko mitä sanoit vai onko tämäkin ihan turha ketju
Eivät sitten tykänne homoista, yritä kundeja
Toivottavasti sä et oo se tyyppi joka heitti mulle ensitreffeillä ekojen minuuttien aikana "sä et taida jakaa tavaraas helpolla"-vitsin. Se EI ollu ok. Ne sitä seuraavat vitsit ei myöskään naurattanut, mua vaan hävetti sun puolesta...
Ap on huonokäytöksinen moukka jolla ei ole mitään käsitystä siitä miten naisille kuuluisi puhua jotta pääsisi toisillekin treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sä et oo se tyyppi joka heitti mulle ensitreffeillä ekojen minuuttien aikana "sä et taida jakaa tavaraas helpolla"-vitsin. Se EI ollu ok. Ne sitä seuraavat vitsit ei myöskään naurattanut, mua vaan hävetti sun puolesta...
No ei ollut tollasta. Itselläni se oli pikemminkin tilanne komiikkaa joka mielestäni sopi siihen hetkeen varsinkin kun nainen sen aloitti.
AP
Hehhehhauskoja "naistennaurattajia" on yllättävän paljon. Jos täysi-ikäinen ei osaa käyttäytyä ja lukea tilannetta, se on paha juttu. Itse luokittelen automaattisesti tuollaiset puheet sosiaalisesti ihan tumpelon puuhaksi.
Nainen testaa treffeillä miten hyvin mies lukee tätä. "Reteän" (Kouvolasta, lyhyet hiukset joissa pinkkejä raitoja tummalla pohjalla) naisen kanssa moinen voi toimia. Suurimman osan mielestä ei.
Nainen ehkä oli vain väärä? Kokeile seuraavan kerran lähestyä kovaan ääneen panoistaan julkisella paikalla leuhottavaa naista. Hän on todennäköisesti tarpeeksi huumorintajuinen jutuillesi.
Annat itsestäsi jälkeenjääneen ja vitun perässä juoksevan kuvan jos alat heittelemään tuon tyylisiä kommentteja ihmiselle, jota et tunne. Myöhemmässä vaiheessa voi olla ok, kun tuntee toisen ja tietää hänen mahdollisesti ymmärtävän sen tyylistä juttua. Mutta tuntemattomalle ja tutustumisvaiheessa, vain idiootti toimii noin ellei vastapuoli ole selvästi vihjannut jotakin siihen suuntaan. Se, että toinen meinaa tukehtua ruokaansa/juomaansa (kun puhut kakomisesta) ei todellakaan ole mitään sellaista vihjailua. Vaikutat todellakin yksinkertaiselta ja tuskin näet naista enää.
Läppäni oli kilttiä. Nainen kakoi ruokaansa. Heitin hänelle läppää. Nainen hermostuu ja on ihan jäinen koko loppu treffien ajan. Ei varmaan yllätyksenä tule että itse maksoin koko ravintola laskun.
AP
Naisella on siis ruokaa väärässä kurkussa, hän kakoo, ja sinä sankarillisesti pelastat tilanteen jollain vähäjärkiselä niljakkaalla läpällä? Onnea vaan yritykseen, et taida jatkossakaan päästä toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Läppäni oli kilttiä. Nainen kakoi ruokaansa. Heitin hänelle läppää. Nainen hermostuu ja on ihan jäinen koko loppu treffien ajan. Ei varmaan yllätyksenä tule että itse maksoin koko ravintola laskun.
AP
Siis mimmi meinas tukehtua ruokansa, ja sä heitit jotain mällit suussa-läppää?
Koska tollanen läppä on todella kiusallista, jos ei ole vielä ihastuttu, rakastuttu ja nussittu. Sitten voi alkaa heittää rasvaisia juttuja - jossain määrin.
Ajattelin että kevennän tilaisuutta koska naista varmaan ainakin yleensä nolottaa tuollainen possumainen röhkiminen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Siis mimmi meinas tukehtua ruokansa, ja sä heitit jotain mällit suussa-läppää?
Voi helvetti, juuri noin 8-D
"Miksi naiset ei tykkää mun rennosta piilosekauaslisesta läpästä..
Kerropa nyt sanasta sanaan ne ne piiloseksistiset ... öh, eikun "piiloseksuaaliset" läpät. Käyn laittamassa popparit tulemaan.
Miksi se sitten on ihan ok jos nainen heittää miehelle seksuaalis sävytteistä läppää? Mikä ero?
AP
Nainen rupesi itse kakomaan syödessään!
AP