Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri kertoi tänään että korkeintaan vuosi aikaa

Vierailija
10.02.2017 |

Mitä kannattaisi tehdä? En tarkoita hoitoja.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota niin iso laina pankista kuin vaan ikinä saat ja tee kaikkea mitä olet ikinä halunnut!

Minäkin suosittelen tätä vilpittömästi. Kannattaa myös ottaa monesta eri pankista.

Kiinnostaa kyllä, mikäli tää on tosi tarina

Vierailija
22/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kunnon juhlat läheisten ja rakkaiden kanssa. Nauti joka päivä hyvästä ruoasta ja kenties lasillisesta hyvää viiniä, niin kauan kuin maistuu. Vuokraa Lapista lasikattoinen huone revontulien aikaan. Kirjoita kirjeet läheisillesi. Itse matkustaisin Malediiveille ja Meksikon Tulumiin. Tsemppiä valintoihin👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että pystyn puolisen vuotta nauttimaan elämästä. Sen voin kertoa että paljon leivoksia, salaatteja ja samppanjaa tulee kulumaan. Ei välttämättä samalta istumalta.

ap

Vierailija
24/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ei saa arvuutella elinikää.

Toiseksi jos olet sairas, niin todennäköisesti et enää jaksa tehdä oikein mitään ja käperryt hiljalleen sisäänpäin.

Vierailija
25/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä yhtä täysillä kuin juuri 18-vuotta täyttänyt! Juhli, juo, tanssi, naura, hanki seikkailuja, viettele miehiä, pane menemään, kerää kokemuksia läheisten kanssa, tunne rakkautta ja koita vain nauttia niin paljon kuin pystyt muusta välittämättä:)

Vierailija
26/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut miettiä samaa itsekin, mutta selvisin eloon pitempään. Yksi asia, minkä olisin halunnut jättää lapselleni, on äidin tekemä villapaita. Vaikka sellainen, joka mahtuu vielä aikuisenakin. Äidin syleily lapselle, joka on tärkeintä, mitä minulla on. Nyt kun elänkin edelleen, muistan olla joka päivä läsnä lapselle, joka edelleen pelkää, että kuolen ja pyytää elämään aina.

Vierailija
27/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdotan Jeesusta. Uskon, että elämä jatkuu. Kysy Jeesusta.

Vierailija
28/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisen kenelle luvattiin todennäköisesti vain vähän elinaikaa, elää vieläkin ja tapauksesta jo yli 10 vuotta. Älä menetä toivoasi :) <3 ihmeitä tapahtuu.

Vierailija
29/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos matkustat, niin ole tarkkana vakuutusten kanssa. Jos joudut kohteessa sairaalahoitoon, niin se ei ole halpaa. Ja jos satut kuolemaan matkalla, niin ruumiin saaminen Suomeen on omaisille vaikeaa ja erittäin kallista.

Hyvää loppuelämää. Tee mitä olet aina halunnut tehdä, mutta älä kuitenkaan tee siitä pakkosuorittamista ja mene voimiesi mukaan. Raskaimmat jutut, kuten matkailu kannattaa hoitaa ensin pois.

Vierailija
30/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuta puu. Tai vaikka pieni metsä samantien.

Vierailija
31/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiseksi jos olet sairas, niin todennäköisesti et enää jaksa tehdä oikein mitään ja käperryt hiljalleen sisäänpäin.

Tämä. Aloitus on pelkkä paska provo.

Vierailija
32/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään lainoja kannata ottaa, ne jää läheisten maksettaviksi!

Vierailija
33/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

No ei mitään lainoja kannata ottaa, ne jää läheisten maksettaviksi!

Ei jää.

Vierailija
34/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lekurit anna noin pitkän ajan ennusteita. Korkeintaan jos muutamista kuukausista kyse ja ei voi lääketieteellisesti enää auttaa. Eli jos keskitytään enää kivun hoitoon jne.

Vierailija
35/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan lääkäri ennustaa elinikää? Kollega on onkologi, eikä koskaan kerro potilaalle eliniän odotetta, kun ei pysty. ALS-potilaista keskimääräinen elinikä diagnoosin jälkeen on 3½ vuotta ja vain 10 % elää yli 10 vuotta, Stephen Hawking elää vielä 54 vuotta diagnoosin jälkeen.

Vierailija
36/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Kaveri eli kolme vuotta haimasyöpä-diagnoosin jälkeen aika täyttä elämää. Lääkärit veikkasivat kolmea kuukautta ja ehdottivat saattohoitoa. Saattohoidossa ei ollut lainkaan, eikä muuten lopulta kuollut edes siihen syöpään (vaikkei sitä parantumaan saatukaan), vaan ihan muuhun.

Kaveri päätti, että hän ei alistu itkemään surkeuttaan. Se oli hieno taistelu, vaikka tietysti sitä toivoo, ettei sitä koskaan olisi pitänyt edes käydä.

Vierailija
37/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata uskoa kritiikittä.Lääkefirmojen kouluttamia.

Vierailija
38/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin noin jo 6 vuotta sitten. Minä päätin käyttää loppuelämäni ryyppäämällä aamusta iltaan. Perkele kun se henki ei vaan tahdo lähteä. En ole aikoihin käyttänyt edes mitään hoitoa sairauteeni enkä käy lääkäreissä.

Samat sanat. Paitsi tässä on mennyt jo 20 vuotta. Tässä vaiheessa kadun että elin viimeistä päivää enkä varautunut tulevaisuuteen.

Vierailija
39/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat pankista 40ke lainaa ja lähdet kahdeksi kuukaudeksi pattajalle. Et tarvitse huolehtia ehkäisystä, etkä rapulasta. Kaikkea hyvää ja onnea matkaan.

Vierailija
40/42 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin noin jo 6 vuotta sitten. Minä päätin käyttää loppuelämäni ryyppäämällä aamusta iltaan. Perkele kun se henki ei vaan tahdo lähteä. En ole aikoihin käyttänyt edes mitään hoitoa sairauteeni enkä käy lääkäreissä.

Samat sanat. Paitsi tässä on mennyt jo 20 vuotta. Tässä vaiheessa kadun että elin viimeistä päivää enkä varautunut tulevaisuuteen.

No, kyllähän sinä voit itsellesi viimeisen päivän toteuttaa milloin tahansa ja keinoja siihen löytyy monia. Vain mielikuvitus on rajana. Hyppää junan eteen, aja autolla rekan keulaan, kytke itsesi käsistä pistorasiaan, ota sopiva sekoitus eri lääkkeitä, vedä iso suoni leipäveitsellä auki jne...

Henkilökohtaisesti itse ehkä ajaisin autolla rekan keulaan. Jos sen toteuttaa niin kannattaa sitten ajaa oikeasti lujaa ja tehdä viimeinen ohjausliike sen verran läheltä ettei rekkakuski kerkeä jarruttaa että kuolema on varma. Jokuhan tässä vähän aikaa sitten ajoi kylkeen moottoritiellä eikä kuollut, sitä ei kannata tehdä.