Kerran tapaamani mies jakoi facekeskustelumme kavereilleen
Hän laittoi itse kuvan, jonka ohitin kommentoimatta. Suuttui ilmeisesti siitä ja sanoi jakaneensa keskustelun kavereidensa kanssa (lähetti siitä screenshotit) ja sanoi että kaveritkin nauravat kaltaiselleni huorahtavalle lehmälle. Mistään seksuaalisesta en keskustellut hänen kanssaan ja privapostin vaihto alkoi kun kuulumme samaan FB-ryhmään.
Mitään en voi tehdä tapahtuneelle mutta pakko kysyä onko tuo ihan normaalia aikuisen ihmisen käytöstä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No ei oo normaalia käytöstä. Oo onnellinen, ettette kerinny olla lähemmissä tekemisissä. Ohitit luodin.
Ihmettelen hieman hänen juttujaan ja halusin keskustella "tavallista" enemmän koska mies on todella dramaattinen ja huomionhakuinen. Mitäköhän hänen kaverinsa ajattelevat noista keskusteluista? En ole ikinä tuollaiseen törmännyt.
Näytä sinäkin se keskustelu omille kavereillesi ja kerro sitten tälle miehelle, mitä sinun kaverisi sanoivat.
Vierailija kirjoitti:
Näytä sinäkin se keskustelu omille kavereillesi ja kerro sitten tälle miehelle, mitä sinun kaverisi sanoivat.
En ilkeä mennä niin alhaiselle tasolle ja toisekseen kavereillakin on oma elämänsä joten tuollaisen jutut eivät taida kiinnostaa. Toki voin ottaa myös kuvakaappaukset kaiken varalta ja näyttää ainakin tyypin nimen ja kuvan sekä kertoa mitä hän teki.
Miespuolinen kaveri lähetteli meille kavereille jotain videota hänen luonaan kuorsaavasta säädöstä..
Minulle tuli välillä tunne, että mahtaako kaikki hänen kertomansa olla edes totta? Toisaalta mietin, että hän on herkkä ja syvästi tunteva ihminen jolle arkisetkin asiat voivat olla sielua raastavia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli välillä tunne, että mahtaako kaikki hänen kertomansa olla edes totta? Toisaalta mietin, että hän on herkkä ja syvästi tunteva ihminen jolle arkisetkin asiat voivat olla sielua raastavia.
Manipulointia, siskoseni!
Vierailija kirjoitti:
Hän laittoi itse kuvan, jonka ohitin kommentoimatta. Suuttui ilmeisesti siitä ja sanoi jakaneensa keskustelun kavereidensa kanssa (lähetti siitä screenshotit) ja sanoi että kaveritkin nauravat kaltaiselleni huorahtavalle lehmälle. Mistään seksuaalisesta en keskustellut hänen kanssaan ja privapostin vaihto alkoi kun kuulumme samaan FB-ryhmään.
Mitään en voi tehdä tapahtuneelle mutta pakko kysyä onko tuo ihan normaalia aikuisen ihmisen käytöstä?
Kerran nainen laittoi kommunikontini jakoon fb-kavereilleen,yritti nolata minut.Itse en tiennyt asiasta,mutta asia valkeni minulle myöhemmin
No ei oo normaalia käytöstä. Oo onnellinen, ettette kerinny olla lähemmissä tekemisissä. Ohitit luodin.