Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaa siskoani ketuttaa kun pärjään elämässä häntä paremmin :D

Vierailija
10.02.2017 |

Tänään nähtiin pitkästä aikaa, tulivat meidän uuteen kerrostalo kolmioon helsingin arvoalueella. Mieheni on yliopiston käynyt ja minä olen sairaanhoitaja.

Siskoni mies sen sijaan on perus duunari ja siskoni on töissä päiväkodilla. Heidän tuloillaan saivat okt:n jostain läheltä Järvenpäätä.

Meillä on jo vauva, heillä ei sitäkään. Ei suoraan sanonut mitään, mutta varmasti ketuttaa kun sisko pärjää paremmin ja sain rikkaan miehen :D
Siskoni tapaili nuorempana erästä julkkismiestä jonka kanssa erosivat sitten sovussa kun siskoni halusi tavallisempaa elämää, juu nyt hän sitä tavallista (pennin venytys)elämää saa viettää vaikka hautaan asti miehensä kanssa. Kyllä varmaan kaduttaa :D

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajahan on perusduunari? :D 1/5 kuitenkin hyvästä yrityksestä

Kumpihan on perusduunari sh vai sähkömies? Ap

Mitä tarkoitat? Molemmat tietysti. Sähkömies saa todnäk parempaa palkkaa, mutta se on toinen juttu se.

Ilman sähkömiehiä et sinäkään huuhaahumanistipilipaliyliopistoloinen kirjoittelisi siellä tietokoneellasi.

Vierailija
22/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo tämä ei ole provo, niin  minua säälittää se, että jollakulla on sellainen suhde siskoonsa kuin ap:lla. Missä on rakkaus, ilo toisen onnesta, ja ilo siitä, että toisella on asiat hyvin: ilmiselvästi molemmilla sisaruksilla on onnea rakkaudessa, on onnea työnsaannissa jne. Silti pitää yrittää olla parempi kuin se oma sisko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Molemmat tietysti. Sähkömies saa todnäk parempaa palkkaa, mutta se on toinen juttu se.

Ilman sähkömiehiä et sinäkään huuhaahumanistipilipaliyliopistoloinen kirjoittelisi siellä tietokoneellasi.

Ja tämä tieto liittyi mihin?

Vierailija
24/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siihen, että et olisi ihku tietokoneella ilman sähköä ja kuka sähkön laittaa niin sähkömies... Vai missä luolassa sitten käytät tietokoneta?

Vierailija
25/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun siskoni on rakkain ystäväni, vaikka olemme välillä asuneet kaukana toisistamme. Siskoudessa on parasta, että voi olla kaukanakin ja kun tavataan taas, ollaan niin kuin mitään taukoa ei olisikaan ollut.

Autamme toisiamme ihan käytännön asioissakin, kun niin hyvin sattuu omat ja puolisoiden ammatit eri elämänalueille. Ja ennen kaikkea on aina joku, johon voi luottaa, ja joka tekee kaikkensa auttaakseen, kuten minäkin teen hänen perheelleen tarvittaessa.

Ei ole tullut koskaan mieleen esim. kadehtia toistemme omaisuutta tai lapsia saati puolison akateemista ammattia.

Vierailija
26/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin koko otsikkoa ja kokonaisuutta, sitten huomaan miksi en ole yhtään kateellinen sun puolesta, kun näytät ruudun läpi kuin ilkeä ihminen olet

Vierailija
27/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ja provohan tämä varmasti, mutta minusta on jotenkin erikoista miten jotkut voivat olla niin katkeria ja ilkeitä siskoillensa. Emme mekään toisillemme jaa kaikkea kaikesta, mutta ei kyllä kävisi mielessänikään koskaan haukkumalla haukkua siskoa ja ajatella hänestä pahaa. Ja voin sanoa, että sisko onnistuu "aina kaikessa" mihin ryhtyy, koska hän ei ole ujo eikä oikeastaan ollenkaan niin kuin minä. Hän on ilmeisesti kovin vahvakin, koska en nähnyt hänessä tippaakaan surua erosta. Itse hautautuisin maan alle masentumaan.

Katkera saatan olla elämälle, mutta siskolleni en ikinä. En, vaikka hän on aina "se parempi" minun silmissäni.

Vierailija
28/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siihen, että et olisi ihku tietokoneella ilman sähköä ja kuka sähkön laittaa niin sähkömies... Vai missä luolassa sitten käytät tietokoneta?

Mutta miten se liittyy mihinkään? Duunari-sähkömies vetää sähköt taloon ja sitten on sähköä. Selittäkää, toivoo eri

Vierailija
29/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin koko otsikkoa ja kokonaisuutta, sitten huomaan miksi en ole yhtään kateellinen sun puolesta, kun näytät ruudun läpi kuin ilkeä ihminen olet

Eipä noissa "meriiteissä" muutenkaan kadehdittavaa ole...

Vierailija
30/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetkö kyykkyyn mun edessä jos kerron että meidän perheessä molemmat on "käynyt yliopiston" ja mies on väitellyt tohtoriksi? Ja siinä miehessä on ihan parasta että hän ei ole koskaan sanonut mitään ilkeää veljestään, ei silloin kun veljellä meni vähän huonosti eikä nyt kun veli on muutamassa vuodessa vaurastunut meidän ohi.

Kun on onnellinen ja hyvä itsetunto ei tarvitse lytätä toisia. Harmittaako sinua ettei ole varaa isompaan kämppään "arvoalueella", se että kaikki naapurinne ovat teitä rikkaampia vaiko se että itsekin tiedät etteivät rahkeesi riittäneet kuin perusmaija-sairaanhoitajaksi?

Vierailija
31/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten se liittyy mihinkään? Duunari-sähkömies vetää sähköt taloon ja sitten on sähköä. Selittäkää, toivoo eri

No GVK

Vierailija
32/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä noissa "meriiteissä" muutenkaan kadehdittavaa ole...

Ylipäätänsä vertailu on turhaa

Vierailija
33/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun mies pärjää elämässä, et sinä.

Vierailija
34/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi siskoa. Tällä hetkellä olen meistä uramittarilla menestynein, mutta en hetkeäkään usko, että siskoni ovat kateellisia minulle. Ennemmin uskon, että he ovat iloisia minun puolestani, koska raskas raataminen tuo tulosta vihdoin. Samoin minä olen iloinen, kun siskoillani menee hyvin.

Onneksi et ole minun siskoni, koska omat siskoni ovat peruskallioni, eikä siihen kuulu kateellisuus mitenkään.

Terveisin

Perusduunarin menestynyt akateeminen vaimoke

Vierailija
35/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tuhlasin aikaani tähän. Ei yllätä ettei av-mammat ymmärrä kun suurinosa täälläkin huonommista asuinpaikoista. Ap

Vierailija
36/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haaveilen siskosi elämän kaltaisesta, opiskelen lastenhoitajaksi ja haluaisin muuttaa pienelle paikkakunnalle omakotitaloon enkä mihkään kamalaan kerrostaloluukkuun missä ei ole omaa rauhaa eikä kunnon pihaa ja tulee hiljaisuus aikaisin yms. Toki lapsia haluan itsellenikin, mutta en ole vielä pariin vuoteen ainakaan henkisesti valmis eikä se olisi taloudellisesti mahdollista näin opiskelijana. En kaipaa suuria tuloja tai arvoalueelta asuntoa vaan tavallista elämää, mieluiten mahdollisimman pieneltä paikkakunnalta josta kuitenkin olisi hyvät kulkuyhteydet johonkin hieman suurempaan kaupunkiin mistä löytyisi esimerkiksi s-market tai jopa niinkin isoon että olisi citymarketin kokoinen suurkauppa.

Vierailija
37/37 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että siskosi elää juuri sellaista elämää mistä on haaveillutkin. Kun taas sinä itse tunnut olevan tyytymätön elämääsi. Miksi näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän