Onko teillä emättimen seinämissä rakkuloita/kystia? APUA!
Löysin 3 pattia n. 1cm halkaisijalta joista yksi oli kipeä! Mitä ihmeitä nämä. Syöpä tietenkin ensimmäisenä tulee mieleen.
Onko jollakin tietoa mitä voisi olla. 😭 Nämä siis syvällä, en osaa yhtään sanoa kauanko ollut.
Kommentit (29)
MUISTATHAN TUNNUSTELLA MYÖS PERÄSUOLESI!
PEPOU! <3
Vierailija kirjoitti:
Emätinsyöpä on todella harvinainen. Kannattaahan niitä käydä näyttämässä lääkärille.
Ehdottomasti käyn näyttämässä mutta aika menee 2vk päähän ja mahdollisten tulosten saanti vieläkin kauemmin. Olen huolesta sekaisin!
Tajusin juuri etten ole käynyt papa kokeessa 5 vuoteen. 😣
Ap
Ookkos varma, ettei se ole vain kohdunsuu. Oletko ennen tunnustellut. Ja terveyskeskuslääkärikin kyllä tunnistaa, onko aihetta tutkimuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emätinsyöpä on todella harvinainen. Kannattaahan niitä käydä näyttämässä lääkärille.
Ehdottomasti käyn näyttämässä mutta aika menee 2vk päähän ja mahdollisten tulosten saanti vieläkin kauemmin. Olen huolesta sekaisin!
Ap
yksityinen ja menet ensiviikolla...
Vierailija kirjoitti:
Ookkos varma, ettei se ole vain kohdunsuu. Oletko ennen tunnustellut. Ja terveyskeskuslääkärikin kyllä tunnistaa, onko aihetta tutkimuksiin.
Olen varma. On tavallaan sivussa, kohdunsuusta. Soitin tänään aikaa ja gynekologille olisi mennyt 1.5kk, neuvolaan sain 2 viikon päähän. Surku.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
yksityinen ja menet ensiviikolla...
En mistään saa rahaa yksityiselle. Just niin surkea tilanne että edellisetkin velat päällä ja auto korjaamolla. Ja kun näistä on pakko ottaa näyte ja tutkia, menee liian kalliiksi kun ei tosiaan ole rahaa.
Ap
Enemminkin kondyloomia kuin syöpää.
Ota kuva ja laita tänne. Vastaisuuden varalle osta 20 euron endokooppi, jonka voi työntää sisälle. Voidaan tehdä etänä tutkimukset.
Voiko kondylooma tulla kun 10v saman miehen kanssa (uskollisessa) suhteessa? Kumpikaan ei ole sitä koskaan sairastanut.
Ap
Google antaa vain huolestuttavia vastauksia.
Mullakin oli tuota pari vuotta sitten kun olin synnyttänyt. Emätin tuntui seinämiä tunnusteltaessa kuin mukulakivikadulta. Oli kauttaaltaan tuollainen. Sentin mittaisia möykkyjä. Ja seinämät olivat muutenkin "jäykät" kun yleensä ovat pehmoiset. Unohdin asian,ja jossain vaiheessa patit olivat hävinneet.
Luulen että patit liittyivät jotenkin raskauden aiheuttamaan paineeseen. Oli ummetusta ja sisäinen pukamakin joka puhkesi viikko pari synnytyksen jälkeen .
Synnytin taas vähän aikaa sitten ja gyne totesi pillun olevan normaali joten se siitä.
Kiinnostaisi kyllä mitä tuo on,jos joku sattuisi tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Googlen kuvahaulla genital herper women tai cyst vagina. Kummasta tulee parempi osuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlen kuvahaulla genital herper women tai cyst vagina. Kummasta tulee parempi osuma?
Ei kummastakaan. Sisällä, seinämässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli tuota pari vuotta sitten kun olin synnyttänyt. Emätin tuntui seinämiä tunnusteltaessa kuin mukulakivikadulta. Oli kauttaaltaan tuollainen. Sentin mittaisia möykkyjä. Ja seinämät olivat muutenkin "jäykät" kun yleensä ovat pehmoiset. Unohdin asian,ja jossain vaiheessa patit olivat hävinneet.
Luulen että patit liittyivät jotenkin raskauden aiheuttamaan paineeseen. Oli ummetusta ja sisäinen pukamakin joka puhkesi viikko pari synnytyksen jälkeen .
Synnytin taas vähän aikaa sitten ja gyne totesi pillun olevan normaali joten se siitä.
Kiinnostaisi kyllä mitä tuo on,jos joku sattuisi tietämään.
Osaatko yhtään sanoa aikaa missä ajassa katosi?
Minulla on ajatus että yhden olen tuntenut aiemminkin, n. 1v sitten mutta se oli pienempi eikä aristanut. Varasin silloin gynelle ajankin, mutta 2kk odottelun aikana meni elämä sellaiseksi hulinaksi että tuo oli murheista pienin, ja jäi, unohtui.
Olen synnyttänyt lähes 2.v sitten.
Ap
12 vastaa: Luulen että hävisivät viimeistään parissa kuukaudessa. Ja tuo oli ainoa kerta. Toisessa raskaudessa ei ollut vaivoja-eikä möykkyjä.
Vierailija kirjoitti:
12 vastaa: Luulen että hävisivät viimeistään parissa kuukaudessa. Ja tuo oli ainoa kerta. Toisessa raskaudessa ei ollut vaivoja-eikä möykkyjä.
Voih. En usko että itselläni on silloin kyse tästäkään.
Ap
Se että ovat olleet kipeitä on oikeastaan hyvä merkki, koska pahanlaatuiset harvemmin on.
Älähän nyt pelästy ne voivat olla polyyppejä tai jotain muutakin. .