Onko teillä emättimen seinämissä rakkuloita/kystia? APUA!
Löysin 3 pattia n. 1cm halkaisijalta joista yksi oli kipeä! Mitä ihmeitä nämä. Syöpä tietenkin ensimmäisenä tulee mieleen.
Onko jollakin tietoa mitä voisi olla. 😭 Nämä siis syvällä, en osaa yhtään sanoa kauanko ollut.
Kommentit (29)
Minä en ole koskaan tunnustellut emätintäni. Enkä haluakaan. Ei mitään käryä miltä sen pitäisi tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan tunnustellut emätintäni. Enkä haluakaan. Ei mitään käryä miltä sen pitäisi tuntua.
Ikäsi?
Kumpa en olisi minäkään. Tosin, varmaa on se että siellä jotain ylimääräistä joka kasvanut ja alkanut aristamaan. Ei ollenkaan hyvä.
Aivan kamala tämä epätietoisuus ja syövän pelko. Lisäksi tieto siitä että todennäköisesti vielä kuukauden kuluttuakaan en ole saanut vastausta.
Ap
Kunhan hakeudut ajoissa lääkäriin. Kyllä neuvolalääkärikin tekee lähetettä eteenpäin gyn.polille, jos siellä poikkeavaa on. Mulla oli kerran potilas, joka oli odottanut emätinpattinsa kanssa niin kauan, että se kasvoi luumun kokoiseksi, eikä yhdyntä enää onnistunut. Keskussairaalasta lähetettiin kiireellä yliopistosairaalaan, mutta en koskaan saanut palautetta, mikä oli diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan hakeudut ajoissa lääkäriin. Kyllä neuvolalääkärikin tekee lähetettä eteenpäin gyn.polille, jos siellä poikkeavaa on. Mulla oli kerran potilas, joka oli odottanut emätinpattinsa kanssa niin kauan, että se kasvoi luumun kokoiseksi, eikä yhdyntä enää onnistunut. Keskussairaalasta lähetettiin kiireellä yliopistosairaalaan, mutta en koskaan saanut palautetta, mikä oli diagnoosi.
Mahdatkohan enää olla vastaamassa? Missä työssä olet? Osaatko sanoa mitä harmittomia vaihtoehtoja nämä voisi olla? Vaikuttaa siltä ettei tällaiset herneen kokouset pahkurat ole kuitenkaan tavallisia?
Gartnerin kysta, kystat, neevukset tai endometrioosi.
Ap,tule kertomaan tulokset tänne.Mä ainakin haluan tietää,mitä tuo on
Tänne unohtui tuolloin käydä kertomassa mitenkä kävi. En enää muista mitä olivat nuo pienet pahkurat mutta ei mitään vakavaa olleet. Pääsin gynelle ja hänellä oli niille jokin nimikin. Olisivatko olleet jotain polyyppeja. Jokatapauksessa kaikki hyvin. 👍
Ap
(Ihan vain sillä jos joku googlettaa tämän vanhan ketjun esiin)
Kiitos lohdutuksesta. Kävin lukemassa polyypeista, mutta äkkiseltään näyttää että ne ovat yleensä varrellisia tai pitkulaisia. 😣 Voisiko ne olla myös kipeitä koskettaessa? Pyöreitä?
Ja taidan olla liian nuori polyyppeihin, tai sitten mulla on ikäisekseni vanha toosa. 😩
Mitä tarkoittaa: "Kohtuontelon yläosassa"?
Ap