Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysyin mieheltä, haluaisiko hän tulla mun luokse katsomaan leffaa ja viettämään iltaa, ja vielä silmäniskuhymiö perään

Vierailija
10.02.2017 |

Vastaus oli: "mikä leffa?", mihin vastasin että ihan mikä vaan ja hän vastasi että "joo pitää kattoa kun väsyttää, ollu raskas viikko, ois kyl kiva". Mies ei siis taida olla kiinnostunut?

Kommentit (186)

Vierailija
41/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta tyhmempikin ymmärtää, että leffan sijaan tai vähintään lisäksi olisi seksiäkin tiedossa. Vaihtoehdot on lähinnä, että miestä nyt oikeasti väsyttää ja sinä kiinnostat nimenomaan vain seksin kannalta, jota hän ei nyt jaksa koska tietää saavansa sitä muualta tai sinulta myöhemminkin. Tai sitten häntä ei kiinnosta ollenkaan ja yrittää ns. kohteliaasti perääntyä mutta vähän pitää kuitenkin löysässä hirressä. '

Joka tapauksessa: sinusta hän ei ole kovin kiinnostunut.

Mä en ole tyhmä, mutta hieman autistispiirteinen huomaan olevani kyllä.

Olin kerran syvästi ihastunut erääseen mieheen jonka kanssa oli selkeää molemminpuolista kiinnostusta.

Mies sitten kerran nähdessään kyseli josko menisimme elokuviin, että onko minulla jotain suunnitelmia illalle. Olin puhunut alustavasti ystäväni kanssa mahdollisesta ulkona syömis-tapaamisesta sinä iltana, joten ilmoitin hänelle suoraan ja lyhyesti meneväni ystäväni kanssa ulos. Mies sitten ilmeisesti ymmärsi nämä pakkeina ja lopetti tuon aiemman selkeän kiinnostuksen ja ihastumisen osoittamisen vaikka itse olin häneen edelleen täysillä ihastunut.

Mutta koska olen vain tällainen, en ymmärrä tuollaisia vihjeitä, ystäväni selitti minulle tilanteen jälkeenpäin. Edelleenkin olen heikkona mieheen.

Tietysti voi olla että tuo miehesi ei ole lainkaan kaltaiseni vaan häntä ei vaan kiinnosta.

Vierailija
42/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä MGTOW kirjoitti:

Ehkä mies haluaa paremman naisen eikä mitään ylipainoista nolife kotiprinsessaa joka katsoo netflixiä työkseen. Kyllä nyt menee arvokas lasti vessanpyttyyn.

Ohis, mutta ajatteletko sinä aina omia tuotoksiasi "arvokkaina lasteina"?

:DDD 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus oli: "mikä leffa?", mihin vastasin että ihan mikä vaan ja hän vastasi että "joo pitää kattoa kun väsyttää, ollu raskas viikko, ois kyl kiva". Mies ei siis taida olla kiinnostunut?

Laita osoite,minä tulen ilomielin vaikka rankka viikko ollut ja väsyttää,aivan sama minkä leffan haluat katsoa.

Vierailija
44/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-ilta naisen luona? Ei jumankauta, silloin mennään baariin ottamaan viinaa ja iskemään naisia. Muutenhan nainen luulee, että mies haluaa joka ilta istua töllöttämässä teeveetä.

Vierailija
45/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Ei miehille kannata ehdottaa yhtään mitään. Paitsi ehkä seksiä.

Mies ehdottaa kyllä itse treffejä jos hän on kiinnostunut.

Vierailija
46/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there. Usko pois: mies ei ole kiinnostunut. Saattaa odottaa parempaa tarjousta eli josko ykköshoidolta lohkeaisi. Älä tuhlaa enää kallisarvoista aikaasi tuommoiseen.

Kaikki miehet eivät ole pleijereitä, tai pitää montaa rautaa tulessa...katson kortin loppuun ja jos siitä ei tule mitään, vasta sitten rupean katsomaan muualle

M34

Vierailija
47/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Been there. Usko pois: mies ei ole kiinnostunut. Saattaa odottaa parempaa tarjousta eli josko ykköshoidolta lohkeaisi. Älä tuhlaa enää kallisarvoista aikaasi tuommoiseen.

Kaikki miehet eivät ole pleijereitä, tai pitää montaa rautaa tulessa...katson kortin loppuun ja jos siitä ei tule mitään, vasta sitten rupean katsomaan muualle

M34

Ei tietenkään, ei munkaan mies ole. Mutta sinkkuaikoina tuli paljon vastaan tuollaisia "katsellaan"-tyyppejä, jotka jossain kohtaa vain ilmoittivat että ei tästä tule mitään tai katosivat jopa tyystin. Nykyinen mies teki alusta asti selväksi, että haluaa viettää mun kanssa aikaa eikä lähetellyt mitään kryptisiä viestejä. Jos hänelle ei joku päivä sopinut tai oli muita kiireitä, piti kyllä yhteyttä minuun ja ehdotti jotain muuta päivää :)

N29

Vierailija
48/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tollasia mätäpäitä nykyään. Siksi pysyn yhdessä nykyisen kanssa, vaikka raskasta onkin. Mihin se vaihtamalla muka paranee?

Vierailija
49/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Ei tietenkään, ei munkaan mies ole. Mutta sinkkuaikoina tuli paljon vastaan tuollaisia "katsellaan"-tyyppejä, jotka jossain kohtaa vain ilmoittivat että ei tästä tule mitään tai katosivat jopa tyystin. Nykyinen mies teki alusta asti selväksi, että haluaa viettää mun kanssa aikaa eikä lähetellyt mitään kryptisiä viestejä. Jos hänelle ei joku päivä sopinut tai oli muita kiireitä, piti kyllä yhteyttä minuun ja ehdotti jotain muuta päivää :)

N29

Tämä. Jos mies on kiinnostunut, mutta oikeasti ihan kuoleman väsynyt, hän olisi vastannut viestiin "kuulostaa tosi kivalta, mutta oon ihan loppu.. Pakko kömpiä vaan peiton alle kun kotiin pääsen, mutta entäs huomenna? Vois leffa maistua hyvinnukutun yön jälkeen ;)" tai vast.

Vierailija
50/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan vain tarkoittaa sitä että mies kaipaa rentoutumista ja meinaa että leffan katsominen sinun kanssasi olisi hyvä tapa rentoutua.

M20

Vierailija
51/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen pohjalta olettaisin, että ei ole muuta kuin leffan katsomista luvassa.

Vierailija
52/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, eli naisillekin sopii lähetellä kryptisiä viestejä hymiöineen, ja aina pitäisi olla pillua tarjolla, kuin napista painamalla? Muuten ollaan taas palstamammojen kaksoisstandardien ytimessä.

Vierailija
53/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli naisillekin sopii lähetellä kryptisiä viestejä hymiöineen, ja aina pitäisi olla pillua tarjolla, kuin napista painamalla? Muuten ollaan taas palstamammojen kaksoisstandardien ytimessä.

Ei, mutta siinä on ero vastaako viestiin "jaa no en tiedä, katotaan." vai "kuulostaa kivalta :) mitä leffaa ajattelit? Ollu kyl tosi raskas viikko, ehkä huomenna olis parempi päivä etten nukahda kesken leffan!" tämän varmaan jokainen ymmärtää, vaikka samasta asiasta on molemmissa kyse.

Vierailija
54/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se leffa tässä ollut se pääasia...

Ap

No miksi sitten pyysit leffaa katsomaan? Onko sinulla useinkin tapana sanoa asioita joita et tarkoita? Miehellä varmaan mennyt hermot kaltaiseesi kaksinaamaiseen porttoon.

Oho, sinulla on kyllä käsittelemättömiä ongelmia elämässäsi tai sitten ne kuuluisat lääkkeet ottamatta, jos AP on varsin neutraalilla aloituksellaan ja kommenteillaan mennyt sinulla noin tunteisiin!

Itselläsi on Saharan verran hiekkaa vagulissa. Kuka tuollaista paskaa muka jaksaa, että aikuinen ihminen ei osaa esittää asiaansa sanomalla sen, vaan pitää sanoa jotain ihan muuta josta sitten mies joutuu arvaamaan että olikohan niin vai näin vai noin. No ei vittu kiinnosta, haen mäyräkoiran ja panen maksullisia. Helpompaa, halvempaa ja äärettömästi mukavampaa psyykkeelle.

Kas satakieleni, itseilmaisustasi ja harrastustoimminnastasi päätellen sinun ihmissuhteesi arvatenkin suorastaan kukoistavat. Eli siinä mielessä hieman huvittavaa, että tulet esittämään niin vahvoja näkemyksiä siitä, kuinka AP:n kannattaisi orastavaa parisuhdettaan hoitaa ;D

Vedä vittu päähäs.

Vierailija
55/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti väsynyt, että meni vihjekin ohi. "ois kyl kiva" - viittaa kyllä kiinnostukseen.

Vierailija
56/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aikasemmin vaikuttanut kiinnostuneelta mutta vastasi laimeasti ja vältellen. Itse veikkaan, että hän olisi halunnut edetä rauhassa ja ihan kasuaalisti ilman panopuheita mutta tollaset limaset silmäniskuhymiöt varmasti antoi susta vähemmän kiinnostavan kuvan. Myös tohon viestiin sisältynyt oletus että äijälläkin olis vaan pimpsa mielessä kivan yhteisen hengailun ja tutustumisen sijaan on miestä kohtaan alentava, ei ihme että alkoi toppuutella.

Vierailija
57/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

N29

Tämä. Jos mies on kiinnostunut, mutta oikeasti ihan kuoleman väsynyt, hän olisi vastannut viestiin "kuulostaa tosi kivalta, mutta oon ihan loppu.. Pakko kömpiä vaan peiton alle kun kotiin pääsen, mutta entäs huomenna? Vois leffa maistua hyvinnukutun yön jälkeen ;)" tai vast.

Just niin. Tuollainen vetkuttelu ja emmätiiä tarkoittaa ettei oikeesti huvita. Jos kiinnostaa, niin tulee, tai sanoo että tänään en kerta kaikkiaan jaksa mutta käykö huomenna.

Vierailija
58/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on jo omatoimisesti purkanut seksuaaliset paineensa tänään niin ei oikeasti jaksa.

Tai jätti sinut varalle, joku säätö on jo menossa ja haluaa ensin katsoa sen. 

Vierailija
59/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen pohjalta olettaisin, että ei ole muuta kuin leffan katsomista luvassa.

Sama. Ja sekin vielä helvetinmoisen märinän saattelemana kun se miehen valitsema leffa ei kelvannutkaan eikä prinsessa itse sitä myöskään millään kyennyt valitsemaan.

Vierailija
60/186 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitään kaksoisstandardeja, ei tulis mieleeni kaverillekaan lähettää "jaa en tiedä väsyttää"-viestiä. Joko tuo mies on aika itsekeskeinen ja sosiaalisesti kömpelö tai todennäköisesti ei ole kovin kiinnostunut.