Kysyin mieheltä, haluaisiko hän tulla mun luokse katsomaan leffaa ja viettämään iltaa, ja vielä silmäniskuhymiö perään
Vastaus oli: "mikä leffa?", mihin vastasin että ihan mikä vaan ja hän vastasi että "joo pitää kattoa kun väsyttää, ollu raskas viikko, ois kyl kiva". Mies ei siis taida olla kiinnostunut?
Kommentit (186)
Hän on kyllä aikaisemmin ollut kiinnostuneen oloinen... :/
Ap
Teininä kävin katsomassa leffoissa "Tuulen viemää" koska halusin olla tyttikselle mieliksi. Ei olis kannattanut, sillä nukuin melkein koko leffan ja hänhän siitä suuttui kun en ymmärtänyt romantiikan päälle mitään.
Paria kuukautta myöhemmin olimme exiä toisillemme...
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä aikaisemmin ollut kiinnostuneen oloinen... :/
Ap
Sinä et, kun et viitsinyt edes leffaa valita. Onko mitään naposteltavaakaan varattu? Poppareita? Vihamnestikkuja ja dippiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se leffa tässä ollut se pääasia...
Ap
No miksi sitten pyysit leffaa katsomaan? Onko sinulla useinkin tapana sanoa asioita joita et tarkoita? Miehellä varmaan mennyt hermot kaltaiseesi kaksinaamaiseen porttoon.
Oho, sinulla on kyllä käsittelemättömiä ongelmia elämässäsi tai sitten ne kuuluisat lääkkeet ottamatta, jos AP on varsin neutraalilla aloituksellaan ja kommenteillaan mennyt sinulla noin tunteisiin!
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Ehkä miestä kiinnostaa syödä hyvä ateria ja katsoa hyvä elokuva sinun seurassasi, mutta (mauton) silmäniskuhymiö viittaa vähintäänkin kähmimiseen ja se ei häntä tässä vaiheessa kiinnosta. Ehkä mies ei näe itseään seksiobjektina, vaan ihan ihmisenä?
Tämä. Naiset olettaa, että voivat kohdella miehiä pelkkinä panokoneina ja seksiobjekteina. Ja että joku silmäniskuhymiö takaa heille irstaan sänkysession, vaikka muuten ei olla valmiita sen vertaa, että valittaisiin elokuva valmiiksi. Mieskin on ihminen, vaikka onkin kynnysmaton arvo nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miksi sitten pyysit leffaa katsomaan? Onko sinulla useinkin tapana sanoa asioita joita et tarkoita? Miehellä varmaan mennyt hermot kaltaiseesi kaksinaamaiseen porttoon.
Oho, sinulla on kyllä käsittelemättömiä ongelmia elämässäsi tai sitten ne kuuluisat lääkkeet ottamatta, jos AP on varsin neutraalilla aloituksellaan ja kommenteillaan mennyt sinulla noin tunteisiin!
Itselläsi on Saharan verran hiekkaa vagulissa. Kuka tuollaista paskaa muka jaksaa, että aikuinen ihminen ei osaa esittää asiaansa sanomalla sen, vaan pitää sanoa jotain ihan muuta josta sitten mies joutuu arvaamaan että olikohan niin vai näin vai noin. No ei vittu kiinnosta, haen mäyräkoiran ja panen maksullisia. Helpompaa, halvempaa ja äärettömästi mukavampaa psyykkeelle.
Vastoin yleistä olettamusta me miehet emme ole napista päälle käännettäviä panokoneita. Tässä taas näkee että naisella on oikeus kieltäytyä seksistä väsymyksen tai jonkun muun syyn takia.
Mies jos kieltäytyy vedoten väsymykseen niin miehessä on oltava jotain vikaa.
Minä sanoisin, että mies on jonkin verran kiinnostunut, mutta ei kunnolla.
Hänellä on ehkä parempaa tekemistä / seuraa. Tai sitten on oikeasti väsynyt ja ei jaksa. Mutta ei jaksa vain sen takia, ettei ole tarpeeksi kiinnostunut.
Ei sillä leffalla ole mitään väliä, jos oikea henkilö kutsuu katsomaan.
Mies haluaa pitää sinua kuitenkin varalla, sen takia sanoo "olis kyl kiva". Että sinä jaksaisit vielä tulevaisuudessa yrittää.
Ei me (miehet) ymmärretä tollasia kiertoilmauksia... kysy siltä suoraan "haluutko tulla panemaan".
Juu ei mies ole kovin kiinnostunut. Oletan että olette vielä tapailuvaiheessa? Miehen pitäisi olla jo ovesi takana vaikka olisi kuinka väsynyt.. Mä kirjoittelin netissä yhden miehen kanssa kerran joka sanoi viikonloppuiltana, Että hänellä on tylsää, aikoo kuluttaa aikaa ajelemalla autollaan. Sanoin että ajele moikkaamaan mua, olen menossa ulos illalla kavereiden kanssa (asuin 80km päässä) mies vastasi: en mä niin kauas kyllä jaksa lähteä. Se oli aika selvä homma, itse olisin todellakin lähtenyt jos toinen pyytää ja suunnitelmissa olisi muutenkin ajelu.
Kyllä tuosta tyhmempikin ymmärtää, että leffan sijaan tai vähintään lisäksi olisi seksiäkin tiedossa. Vaihtoehdot on lähinnä, että miestä nyt oikeasti väsyttää ja sinä kiinnostat nimenomaan vain seksin kannalta, jota hän ei nyt jaksa koska tietää saavansa sitä muualta tai sinulta myöhemminkin. Tai sitten häntä ei kiinnosta ollenkaan ja yrittää ns. kohteliaasti perääntyä mutta vähän pitää kuitenkin löysässä hirressä. '
Joka tapauksessa: sinusta hän ei ole kovin kiinnostunut.
Been there. Usko pois: mies ei ole kiinnostunut. Saattaa odottaa parempaa tarjousta eli josko ykköshoidolta lohkeaisi. Älä tuhlaa enää kallisarvoista aikaasi tuommoiseen.
Se on suunnitellut lähtevänsä baariin iskemään uusia naisia tai viettämään iltaa jonkun muun naisen kanssa. Ei ole kiinnostunut eikä edes lievästi kiinnostunut, tai olisi käynyt käyttämässä mahdollisuuden seksiin. Tai olisi eka käynyt katsomassa leffan ja sekstannut ja sitten lähtenyt loppuyöksi baariin iskemään muita naisia.
Mene sinäkin ulos tapaamaan uusia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Ehkä miestä kiinnostaa syödä hyvä ateria ja katsoa hyvä elokuva sinun seurassasi, mutta (mauton) silmäniskuhymiö viittaa vähintäänkin kähmimiseen ja se ei häntä tässä vaiheessa kiinnosta. Ehkä mies ei näe itseään seksiobjektina, vaan ihan ihmisenä?
Tämä. Naiset olettaa, että voivat kohdella miehiä pelkkinä panokoneina ja seksiobjekteina. Ja että joku silmäniskuhymiö takaa heille irstaan sänkysession, vaikka muuten ei olla valmiita sen vertaa, että valittaisiin elokuva valmiiksi. Mieskin on ihminen, vaikka onkin kynnysmaton arvo nykyään.
Sinä et sitten ole varmaankaan valittanut palstalla, että naiset eivät tee aloitteita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itselläsi on Saharan verran hiekkaa vagulissa. Kuka tuollaista paskaa muka jaksaa, että aikuinen ihminen ei osaa esittää asiaansa sanomalla sen, vaan pitää sanoa jotain ihan muuta josta sitten mies joutuu arvaamaan että olikohan niin vai näin vai noin. No ei vittu kiinnosta, haen mäyräkoiran ja panen maksullisia. Helpompaa, halvempaa ja äärettömästi mukavampaa psyykkeelle.
Kas satakieleni, itseilmaisustasi ja harrastustoimminnastasi päätellen sinun ihmissuhteesi arvatenkin suorastaan kukoistavat. Eli siinä mielessä hieman huvittavaa, että tulet esittämään niin vahvoja näkemyksiä siitä, kuinka AP:n kannattaisi orastavaa parisuhdettaan hoitaa ;D
Vierailija kirjoitti:
Ei me (miehet) ymmärretä tollasia kiertoilmauksia... kysy siltä suoraan "haluutko tulla panemaan".
Eräs treffikumppanini jätti kerran tilanteen auki ja oikeastaan katosi elämästäni kunnes kerran eräänä duuni-iltana useamman kuukauden tauon jälkeen hän soitteli. Olin aika hämmästynyt että ylipäätään palasi astialle vielä.
Puheltiin niitä näitä kun sitten töksäytin miksi hän minua muisti soitollaan niin pitkän hiljaisuuden jälkeen. Hän vastasi oikein hunajaisella äänellä "no miksi nainen soittaa ja haluaa miehen luokseen vaikkapa yökylään" -> pian pomon eteen rukoilemaan että mä teen tunnit sisään kunhan vaan pääsen lähtemään...aivan tarpeeksi kiertoilmaisussa selkeyttä miksi piti lähteä tien päälle.
(Sain. Ja ilmeisesti hänkin monta kertaa...)
Ehkä mies haluaa paremman naisen eikä mitään ylipainoista nolife kotiprinsessaa joka katsoo netflixiä työkseen. Kyllä nyt menee arvokas lasti vessanpyttyyn.
Just tyypillistä naisille ylianalysoida kaikki vastaukset. Olen itsekin nainen. Pilaat mahdollisen alkavan jutun noilla analysoinneillasi. Nykyinen mieheni ei vastannut aina alussa puhelimeen kun soitin, koska oli väsynyt/nukkumassa, eli on ihan mahdollista että sitä oikeasti väsyttää. :D
Aikamoiset paineet on nykymiehillä tapailuvaiheessa, jos väsynyt ei saa olla, aina pitää panettaa ja rivien välistä pitää osata lukea. Tuokin mies voi olla ihan väsynyt normaali mies joka nyt menettää naisen, koska paljasti heikkoutensa (väsymys).
On meillä naisillakin paineita, muttei näköjään oo helppoa miehilläkään. Onneksi oon parisuhteessa, niin ei tarvi leikkiä täydellistä.