Liian komea kihlattu
Asiani on erikoinen, murheeni typerä, mutta ongelmani on se, että olen kihloissa liian hyvännäköisen miehen kanssa. Juuri sellaisella tavalla, että on miltei kaikkien naisten makuun eli klassisella, mutta kuitenkin persoonallisella tavalla kaunis mies. Pukeutuu hyvin, on poikkeuksellisen älykäs, kroppa on jumalainen ja vielä korkeasti koulutettu ja hyvin karismaattinen, mutta ei todellakaan millään narsistisella paskatavalla. Liian kiltti tosin. Ei sillä, en ole itsekään mikään seinäruusu. En ole laiha, isorintainen kaunotar, mutta omalla tavallani sensuelli, persoonallinen, eikä karismani varmasti jää mieheni varjoon, ja minulla on luontaista auktoriteettia.(kuulemma.)Mutta tämä komeus asia ajaa minut epävarmaksi ja pieneksi: en ole tottunut siihen, että jopa kaupan kassat valehtelematta alkavat flirttailla hänen kanssaan. Baarireissut ja muut ovatkin sitten aivan kamalia. Mutta nyt olen uupunut.. Jopa omat ystäväni kertovat olevansa ihastuneita! Monikossa! En ole koskaan perustanut itsetuntoni ulkoisten asioiden varaan, vaan olen luonut sen aivan muihin asioihin, ja komean miehen kanssa vaatisi rautaista itsetuntoa sillä saralla- salilla, kaupassa, kahvilassa, ravintolassa.. Kaikkialla naiset tuputtavat itseään? Tuntuu, että ihmisillä ei ole minkäänlaista kunnioitusta toisten parisuhteita kohtaan. Suhteestamme ei puutu iloa, rakkautta, hellyyttä eikä himoa. Arki kulkee, meillä on kaunis koti ja hauskaa yhdessä. Mutta sitä varjostaa se, että alan tulla epävarmaksi, kun olo on nöyryytetty usein kodin ulkopuolella. Mieheni kun on intensiivinen ja hänellä on se karisma. Hän sitten tulee lähetelleeksi varmaan takaisin jotain signaaleja, äh, en tiedä, kun naiset sitten kokevat että heillä olisi jotakin. Näitä sotkuja sitten selvitellään kotona. Mieheni siis rakastaa minua yli kaiken ja kärsii tästä ongelmasta, johon alan itse väsyä jo siihen malliin, että alan miettiä jos lähtisin tästä. Ihan vain siksi etten jaksa tätä ongelmaa ja sitä mitä se minussa aiheuttaa. Sitä että koko ajan olo on epävarma, surkea ja paha mieli ja miltei ihmisviha nostaa humanistissakin päätään.. Mies haaveilee lapsista, on juuri sellainen kuin toivoa saattaa; huomaavainen, ymmärtäväinen, rakastava. Ja flirttaileva, mutta ei itse tajua sitä. Onko kenelläkään samaa ongelmaa? Hävettää pirusti valittaa tällaisesta, mutta ongelma on aika moniulotteinen... En tiedä mitä tehdä :'(
Kommentit (38)
Olen antanut pakit liian hyvännäköiselle miehelle, mutta jos asiaa oikein miettii, niin sille varmaan oli toinenkin syy, miksi hänen uskollisuuttaan voisi kyseenalaistaa. Eli ei se pelkkä ulkonäkö..?
No. Olen biologian opiskelija, en usko horoskooppeihin sen enempää kuin mihinkään new age- asioihinkaan, että siitä tuskin on kyse ainakaan minun kohdallani. Prinsessaksikaan minua ei oikein voi kutsua- minulla on myös eräopaskoulutus ja olen käynyt armeijan (ja ei, en ole myöskään maskuliininen kaappi.) Minulla on vain tunteet ja tarpeet, mm. tarve tuntea oloni turvalliseksi, mikä on sekin jokseenkin biologista naiselle. Jos minulla ei ole turvallista oloa, niin. esimerkiksi lasten tekeminen tuntuu pelottavalta. Ymmärrän kyllä, että ongelmani ei ole Syyrian orpojen ongelmien tasolla, mutta kyllä se tunteisiini vaikuttaa. Mutta sitähän on vaikea muiden ymmärtää, kun niin moni nainen tuntuu tyytyvän siihen, jos mies ei hakkaa tai juo. Muu onkin sitten jo haihattelua. /ap.
Anna puhelinnumero. Tuun ja isken sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on aina joku "ongelma".
Juurikin näin. Hermoheikkoja prinsessaharhailevia hormoniensa ja mielikuvituksensa vietävissä olevia, horoskooppeihin, yksisarvisiin , Cosmopolitanin testeihin, enneuniin ja muiden palstamammojen mielipiteisiin elämänsä perustavia ihmisraunioita, joille mikään ei koskaan kelpaa.
MGTOW
Aika hyvin olet perillä naisten jutuista ollaksesi mgtow.
M42
Taitaa ongelmasi olla yhtä moniulotteinen kuin loputon tajunnanvirtasi...
Ei voi muuta todeta kuin: Jess! Eipähän tarvitse kadehtia täydellisiltä vaikuttavia miehiä, kun naiset eivät tule onnellisiksi heidän kanssaan. Normaalisti hyvällä, ja sopivasti epätäydellisellä miehellä onkin paremmat oltavat.
Ja kyllä, on typerää tulla tänne valittamaan siitä, että kohdalle on siunattu lottovoitto. Mutta kun ei.. Tuota itsekin pelkään, että miksi tunnen näin- onko hän sittenkin vietävissä? Miksi hänen täytyy vastata flirttiin? Tämä ei siis ole mitään omakeksimääni hutundeerusta, mustasukkaisen akan lörpöttelyä, vaan ihan tosissani olen istunut monia kertoja joidenkin naisten kanssa keskustelemassa aiheesta niin että mieskin on paikalla, että "ei, me olemme yhdessä, olet käsittänyt väärin". Kun tuntuu että naiset eivät ymmärrä? Kunnioita? Viestejä tulee ja koko ajan pitäisi miehen olla selittämässä. Vaikka mieheni osoittaa minulle rakkauttaan näkyvästi eikä peittele sitä, että on kanssani. SIlti naiset koettavat kepillä jäätä! Naiset, miksi käyttäydytte niin? Eikö maailmassa ole mikään pyhää? Miehet tuntuvat kunnioittavan sitä useammin, että nainen on suhteessa ja perääntyvät heti, kun tajuavat. Typerintä on se, että olen useasti itse se, joka näitä naisia miehelleni puolustaa.. koska en ole koskaan sisäistänyt sitä, että naiset olisivat toisilleen susia! Mutta nyt alkaa miehellänikin tulla korvista, kun minä olen tässä kuulemma se liian kiltti, kun hänestä se tuntuu loukkaavalta, että omat kaverinikin alkavat rasittaa minua ja suhdettamme selittämällä hänestä.. huoh. :'( Toki sekin on loukkaavaa, että mieheni sitten varmaan antaa ymmärtää jotakin, vaikka ei sitä itse tiedostakaan, se on niin luontaista hänelle, sellainen tapa olla. Enkä minä tässä ketään halua alkaa muuttaa tai kontrolloida. Eli jos jollakulla on samankaltaista, miten olette ratkaisseet ongelman/asian. /ap
Ei sinun tarvitse häiriintyä niistä muista naisista. Ei heillä ole mitään mahdollisuuksia jos miehesi on luotettava. Jos taas koet, ettet voi luottaa mieheesi niin silloin ongelmasi on joku muu kuin miehen liian komea ulkonäkö. Ei kenelläkään muulla ole mitään velvollisuutta "kunnoittaa" teidän parisuhdetta. Ette ole toistenne omaisuutta ja naisilla on täysi oikeus flirttailla miehesi kanssa. On toki ymmärrettävää, ettet pidä siitä, mutta ei sinun tarvitse luottaa kaikkiin muihin naisiin kunhan luotat mieheesi. Ja jos luotat, niin mikset puhuisi hänen kanssaan asiasta? Jos hän on niin fiksu ja kiltti kuin sanot niin varmasti hän ymmärtää ja voitte keksiä yhdessä miten saatte olosi paremmaksi.
Käsissäsi on suhteen tulevaisuus. Jos alat epäluuloisena kytätä miestä ja hänen tekojaan niin peli on jo menetetty. Usko itseesi, sinä riität miehellesi. Jos niin kävisikin, että hän alkaisi katsella ym. mennä pidemmälle muiden kanssa niin se on hänen vastuullaan ja päätöksensä eikä välttämättä liity sinun ulkoisiin tai muihinkaan ominaisuuksiisi millään tavalla. Miehet/naiset usein pettävät kumppaniaan omaa itseään pönkittääkseen ja omanarvontuntoaan nostaakseen. Usein petetyt kumppanit ovat poikkeuksellisen fiksuja ja kauniita/komeita. Itsevarmuutta siis kehiin! Ei hän ikuisesti komeana säily, nauti siitä ja anna muidenkin ihailla.
Raskaalta kuulostaa, ja tuskin se siitä helpommaksi muuttuu tulevaisuudessakaan. Tässä naiset teille hyvä syy ottaa se tavallisempi mies. Pysytte itsekin henkisesti tasapainossa.
Vaikka mies olisikin komea, karismaattinen ja älykäs, ei se tarkoita että hän haluaisi vaihtaa naisia kokoajan. Jos hän sanoo sinulle, ettei ole kiinnostunut muista naisista niin mikset usko häntä? Jos joku nainen käy iskemässä häntä ja hän antaa naiselle pakit, niin miten se on sinulta pois? Huono itsetunto ja mustasukkaisuutesi voi vaikuttaa parisuhteeseenne, ei kukaan jaksa kuunnella epäilyksiä ja joutua selittelemään tekemisiään kokoajan. Ei mies voi sille minkään jos toiset naiset ihastuu kunhan muistaa itse pysyä neutraalina. Ajan kanssa tähänkin tottuu, kokemusta on! Jos mies haluaa olla sinun kanssasi ja sanoo rakastavansa, niin mikset vain hyväksyisi, että hän oikeasti tarkoittaa sitä!
Pahoittelut huonosta suomesta, olen niin väsynyt etten jaksa miettiä kielioppia. M29 ja latino
Saman kokenut, jatkoin matkaani yksin.
Odota 20 vuotta niin kukaan ei enää huomaa miestäsi.
Ymmärrän kyllä sinua, vaikkei kokemusta moisesta minulla olekkaan. Olen useasti komean miehen nähdessäni miettinyt, että moisilla varmasti on paljon vientiä minkä takia itse tuskin jaksaisin edes seurustella moisen kanssa koska itsetuntoni on varsin huono. Myöskään en usko tuon näköisten miesten olevan kiinnostuneita minusta, varsinkaan positiivisessa mielessä.
Mutta miehesi on päättänyt olla sinunkanssasi. Voisin olettaa, että myös miehelle tilanne voi olla rankka, ehkä vielä rankempi jos lähdet etenkin jos hän sinusta välittää ja luottamusta teillä on. Luottamus kun on tärkeä asia. Jos uskot, ettei miehesi petä niin ei minusta sitten ongelmaa olisi, vaikka flirttailu ( jos miehesi siis näin tekee ) voi sinua häiritä sinun pitäisi puhua tuosta ajatuksistasi miehesi kanssa kunnolla ja yrittää löytää yhteinen ratkaisu asiaan.
Jep, vapauta mies parempien käyttöön.
Montako kertaa olet ap itse elämäsi aikana flirttaillut varatulle? Syytät muita naisia vaikka miehesi on se joka flirttailee heille.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuntuvat kunnioittavan sitä useammin, että nainen on suhteessa ja perääntyvät heti, kun tajuavat.
Ei se kunnioitukseen ehkä liity vaan enemmänkin siihen, että tieto naisen seurustelusta on turnoff. Varattu mies taasen on naisille turnon.
Minulla on vaimo, jota kaverit tuijottavat ja miehet tulevat iskemään, jos en ole kädestä pitämässä. Hän on kuitenkin valinnut minut ja luotan häneen. Muihin miehiin en luota pätkääkään, muttei minun tarvitsekaan. Minusta sinä olet mustasukkainen, eikä itsetuntosi ole ollut niin vahva kuin olet halunnut itsellesi uskotella.
Naisilla on aina joku "ongelma".