Itkettää. Mies petti ulkomaanmatkalla,
osti suuseksiä prostituoidulta, kuulemma ei itsekään tiedä miksi.
Lohduttakaa ja kertokaa hyvät siskot miten tästä eteenpäin? Tunnen itseni niin hylätyksi, mies katuu syvästi ja meillä on kaksi pientä lasta jaloissa.
Kommentit (45)
Olen siis se, joka tuon miestä haukkuvan tekstin kirjoitti (ja jota käskettiin kasvaa aikuiseksi). Minulla nyt sattuu olemaan korkea moraali ja olen pahoillani, jos minua haukkunut ihminen ei itse näe kuinka sairasta on kaiken hyväksyminen, etenkin pettämisen...
mutta luottamus on lopullisesti mennyttä. Kysy itseltäsi haluatko elää ihmisen kanssa johon et luota.
Kyseessä on ollut fyysinen teko, ei onneksi henkinen uskottomuus. Miehesi katuu, koska rakastaa sinua. Toivottavasti voitte jättää typerän teon taaksenne ja unohtaa koko jutun. Miehesi on syytä tietää, että tapahtuma on ainutkertainen, eikä hänellä ole enää ikinä varaa koetella suhdettanne. Ajattele, että olet niin suuri ihminen, että moinen teko ei voi musertaa sinun elämääsi.
Vaikkei saisi koskaan niin ei oikeuta tuohon tekoon, kunhan vaan kysyn.
kiva kuulla että asia voi poikia myöhemmin jotain hyvääkin
kyllä alan vähitellen uskoa siihen, että tästä selvitään yhdessä. en ole _todella hajalla_ -ainakaan enää- hyvin surullinen ja väsynyt kylläkin. mies hoitaa lapsia kun en siihen nyt pysty.
olemme nuorena alkaneet olla yhdessä, molemmat toistemme ainoita (tähän asti) seksikumppaneita. yritin kysellä miehen motiiveja, onko jokin vaihe jäänyt elämättä, eikö minulta ole aina saanut lämpöa kun on sitä hakenut. myönsi että en ole häntä torjunut, viime aikoina minä olen ollut aloitteentekijänä. seksielämä on kuitenkin ollut vähäistä, mutta tilanne vauvan kanssa ei ole meille uusi. mies ei ole kuulemma kaivannut seksiä tämän enempää tai muiden kanssa, edelleen pitäytyy ajopuuteoriassaan. tiedän ettei minussa ole varsinaista syytä, jokainen vastaa itse teoistaan, mutta kuitenkin kaivelee, olisiko pitänyt tarjota miehelle seksiä (ja varsinkin sitä suuseksiä) useammin kotona.
ap