Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää. Mies petti ulkomaanmatkalla,

Vierailija
06.07.2008 |

osti suuseksiä prostituoidulta, kuulemma ei itsekään tiedä miksi.

Lohduttakaa ja kertokaa hyvät siskot miten tästä eteenpäin? Tunnen itseni niin hylätyksi, mies katuu syvästi ja meillä on kaksi pientä lasta jaloissa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tulee asia ja suhteen kiemurat puitua rauhassa.

Älä yritä ratkaista asiaan millän kostamis-kyräily-vahtimisjutulla, se ei ole aikuisen käytöstä. Nyt on kyse siitä kuuluisasta "TAHDOTKO rakastaa myötä- ja vastakäymisissä"! Jaksamista, sure shokkia rauhassa mutta sitten päätä mitä teet ja elä päätöksesi mukaan

Vierailija
22/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis JUURI tämän takia miehen olis pitänyt olla hiljaa ja kärsiä nahoissaan, että nyt Sinä, täysin syytön ja jolta on luottamus petetty, joudut kauheasti tekemään töitä, että uskaltaisit luottaa taas.

Miten päästä yli pettämisestä, ilman että se nousee esiin jokaisen riidan tullen? Miten olla vahtimatta miestä? Miten vakuuttua siitä, ettei sua satuteta uudestaan?

Hyviä kysymyksiä, joihin mielestäni miehesi pitää keksiä vastaukset. Hän TÄYTYY osallistua jotenkin tähän!! Oman mieheni pistin tiukoille, ja halusin puhua asiasta. Halusin tietää kaikki yksityiskohdat ja kun mies yritti, että hän ei halua puhua tästä, niin sanoin: en minäkään, mutta Sinä toit tämän paskan mun elämään ja nyt mun täytyy tehdä hirveästi töitä, että voin vielä luottaa. Mun mies sanoi, ettei koskaan tee sitä enää, ja uskon ettei tehnyt. Kyllä se sitä katui ja joutui sellaseen mankeliin mun kanssa. Vuosi meni, että joka ikinen kerta, kun mies lähti ulos kaverien kanssa, sanoin, että älä sitten juo niin paljon, ettet muista kenen sänkyyn kaadut. Mies kärsi siitä luottamuspulasta hirveästi, muttei varmastikaan niin paljon kuin mitä minä kärsin, ja sanoinkin tämän miehelle.

- Mitenköhän muuten arvasin, että homma oli jäänyt puolitiehen sun miehellä? Se on kyllä ihan hyvä merkki sekin, että jättää kesken. Mun mies oli huomannut vietyään sen naapurin MEIDÄN kotiin ja MEIDÄN sänkyyn, että hitto, ei hyvä ajatus (olin ulkomailla silloin), muttei kuulemma kehdannut kieltäytyä sitten enää?!?!? SIKA mieheksi. Mutta sun mies jätti kesken, joten se on hyvä merkki.

Miehet on niin seksuaalisia olentoja, että ei ne tarvi viinaa pannakseen vierasta, niinkuin nainen varmaan tarvis. Kyllä voin kuvitella, että keskellä kirkasta päivää kun huora tulee tarjoamaan niin mies menee aivojensa perässä (sijaitsevat housuissa). Se voi kyllä olla aika vaarallistakin lähteä huoran kotiin, siellä voi olla sutenööri ja vaikka mitä ryöstämistä, tai vaikka huoran mustasukkainen aviomies. Onneksi miehelles ei tapahtunut sen enempää, ja oikeasti tää on niin hirveä kokemus, että en usko, että se sitä toistaa.

Mutta tosiaan, minä sinuna pistäisin miehen lujille, hänen TÄYTYY KÄRSIÄ, koska sinä viaton kärsit. Pyydä miestä neuvomaan, millä sinä voit saada luottamuksen takaisin ja kysy, mitä hän on valmis tekemään tuhottuaan näin ison osan teidän suhteen perusluottamuksesta.

Edelleen tsemppiä. Ja toisin kuin moni muu, mä en siis kannata, että eroaisit. Ihmisen elämän aikana tapahtuu paljon kauheita asioita tunnepuolella, ja niistä täytyy vaan jotenkin selviytyä. Ehkä tämä ajan kanssa muuttuu hyväksi asiaksi, jos opitte keskustelemaan rakentavasti ja pääsette asian yli. Sinä siis pääset, ajan kanssa ja miehen tuella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tässä lohduttaakin, ettei kyse ollut "oikeasta" suhteesta, johon liittyisi tunnesiteitä. selvisittekö vain puhumalla keskenänne vai tarvitsitteko ulkopuolisen apua?

taidan olla tosiaan hyvin naivi tietyissä asioissa, luulin että minun mieheni ei petä koska suhteemme on ns. kunnosa ja olemme olleet niin kauan yhdessä.

ap

Vierailija
24/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittiin ilman ulkopuolista apua. Me ollaan kumpikin sellaisia, että halutaan rypeä pohjamudissa ihan keskenämme. Joo, ja niin minäkin luulin, että ei meidän suhteen väliin voi mikään tulla, kun meillä meni oikeasti hyvin, luotettiin toisiimme, ja yhdessä oltiin oltu jo 20 vuotta. Yksi lapsikin saatiin vielä tuon pettämisen jälkeen. Ennestään heitä oli neljä. Kyllä te tuosta selviätte, ihan varmasti.

Vierailija
25/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestisi oli lohduttavaa luettavaa.

mies on joissain asioissa selkärangaton, ei ehkä aina osaa ilmaista itseään puhumalla. mulle tuohon asiasta ylipääsemiseen hän tarjoaa lohdutustaan, muttei osaa muuta kuin vakuutella ettei tee sitä toista kertaa. mutta mies on hellä ja tukenut minua pahoina aikoina. itkin sitä että eikö hän ymmärrä että olen saanut elämässäni kokea jo kylliksi vastoinkäymisiä, tämäkö asia mun on vielä läpikäytävä. kuulemma sillä hetkellä kun teki päätöksen lähteä naisen matkaan ei miettinyt mitään, varsinkaan mun kärsimyksiäni. heräsi todellisuuteen kesken touhun.

ääh sekavaa, taidan olla shokissa vieläkin

ap

Vierailija
26/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tarkoitus kuitenkin oli mennä pidemmällekin. Ällöttää ajatellakin... miten miehet kehtaa pettää vaimojaan!!!

Olen todella pahoillaisi puolestasi. Sinulla on edessäsi "tahdon asia"-tilanne ja anteeksi antaminen on myös järjen päätös, tunteet voi sanoa kyllä toista. Vaikka antaakin anteeksi, ei se tarkoita elämän jatkamista niin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja pistää miehesi virhettä "tästä ei sitten enää puhuta"-lokeroon. Sinun ei tarvitse ottaa sädekehää kutreillesi ja marttyyrin viittaa asuksesi; mies varmaan tajuaa tekonsa vaikuttavan perhe-elämäänne.

Mikäli olisin tilanteessasi ja mies olisi muuten ok, jatkaisin liittoa ja antaisin myös anteeksi. Anteeksianto ei kuitenkaan poista teon seurausta; surua ja vihaakin. Niiden tunteiden näyttämiseen sinulla on täysi oikeus, mutta mistään kostosta ei ole kyse.

Mikäli mies todella on teostaan pahoillaan, hän tajuaa varmasti panostaa perheeseen, helpottaa osaasi lasten ja kotiöiden kanssa. Älä yhtään estele...

Vierailija
27/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa kuulla onnistumistarina. luulen että jatkan nyt alkuun miehen kanssa puhumista, vaikka miestä onkin hieman vaikea saada avautumaan alkuun. kuitenkin koen että meillä on sellainen puheyhteys - kaikesta huolimatta - ettemme tällä hetkellä ulkopuolista apua siihen tarvitse.

Mutta en olisi mitenkään uskonut että mieheni on näin viettiensä armoilla. Ja onko totta tosiaan että suuri osa miehistä vähintäänkin voisi harkita ostavansa maksullista seksiä?

ap

Vierailija
28/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta, pettäminen on pettämistä eikä muuksi muutu vaikka toisena osapuolena olikin "tunteeton" kohde, huora. Ja miksi helvetissä "miehen kuuluu kokea tuo", "ei ole maailmanloppu" jne. PASKA virtaa suustanne kuin kyse olisi jokapäiväisestä asiasta?? KYSE OLI PETTÄMISESTÄ, PROSTITUUTION TUKEMISESTA EIKÄ MISTÄÄN SAATANAN ELÄMYSMATKAILUSTA!

Ap on varmasti palasina, kaikki sympatiani hänelle. Jos mies "ei tiedä" miksi petti, on olemassa iso riski että hitusen narsistisena (?) hän tekee tuon uudestaan. Syynä voi silloin olla kyllästyminen (ei sinuun ap, vaan ihan muuten vaan), elämysten etsiminen tms.

Vierailija
29/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovistelin kyllä miestä kertomaan kaikki yksityiskohdat, mistä sopivat puhuivat, mistä kosketeltiin. uskoisin ettei valehdellut. voipi olla että jos erektio olisi onnistunut niin olisi päätynyt yhdyntäänkin, mistäpä voin olla varma (kylläpäs tuo vaikuttaa kirjoitettuna hyvinkin kliiniseltä). mutta väittää että sopivat vain suuseksistä, jota ehkä pidän piirun verran lievempänä.

mies muuten kysyi äsken että saanko täältä tukea ja apua. leikkii lasten kanssa tuossa lattialla.

ap

Vierailija
30/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä olen saanut kestää (yhden illan juttuja) ja kyllähän harmitti kun sai tietää (mies ei ikinä itse kertonut), joten tuosta kertomisesta täytyy antaa iso PLUS. Ja se että huomasi tehneensä väärin myös plus. Ehkä se että on yksin ulkomailla rentoutuneena/krapuloissa tulee vaikka mitä mieleen (tämän vuoksi meillä mies ei mene yksin ulkomaille) Ja ehkä teilläkin miehen matkat ovat nyt ohi, joten mielestäni se on jo riittävä rangaistus. Pakota mies sukupuolitestiin myös.

Mikä pahinta ei ehkä kannata jäädä jankuttamaan miehelle joka kerta pettämisestä, sillä tuota ei mielestäni kunnolla edes voi sanoa pettämiseksi (ei sydäntään ole menettänyt toiselle) vaan halusi ehkä kokeilla jotain uutta ja oli liian utelias, saattaa olla luonteen piirre, joten ei siitä voi rokottaa.,Mielummin utelias kuin passiivinen joka asiassa.

Vierailija
31/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovistelin miestä siitä että tämä on tukenut mahdollisesti rikollisia. ja saattanut itsensä vaaraan, tiedä mitä siellä asunnolla olisi voinut olla vastassa.

äh, en todellakaan halua puolustella miestäni, mutten voi antaa tämän asian tuhota perhettämme. siispä minun, joka olen aina kaikkeni tehnyt perheeni hyvinvoinnin eteen on otettava tämäkin taakka kannettavaseni. niin se ikävä kyllä vain on :( mies tekee tietenkin oman osuutensa yhteisen hyvän eteen, eikä pääse helpolla

olisinko onnellisempi jos en tietäisi? olisin, mutta miehen tuntien asia olisi kuitenkin hiertänyt häntä ja tullut ilmi tavalla tai toisella myöhemmin. ehkä tuoreet paskatahrat lähtevät helmpommin.

ap

Vierailija
32/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos tänne kirjottaisikin mies, jonka VAIMO olisi pettänyt??

Vierailija
33/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa logiikkaa ja surkeassa tilassa on parisuhde, jos miestä ei voi päästää yksin ulkomaille ettei vaan epähuomiossa käy huorissa.

Vierailija
34/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omituista on etten tunne miestä kohtaan erityistä vastenmielisyyttä tai vihaa. enkä tietenkään sitä naista kohtaankaan, hänhän teki vain työtään. tottakai olen miehelle vihainen hänen käytöksestään enkä sitä peittele. kuitenkin, juuri häntä tarvitsen lohduttamaan tässä tilanteessa. makasimmekin yöllä sylikkäin valveilla, kun emme enää keskustella jaksaneet, ja hän silitteli minua hiljaa.

miten voisin helpottaa oloani

Vierailija
35/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittujen vittu mitä sikailua se paskakasa on "lomallaan" harrastanut. Hyi helvetti. Sano sille äijälles et tulee täällä meillä käymään, mä tempasen sitä ihan aluks jollain kättä pidemmällä kaaliin kovaa!!!!!

Noin paljonko se sua arvostaa. Sua joka olet hänen lastensa äiti. Pistää niin vihaks tollanen!

Vierailija
36/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa siinä että ei pitkää suhdetta kannata tuon vuoksi lopettaa. Käykää vaikka pariterapiassa puhumassa kerran tai pari jos muu ei auta.

Vierailija
37/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskin itkeskelee tuolla vauvaa kanniskellessaan, ei enää pelkää joutuvansa saman tien pihalle, mutta on kai vilpittömästi pahoillaan ja alkanut ymmärtää tekonsa seurauksia

luen mielelläni, jos joku vielä haluaa jakaa kokemuksiaan tai kommentoida. tuntuu helpottavalta kun voi johonkin tätä ahdistusta purkaa.

ap

Vierailija
38/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde on mennyt pahempienkin karikoiden yli. Nyt 10 vuotta yhdessä. Teillä on pienet lapset ja yhteinen elämä. Suosittelisin kuitenkin jotakin parisuhdeterapiaa yms.

Voi se juttu sua muutaman vuoden painaakin, mutta kyl ne tunteet ajan myötä laimenee. Mies teki mokan, niin voit tehdä sinäkin ja myös ne jotka täällä kiroilee ja yökkäilee sun miehesi päälle. Voi vitsi kun oltaisiinkin kaikki täydellisiä. Mutta ehkä tästä lähin teette lomamatkat yhdessä?

Niin ja kannattaa tehä selväksi, et seuraavaa kertaa ei tule. Ja et sul on täys oikeus miehellesi tästä asiasta vittuilla.. ;)

Vierailija
39/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä aina ehdottomimmat vastaukset on silloin kun itse ei ole asiaa kokenut. (Aivan kuin lastenhoidossakin...) Kun on itse asian kokenut, huomaa, että siinä on monta kimuranttia puoltansa, elämä kun ei ole niin musta-valkoista.

Meillä miehen yhden illan juttu on lopulta kääntynyt voitoksi, sillä suhde voi paremmin kuin koskaan. Pettämisen jälkeen meillä puhuttiin, puhuttiin, puhuttiin. Olimme aina asioista jutelleet, mutta silloin huomasin, että paljon oli jäänyt myös puhumatta (ja olisi jäänyt ehkä kokonaan ilman tätä tilannetta). Siinä mielestä oli jopa onnenpotku, että tapahtui jotain mikä lähensi näin paljon. (En toki väitä, että pettäminen oli hyvä juttu!)

Olin tietysti aivan rikki, mutta mies katui ja oli aidosti todella halukas puimaan asian ihan siten kuin minä halusin. Ulkopuolista apua en tarvinut, ainoastaan yhden ystävättäreni kanssa asiaa puin. Meillä ei ollut mitään suhteessa vialla tapahtumahetkellä ja uskonkin (olen aina uskonut), että tilaisuus voi todellakin tehdä varkaan. En usko, että suhdetta olisin voinut anteeksi antaa, mutta koin yhden illan jutun kuitenkin vähäpätöisemmäksi.

Vähän sekavaa tuo tekstini, mutta toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan. Jos teillä on hyvä yhdessä, älä anna tämän sitä kaataa. Ehkäpä teilläkin siitä voi seurata pitemmän päälle jotain hyvääkin, vaikkei se tällä hetkellä siltä tunnukaan.

Puhu miehesi kanssa tai hakekaa apua ulkopuolelta, ihan miltä sinusta tuntuu.

Halaus ja tsemppiä!!!

Vierailija
40/45 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei todellakaan ollut kun suuseksistä.

Täälläkin yksi jos toinenkin kehuu kaiken maailman dildoilla, on pinkkiä ja matoa. Eikö tuo ole miehestä loukkaavaa, kun oma ei kelpaa..

Joku ulkomaalainen huora ei ole panokonetta arvokkaampi, Sitä ei pätkääkään hetkauta onko asiakas nuori, vanha, seksikäs tai haluttava, se haluu vaan rahaa.

Ja mies jotain fyysistä laukeamista.

Eri asia jos mies olisi halunnut tustua johonkin toiseen naiseen.

Ap, älä mässää tällä, kiihotat itseäsi surkuolotilaan jossa haluat sinua ihmisenä nyt mitattavan miehesi silmissä, Ja kenties yrität nostaa entisestään.

Oletko oikeasti IHAN PALASINA? Onko sinulla ollut ennen liittoasi yhtään miessuhdetta?

Jumalauta, pettäminen on pettämistä eikä muuksi muutu vaikka toisena osapuolena olikin "tunteeton" kohde, huora. Ja miksi helvetissä "miehen kuuluu kokea tuo", "ei ole maailmanloppu" jne. PASKA virtaa suustanne kuin kyse olisi jokapäiväisestä asiasta?? KYSE OLI PETTÄMISESTÄ, PROSTITUUTION TUKEMISESTA EIKÄ MISTÄÄN SAATANAN ELÄMYSMATKAILUSTA!

Ap on varmasti palasina, kaikki sympatiani hänelle. Jos mies "ei tiedä" miksi petti, on olemassa iso riski että hitusen narsistisena (?) hän tekee tuon uudestaan. Syynä voi silloin olla kyllästyminen (ei sinuun ap, vaan ihan muuten vaan), elämysten etsiminen tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan