Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuolla ilotyttö kertoo näin- kansanedustaja kävi rajussa sessiossa

Vierailija
09.02.2017 |

Suomalainen ammatikseen itseään myyvä nuori nainen kertoo Metropoli.netin uudessa ”Ilotyttö paljastaa” -blogisarjassa kokemuksistaan prostituoitujen salaperäisessä maailmassa.

Ensimmäisessä kirjoituksessaan ilotyttö paljastaa, että hänen asiakkaanaan on käynyt mm. televisiosta tuttu poliitikko, joka muuttui varsin rajuksi sängyssä ja kehtasi vielä pyytää alennusta aktin jälkeen

Tämä tapahtui itse asiassa viime vaalikaudella. Vanhempi kansanedustaja jonka tunnistin heti televisiosta, tuli asiakkaakseni, eikä hän näyttänyt pelkäävän että tunnistin hänet. Hän näki sen aivan varmasti ilmeestäni.
Päinvastoin, tuntui että tämä hemmo oikein nautti siitä että menin ihan punaiseksi. Jotenkin uskon että hän nautti tilanteesta.

Mies oli ihan kohtelias ja mukava, mutta sängyssä hän muuttui aika rajuksi. Minun piti sanoa hänelle pari kertaa että ota iisimmin, hei, sattuu. Ulospäin mies näyttää aika nössöltä mutta sängyssä hänestä kuoriutui peto.

Kaikista hassuinta oli että mies yritti vielä lopuksi tinkiä palkkiosta. Vaikka palkkio siis maksetaan aina aluksi ennen aktia niin tämä henkilö yritti saada jälkeenpäin alennusta. En oikein tajua tätä logiikkaa. Hän sanoi näillä sanoilla: ”Jos saan viisikymppiä takaisin, voin kertoa muillekin ja suositella sua. Sä varmaan ymmärrät että mulla on paljon hyviä ja varakkaita ystäviä.”

Olin vähän puulla päähän lyöty, enkä osannut muuta kuin hymähtää. No, se jäi siihen. Ehkä hän oli vain huumorituulella.

Tämän jälkeen miestä ei ole näkynyt. Ehkä hän on keskittynyt oman parisuhteeseensa…

_n_

(Artikkelikuva ei liity kirjoitukseen)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/7 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset