Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on kohdeltu huonosti ilman omaa syytäni. Turha luulla, että minäkään kohtelisin muita hyvin

Vierailija
09.02.2017 |

Jos kerran minua voi kohdella huonosti niin miksi muut olisivat oikeutettuja sen parempaan kohteluun.

Kommentit (236)

Vierailija
21/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olet todella raskas ihminen ja uhriudut ihan koko ajan. Se on syy miksi sinua ei jakseta. Oma äitini on samanlainen ja siksi en ole nähnyt häntä lähemmän kymmeneen vuoteen.

Vierailija
22/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei ole reilua, siis kaikkihan tietää että elämä on välillä ihan p*skaa. Kaikilla on ongelmansa. Eikö olisi silti parasta yrittää keskittyä hyviin asioihin (niitäkin on) ja olla myrkyttämättä omaa mieltä katkeruudella? Ne ihmiset, joita ap ajattelit jatkossa "kohdella huonosti" voivat läpikäydä todella rankkoja asioita jo muutenkin. Mieti nyt vähän.

Eihän se katkeruus nyt enää synny, se on syntynyt jo ajat sitten. Todellakin puran sen muihin. Siitäs saavat hekin maistaa vähän sitä millaista on tulla kohdelluksi väärin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että olet todella raskas ihminen ja uhriudut ihan koko ajan. Se on syy miksi sinua ei jakseta. Oma äitini on samanlainen ja siksi en ole nähnyt häntä lähemmän kymmeneen vuoteen.

No se ei varmaan äitiäs haittaa. Kunhan saisi itse itsensä kuntoon.

ap

Vierailija
24/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shokkipaljastus: kaikkia on kohdeltu huonosti ilman syitä. Vain heikko antaa sen vaikuttaa itseensä ja vain persoonallishäiriöinen käyttää sitä perusteena kohdella muita huonosti.

No ei todellakaan ole kaikkia kohdeltu väärin ilman syytä ainakaan silleen, että sillä ois mitään merkitystä heidän elämälleen.

ap

Onko meillä täällä keskuudessamme keskustelemassa itse kaikkivaltias jumala vai miten tuollaista voi muuten tietää?

Ei minun isoäitiäni ainakaan ollut kohdeltu niin väärin, että sillä olisi ollut merkitystä hänen elämälleen. Ja monia muitakaan.

ap

Vierailija
25/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä ei ole reilua, siis kaikkihan tietää että elämä on välillä ihan p*skaa. Kaikilla on ongelmansa. Eikö olisi silti parasta yrittää keskittyä hyviin asioihin (niitäkin on) ja olla myrkyttämättä omaa mieltä katkeruudella? Ne ihmiset, joita ap ajattelit jatkossa "kohdella huonosti" voivat läpikäydä todella rankkoja asioita jo muutenkin. Mieti nyt vähän.

Eihän se katkeruus nyt enää synny, se on syntynyt jo ajat sitten. Todellakin puran sen muihin. Siitäs saavat hekin maistaa vähän sitä millaista on tulla kohdelluksi väärin.

ap

Luuletko olevasi ainoa väärin kohdeltu? Kaikki sitä joutuvat kokemaan.

Vierailija
26/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse olla mikään henkisesti kypsä, mikä on vain kiusaajien tekosyy saada jatkaa toisten pahoinpitelemistä. Eihän näihin satu, kun eivät henkisesti kypsinä edes valita!

ap

Jos äitiäsi ei oteta huomioon, niin ketkä muut sinua ovat huonosti kohdelleet ilman omaa ansiotasi?

Vierailija
27/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hyvä, tee näin. Toivottavasti osuu ja uppoaa vaikka johonkin syöpähoitoja läpikäyvään jonka lapsi ja mies kuolivat onnettomuudessa vain hetki sitten. Tuntee sen vääryyden mitä SINÄ olet kokenut.

Vierailija
28/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan yritetään kiihkeästi valistaa aloittajaa, mutta eikös tuo ap nyt ole joku provo kuitenkin :D

Vierailija
29/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos siitä saat paremman olon, vai saatko?

Vierailija
30/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos siitä saat paremman olon, vai saatko?

Kyllä minä sillä tavalla saan, että koen, että tulen näkyvämmäksi. Jos en sano mitään, niin viis minusta. Vaikka toimisinkin väärin muita kohtaan niin mitä se haittaa, koska kaikissa on virheitä eiks niin.

ap

Vierailija
31/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen traumataustani takia terapiassa ja eläkkeellä nyt kolmekymppisenä. 

En silti tahdo kohdella ketään huonosti, kaikista vähiten ilman syytä! Ymmärrän eron menneen ja nykyisyyden välillä, ymmärrän ettei jokainen ihminen tuolla jossain yritä satuttaa minua. 

Saako kysyä minkälainen traumatausta sinulla on?

Vierailija
32/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvitse olla mikään henkisesti kypsä, mikä on vain kiusaajien tekosyy saada jatkaa toisten pahoinpitelemistä. Eihän näihin satu, kun eivät henkisesti kypsinä edes valita!

ap

Jos äitiäsi ei oteta huomioon, niin ketkä muut sinua ovat huonosti kohdelleet ilman omaa ansiotasi?

Mitä siitä? Mitä sä siitä saisit, että luettelisin joitakuita?

ap

Vierailija
33/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja Kouvolassa suhisee

Vierailija
34/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painupa äitihullu vittuun valituksinesi.

En ole äitihullu enkä painu, tämä on hyvä aihe!

ap

No kyllä haisee äitihullu Hämeenlinnasta Tampereelle asti! Ismooooo, tuu hakeen hullu akkas netistä pois!!!

Vierailija
35/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran, oot melkonen pillittäjä ap. Hahhah!

Vierailija
36/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihittäjä kirjoitti:

Naura vaan, se osoittaa, ettet ole minua kummempi.

ap

Vierailija
37/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihittäjä kirjoitti:

Naura vaan, se osoittaa, ettet ole minua kummempi.

ap

Ja se, ettet ole minua kummempi on tietysti huono juttu minulle, koska silloin sinäkään et kykene auttamaan vaan vajoilemaan vain tasolleni.

ap

Vierailija
38/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Joskus tuntuu, että otsassani lukee "Halveksi minua ja ole minulle avoimesti ilkeä." Se on ihan sairasta miten ihmiset, joille en ole taatusti mitään pahaa tehnyt enkä sanonut, käyttäytyyy minua kohtaan. Ja mitä ystävällisempi olen sen pahemmaksi kohtelu äityy. Joten se ei maksa vaivaa. Sen kun olen vaan vittumainen takaisin. Hyökkäyshän on paras puolustus, oh yes. 🖕😁

Vierailija
39/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu paha vaan kiertämään niin on kivaa kaikilla.

Asiaa voisi ajatella niinkin että jos et itse ansainnut huonoa kohtelua niin miksi muut olisivat sen ansainneet?

No mikseivät auta minua sitten? Jos eivät autakaan, niin heistä ei ole mitään hyötyä maapallolla minun mielestäni. Eli voin olla heille yhtä epäkohtelias ja töykeä kuin hekin ovat minulle arvostellessaan minua. Jos siitä tulee heille paha mieli niin en piittaa. Vähänkö hekään minun pahasta mielestäni.

ap

Jos ei auta minua, ei ole mitään hyötyä maapallolla.

Koska kaiken pitää pyöriä minun ympärilläni.

Vain minulla on merkitystä!

Vierailija
40/236 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu paha vaan kiertämään niin on kivaa kaikilla.

Asiaa voisi ajatella niinkin että jos et itse ansainnut huonoa kohtelua niin miksi muut olisivat sen ansainneet?

No mikseivät auta minua sitten? Jos eivät autakaan, niin heistä ei ole mitään hyötyä maapallolla minun mielestäni. Eli voin olla heille yhtä epäkohtelias ja töykeä kuin hekin ovat minulle arvostellessaan minua. Jos siitä tulee heille paha mieli niin en piittaa. Vähänkö hekään minun pahasta mielestäni.

ap

Jos ei auta minua, ei ole mitään hyötyä maapallolla.

Koska kaiken pitää pyöriä minun ympärilläni.

Vain minulla on merkitystä!

Jos koitat sanoa, että siinä, että välittää itsestään on jotain pahaa, niin sillä logiikalla sua ei siis haittaisi, että sut tapettaisiin? Vai onko sillä merkitystä?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan