Miksi kouvolassa asuu hirveän ilkeitä ihmisiä?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin tänään.
Ootkohan jenna?
Vierailija kirjoitti:
Koska Kouvola on Suomen Kerava.
Täh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan jenna?
En ole. Todistin vaan tänään kuinka jo pienestä lapset kasvatetaan vinoon.
Kymenlaakson kulttuuri on nyt vaan semmoista. Menin naimisiin kouvolalaisen kanssa ja myönnettävä on, et välillä on tekemistä sekä miehen että sukunsa kanssa.
Selittäkääs lisää. Mikä tarve täällä on olla vittumaisin kolkka. Kuusaa on tässä vielä ykkönen. Mulkumpaa väkeä ei taida löytyä.
Paskanjauhia täällä ainakin riittää.
Kouvola nyt on sellainen Suomen peräpukama, ihmisillä ei voi olla hyvä sellaisessaa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kouvola nyt on sellainen Suomen peräpukama, ihmisillä ei voi olla hyvä sellaisessaa paikassa.
Mikä on se vika joka tämän pukaman aiheuttaa?
Olen huomannut ihan saman! Asun Imatralla eli aika lähellä ja moni tänne muuttanut vittupää on Kouvolasta. Jokainen heistä jonka tiedän on tosi hankala kiukkupussi!
Yleensä te, jotka valitatte paskanjauhajista ja vittumaisista ihmisistä, olette itse sellaisia. Sen vuoksi teitä ei kohdella aina hyvin ja reilusti. :)
T. Kouvolalainen, jolla on lähinnä hyviä kokemuksia täkäläisistä.
Kuusaallahan on kivoja ihmisiä! Mutta joo, porukoihin on vaikea päästä, jos ei ole tuntenut ihmisiä tyyliin kerhosta.
Perustelkaa ensin väitteenne? Haluan vaa tietää
Jos kohtelette muita ilkeästi, ei teillekään olla kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä te, jotka valitatte paskanjauhajista ja vittumaisista ihmisistä, olette itse sellaisia. Sen vuoksi teitä ei kohdella aina hyvin ja reilusti. :)
T. Kouvolalainen, jolla on lähinnä hyviä kokemuksia täkäläisistä.
Itsekin oon Kouvolasta. Yläaste- ja lukioajoilta muistan kyllä selvästi nämä valkoroskat, jotka tykkäsi avautua galtsun päiväkirjassa "vihaajista" ja paskanjauhajista oli just ite näitä kaikista vittumaisimpia ihmisiä.