Paikka josta olet kirjaimellisesti karannut:)?
Kommentit (32)
Kotoa..nuorena ja tyhmänä.. sille tielle jäin. Ei olisi kannattanut.
Päiväkodista useasti. Ei ollut mitenkään vaikeaa, senkun lähti vaan. Olin 4 v.
Juoppuhullun veljen luota sen jälkeen kun se sammui.
Psykiatrinen osasto. Katoamistani ei edes huomattu puoleen vuorokauteen, vaikka useammat lääkkeetkin olisi pitänyt antaa siinä välissä. Eipä ollut muutenkaan kovin laadukasta hoitoa siellä. Tämä tapahtui (yllätys, yllätys...) Turussa Kupittaalla.
Ala-asteella koulusta, aikuisena ahdistavista kotibileistä.
Luennolta eilen. Katsottiin jotain aivan hirveää leffaa ja oli pakko päästä sieltä pois, tuli niin tukala olo.
Kirkosta, kaverini kanssa alle kouluikäisinä :P
Kotoa, aika nopeesti tulin maitojunalla takaisin siskon luota.
Sukulaislasten rippikirkoista jo 3 kertaa. En pitemmälle kuin hautausmaalle kävelemään ja mietiskelemään.
Mökkijuhlilta, joissa minulle ei ollut varattu kunnollista nukkumapaikkaa ja ympärillä möykkäävät humalaiset vieraat pitivät minua tahallaan valveilla. Lähdin sisuuntuneena kävelemään pitkin maaseuturaittia, kunnes pääsin liftaamaan aamuvarhainen autoilijan kyydissä kotiin ja suoraan omaan sänkyyn nukkumaan. Aamupäivällä heräsin puhelinsoittoon, kun mökille jääneet kaverini ihmettelivät missä olin.
Nyt oli juttu kanadalaisesta joka muka käveli paljain jaloin 2 mantereen läpi... ehkä vaan erikoismies eikä mikään mt? Peitetarina?
Vanhempainillasta, kerran. Oli vaan niin turhaa kaunistelua ja maton alle lakaisua, sanoin asiani ja lähdin. Kotoa olen myös karannut viikoksi mökille, miehen käytös oli sitä luokkaa että pakkasin lapset autoon ja ajoin 600km mökille vauvan ja taaperon kanssa.
Ahdistavan kaverin luota kylästä, ahdistavien ihmisten luota.