Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuo kolmiraitaverkkarit (adidas) nyt jotenkin trendikkäät vai onko ne edelleen juntit niin kuin ysärillä?

Vierailija
09.02.2017 |

Katsoin vaan että yläkoulun pihalla aika monella oli nuo.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei hitto, yhdistetäänkö näitä oikeasti jonkun villakangastakin kanssa ja ollaan tyylikkäitä?

http://just-my-imagination.indiedays.com/wp-content/uploads/sites/68/20…

- Nuoret (?) osaavat siis edelleen yllättää ja sokeerata -Omasta mielestäni tuo näyttäisi, ainakin vanhemman ihmisen päällä vähän "juntilta" vaikka jos trendisetttetreiltä kysyisi mielipidettä, niin ehkä kaikkea muuta.  Vaan miten joku luulee että kaikki olisi jo nähty...  

Vierailija
22/36 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärin alussa käytettiin miesten pyjamahousuja päällysvaatteena. Tuliskohan tuokin uudestaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näki jopa koulun joulujuhlassa X) Mut hei, jos ne on kaapin kalleimmat housut niin ehkä niitä voi erehtyä pitämään juhlavaatteena...

Vierailija
24/36 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei hitto, yhdistetäänkö näitä oikeasti jonkun villakangastakin kanssa ja ollaan tyylikkäitä?

http://just-my-imagination.indiedays.com/wp-content/uploads/sites/68/20…

Siistin näköistä minusta(70v).

Vierailija
25/36 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoisä tuli adidaksen verkkapuvussa mun rippijuhliin. 80-luvulla :D

Vierailija
26/36 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessa Adidaksen nappiverkkarit oli muotia. Näin jälkeenpäin mietittynä en ymmärrä. Nykyään on nuorten keskuudessa verkkarit taas muotia, erään kaverin teini-ikäinen lapsi kertoi että urheilukaupassa on ihanimmat vaatteet. Verkkareita ja college-housuja. Aha.

Vierailija
27/36 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Adidaksen kolmiraidat olivat muotia ysärillä etenkin tyttöjen keskuudessa, kiitos Spaissareiden Melanie C:n.

Vierailija
28/36 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 15-vuotias tyttö ja omistan kyseiset housut. Mun mielestä ne on ihan saakelin inhottavan tuntuset päällä. Mun poikaystävä käyttää näitä aina ja haluaa että minäkin käytän niitä sen aikana tai snäppään sille kuvia addut jalassa. Kiihottaako sitä niissä housuissa jotain vai näyttääkö mun perse näissä housuissa jotenkin erityiseltä, kun se aina lätkii mua pakaroille. Osaisko joku kenties vastata.

Vierailija
29/36 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö vielä Adidaksen verkkareita?

Vierailija
30/36 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö vielä Adidaksen verkkareita?

Kyllä Adidaksen verkkareita näkee päivittäin tai lähes päivittäin. Käytän itsekin.

Vierailija
31/36 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kolmiraidat ja Suzuki PV.

Vierailija
32/36 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan ne juuri olivat trendikkäät. Nyt pellet...

En tiedä nykytilanteesta(eikä kiinnosta), mutta ysärillä adidakset olivat muotia, sen muistan.

Vierailija
33/36 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysäriskidinä muistan, että kaikilla piti jossain vaiheessa olla Kapan nappiverkkarit. Oli oikein miellyttävät etenkin kylmällä ilmalla, kun ne napit tahtoi aina aueta.

Vierailija
34/36 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän Adidaksen verkkareita.

Vierailija
35/36 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gopnik muoti on nykyään retroa.

Vierailija
36/36 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä muistelen, että yläasteella oli muotia Adidaksen säämiskäverkkarit. Ihan kuulkaa takki JA housut. Maksoi tuolloin aika paljon, joten jos sellaiset oli niin se aika siisti juttu.

Ostin sellaiset itselleni rippilahjarahoista, ja sitten takki meni ja vaihtui jonkun toisen kanssa kokoa pienempään ja kyllä suututti. En saanut omaani takaisin enää. Pari vuotta myöhemmin käytin nuo housut loppuun tallilla. 

Olen kyllä aina nähnyt Adidaksia siellä täällä ihmisten päällä, kaiken ikäisten ja miellän ne itse ihan samanlaiseksi merkiksi kuin mikä tahansa muukin urheiluvaatemerkki. Adidas on siis niin perusjuttu, että ihmettelen tätä koko keskustelua. 

(Täällä päin nuorten keskuudessa on muotia Nike, North the face ja joku kolmas mitä en tunnista. Mietityttää, että onko ne nykyrahaan suhteutettuna yhtä kalliit kuin Adidas, Kappa ja Fila oli omassa nuoruudessani). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän