Päättelin..
Valkoinen "millenial"-väestö, SJW ja Tumbleriinat jotka triggeröityy melkein kaikista asioista, kehittivät lisää sukupuolia- eli siis olisi muitakin kuin mies ja nainen.
Syy tähän on mielestäni seuraava: Koska liberaalit tukevat homoja, värillisiä ihmisiä ja muita vähemmistöjä, samalla haukkuen valkoista miestä CIS- roskaksi, he huomasit että miten tahansa sitä kääntelee, he kuuluvat valkoiseen kansaan ja ovat näin juuri niitä, keitä he mollaavat (white shaming, white guilt). Joten, heitetään sekaan lisää gendereitä > linkistä https://ageofshitlords.com/list-of-all-tumblr-genders-so-far/
, valitaan sieltä itselle sopivin ja AVOT; olen nyt uniikki lumihiutanen, vähemmistöä - ja nyt voin hyvällä omallatunnolla haukkua valkoisia miehiä ja samalla olla syytöksiltä turvassa koska kuulun värillisten ja homojen kanssa samaan sakkiin.
Itse olen sitä mieltä, että homoseksuaalit ovat ihan hyvää porukkaa ja siinä ei ole mitään vikaa. En myöskään ole rasisti. Olen vain sitä mieltä, että rasisti voi olla myös valkoista väkeä vastaan. Olemmehan me maailmantilastoissa se vähemmistö..
Unohdit ne aamulääkkeet.