Kuinka monta eri seksikumppania kuussa?
Mikä on ennätyksenne seksikumppaneiden määrässä yhden kuukauden aikana?
Kommentit (62)
4. En mitenkään ole ylpeä suoristuksestani. Lähinnä se sekoilu oli vain oire silloisista ongelmista elämässä.
12 miestä kerralla, joskus ulkomaan lomalla😀 Mukava loma muisto. En tiädä pystyisinkö enää, tosin olen nykyään naimisissa ja lapsiakin. Oi nuoruus...
Mulla paras on ollut 3 naista viidessä päivässä, joista kahden kanssa oli kahtena päivänä seksiä. Kaikkien kanssa ilman ehkäisyä. Vähän tyhmää kyllä. En yleensä harrasta lyhyitä suhteita, mutta tuolloin oli kova halut päällä. Olen elämässänikin vasta nainut 7:ää naista, koska olen ollut pitkissä parisuhteissa, ja en ole pettämiseen ajautunut kuin vasta ihan viimeaikoina.
Tää joidenkin miesten kyvyttömyys tajuta seuraavaa yksinkertaista (no, kaksiosaista) periaatetta kiinnostaa mua tavallaan:
1. Kun on sinkku, voi aivan vapaasti harrastaa seksiä milloin vaan kenen kanssa huvittaa sillä siitä ei ole kerrassaan mitään haittaa.
2. Kun on (yksiavioisessa) parisuhteessa, voi harrastaa seksiä vain puolison kanssa sillä pettäminen on paskaisesti tehty.
Minusta maailman helpoin ymmärtää mutta silti jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä että joko täytyy pakonomaisesti hässiä kaikkia vastaantulijoita joka elämänsä hetki tai sitten ei voi ikinä koskaan harrastaa seksiä kenenkään kanssa paitsi ehkä joskus parisuhteessa.
Itellä 3 tai 4, nyt vain oman miehen kanssa 2 vuotta.
Normaalisti 3 - 5 kuukaudessa.
Joitakin vuosia takaperin minulla oli yhden kuukauden aikana 32 eri naista joiden kanssa harrastin seksiä, tuon kuukauden aikana oli kylläkin myös pari ryhmäseksi iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä täytyy sanoa, että kyllä tätä palstaa lukemalla saa karistettua viimeisetkin illuusionsa suomalaisista naisista.
Niin, mietipä sitä kun se ihana, ujo, söpö naapurintyttö sanoon sinun olevan vasta toinen seksikumppani hänelle.
-Niin tällä viikolla!! Hahhhahhaaa
Vierailija kirjoitti:
Tää joidenkin miesten kyvyttömyys tajuta seuraavaa yksinkertaista (no, kaksiosaista) periaatetta kiinnostaa mua tavallaan:
1. Kun on sinkku, voi aivan vapaasti harrastaa seksiä milloin vaan kenen kanssa huvittaa sillä siitä ei ole kerrassaan mitään haittaa.
2. Kun on (yksiavioisessa) parisuhteessa, voi harrastaa seksiä vain puolison kanssa sillä pettäminen on paskaisesti tehty.Minusta maailman helpoin ymmärtää mutta silti jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä että joko täytyy pakonomaisesti hässiä kaikkia vastaantulijoita joka elämänsä hetki tai sitten ei voi ikinä koskaan harrastaa seksiä kenenkään kanssa paitsi ehkä joskus parisuhteessa.
Ei ole vaikea ymmärtää tuota periaatetta silloin, kun kyseessä on nainen, joka saa munaa lähes aina silloin kun sitä haluaa.
Jos taas onkin mies (tai nainen), joka ei sinkkuna saa kuin todella harvoin, niin periaate ei olekaan niin helppo. Jos tietää, että oma kumppani saisi milloin tahansa meisseliä vaikka kuinka monilta miehiltä, mutta itsellä pesän saaminen olisi pieni ihme, niin ei olekaan tasapuolinen tilanne.
Tiedän, pettää ei saa, mutta jos kuitenkin kävisi flaksi, ja saisi yllättäen seksiä joltain muulta, niin kyllä se kannattaisi käyttää. Tilaisuus ei tulisi enää toistumaan. Toisin kuin sillä puolisolla, jolla tilaisuuksia tulisi liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosia takaperin minulla oli yhden kuukauden aikana 32 eri naista joiden kanssa harrastin seksiä, tuon kuukauden aikana oli kylläkin myös pari ryhmäseksi iltaa.
Noniin Jape, aika laittaa kone kiinni, ottaa lääkkeet, ja mennä työkkärissä käymään.
En osaa laskea kuussa, mutta vrk enkka on kolme. Kaksi kerrallakin on ollut joitain kertoja. Hullu nuoruus. Nyt olen siveellinen perheenäiti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Kun on (yksiavioisessa) parisuhteessa, voi harrastaa seksiä vain puolison kanssa sillä pettäminen on paskaisesti tehty.Minusta maailman helpoin ymmärtää mutta silti jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä että joko täytyy pakonomaisesti hässiä kaikkia vastaantulijoita joka elämänsä hetki tai sitten ei voi ikinä koskaan harrastaa seksiä kenenkään kanssa paitsi ehkä joskus parisuhteessa.
Ei ole vaikea ymmärtää tuota periaatetta silloin, kun kyseessä on nainen, joka saa munaa lähes aina silloin kun sitä haluaa.
Jos taas onkin mies (tai nainen), joka ei sinkkuna saa kuin todella harvoin, niin periaate ei olekaan niin helppo. Jos tietää, että oma kumppani saisi milloin tahansa meisseliä vaikka kuinka monilta miehiltä, mutta itsellä pesän saaminen olisi pieni ihme, niin ei olekaan tasapuolinen tilanne.
Tiedän, pettää ei saa, mutta jos kuitenkin kävisi flaksi, ja saisi yllättäen seksiä joltain muulta, niin kyllä se kannattaisi käyttää. Tilaisuus ei tulisi enää toistumaan. Toisin kuin sillä puolisolla, jolla tilaisuuksia tulisi liikaakin.
No nyt en kyllä ole samaa mieltä. Kyllä se, joka jättää käyttämättä 100 mahdollisuutta saada seksiä luopuu enemmästä kuin se joka jättää käyttämättä yhden mahdollisuuden. Lisäksi jos se yksi satunnainen seksikerta on tärkeämpi kuin parisuhde (jossa vielä paradoksaalisesti on potentiaalisia seksikertoja jopa vuosien tarpeeseen) niin kannattaa kyllä erota.
Miesten lutkittelut johtuu kateudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä täytyy sanoa, että kyllä tätä palstaa lukemalla saa karistettua viimeisetkin illuusionsa suomalaisista naisista.
Onneksi idästä saa upeita ja uskollisia naisia. Mitä idemmäksi menee, sitä parempia saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosia takaperin minulla oli yhden kuukauden aikana 32 eri naista joiden kanssa harrastin seksiä, tuon kuukauden aikana oli kylläkin myös pari ryhmäseksi iltaa.Noniin Jape, aika laittaa kone kiinni, ottaa lääkkeet, ja mennä työkkärissä käymään.
Kateus on perussynti.
Vierailija kirjoitti:
En osaa laskea kuussa, mutta vrk enkka on kolme. Kaksi kerrallakin on ollut joitain kertoja. Hullu nuoruus. Nyt olen siveellinen perheenäiti!
Siveys on kyllä mennyt ajat sitten. Kyse on uskonnollisesta ajatuksesta ja Jumala kyllä on nähnyt sinun tekemisesi ja muistaa kun kolkuttelet taivaan portteja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin vuosia takaperin minulla oli yhden kuukauden aikana 32 eri naista joiden kanssa harrastin seksiä, tuon kuukauden aikana oli kylläkin myös pari ryhmäseksi iltaa.Noniin Jape, aika laittaa kone kiinni, ottaa lääkkeet, ja mennä työkkärissä käymään.
Kateus on perussynti.
Noniin Jape, aika laittaa raamattu kiinni, ja palata tähän maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa, naisetkin nauttivat seksistä!
T. Toinen mies
Vai ennätys... Yksi. Viime vuosina tahti on ollut keskimäärin 1x seksiä per vuosi. Olen 25v nainen ja seksikumppaneita mulla on 13.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt en kyllä ole samaa mieltä. Kyllä se, joka jättää käyttämättä 100 mahdollisuutta saada seksiä luopuu enemmästä kuin se joka jättää käyttämättä yhden mahdollisuuden. Lisäksi jos se yksi satunnainen seksikerta on tärkeämpi kuin parisuhde (jossa vielä paradoksaalisesti on potentiaalisia seksikertoja jopa vuosien tarpeeseen) niin kannattaa kyllä erota.
Niin muista, että se joka on jo saanut käyttää 100 kertaa, ja vasta sen jälkeen luopuu seuraavasta 100 kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siveys on kyllä mennyt ajat sitten. Kyse on uskonnollisesta ajatuksesta ja Jumala kyllä on nähnyt sinun tekemisesi ja muistaa kun kolkuttelet taivaan portteja :)
Ihan tällai ohiksena, mutta mä olen kyllä todella kunnollinen nainen. Autan muita ihmisiä ja eläimiä, teen vapaaehtoistyötä, autan ystäviä ja tuntemattomia, toimin sijaiskotina eläimille, lahjoitan rahaa hyväntekeväisyyteen, olen ensimmäisenä auttamassa, kun joku läheinen tarvitsee apua. En tee tätä marttyyriyttäni enkä oman jaksamisen äärirajoilla (saati että voisin kerskailla muille, en sen takia myöskään nyt kerro tätä kaikkea), vaan koska koen, että kun mulla tässä elämäntilanteessa sattuu olemaan mahdollisuus, sekä taloudellisesti että on myös henkistä voimavaraa olla apuna, niin haluan olla. Autan kaatunutta vanhusta, sammunutta juoppoa, eksynyttä lasta, itsensä loukannutta villieläintä.
Jos nyt joku jumala mun kuoleman saapuessa jossain mulle tuumaa, että voi nääs nääs kun nyt sitten kuitenkin menit ja harrastit seksiä vapaana ihmisenä toisen vapaan ihmisen kanssa yhteisestä sopimuksesta, ni kyllä juttu on nyt niin, että tänne taivaaseen sulla ei ole asiaa, niin vastaan kyllä tasan tarkkaan sitten, että asia selvä, en olisi tänne vanhoilliseen mestaan halunnutkaan, pidä taivaasi.
Jos mun arvoni mitataan (siellä kuvitteellisessa taivaassa tai täällä maassa muiden kuolevaisten toimesta) vain sillä, kuinka monelle olen sitä helkkarin pyhintäni päättänyt jakaa eikä millään muilla teoilla, joita teen muiden eteen, ni voin sanoa, että ihan sama. :)
Ei yhtään kumppania kuukaudessa. Hankalaa olla nainen :(