Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta eri seksikumppania kuussa?

Vierailija
09.02.2017 |

Mikä on ennätyksenne seksikumppaneiden määrässä yhden kuukauden aikana?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lasken itseni mukaan, ennätys on 2.

Vierailija
42/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuussa? Maassa minä olen seksikumppanit tähän asti pitänyt. HÄHÄHÄÄHÄHHÄ!!!!! RÄÄHÄHÄHÄHÄ KJÄH KJHÄ TAJUSITTEKO???!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, jos menisi Pattayalle kuukaudeksi, niin voisi ehkä päästä samoihin lukemiin palstan suomalaisnaisten kanssa.

Ei taida kuukausi riittää

Vierailija
44/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa laskea kuussa, mutta vrk enkka on kolme. Kaksi kerrallakin on ollut joitain kertoja. Hullu nuoruus. Nyt olen siveellinen perheenäiti!

Siveys on kyllä mennyt ajat sitten. Kyse on uskonnollisesta ajatuksesta ja Jumala kyllä on nähnyt sinun tekemisesi ja muistaa kun kolkuttelet taivaan portteja :)

Ihan tällai ohiksena, mutta mä olen kyllä todella kunnollinen nainen. Autan muita ihmisiä ja eläimiä, teen vapaaehtoistyötä, autan ystäviä ja tuntemattomia, toimin sijaiskotina eläimille, lahjoitan rahaa hyväntekeväisyyteen, olen ensimmäisenä auttamassa, kun joku läheinen tarvitsee apua. En tee tätä marttyyriyttäni enkä oman jaksamisen äärirajoilla (saati että voisin kerskailla muille, en sen takia myöskään nyt kerro tätä kaikkea), vaan koska koen, että kun mulla tässä elämäntilanteessa sattuu olemaan mahdollisuus, sekä taloudellisesti että on myös henkistä voimavaraa olla apuna, niin haluan olla. Autan kaatunutta vanhusta, sammunutta juoppoa, eksynyttä lasta, itsensä loukannutta villieläintä.

Jos nyt joku jumala mun kuoleman saapuessa jossain mulle tuumaa, että voi nääs nääs kun nyt sitten kuitenkin menit ja harrastit seksiä vapaana ihmisenä toisen vapaan ihmisen kanssa yhteisestä sopimuksesta, ni kyllä juttu on nyt niin, että tänne taivaaseen sulla ei ole asiaa, niin vastaan kyllä tasan tarkkaan sitten, että asia selvä, en olisi tänne vanhoilliseen mestaan halunnutkaan, pidä taivaasi.

Jos mun arvoni mitataan (siellä kuvitteellisessa taivaassa tai täällä maassa muiden kuolevaisten toimesta) vain sillä, kuinka monelle olen sitä helkkarin pyhintäni päättänyt jakaa eikä millään muilla teoilla, joita teen muiden eteen, ni voin sanoa, että ihan sama. :)

Kyllä kyllä, mutta siveelliseksi et voi itseäsi kutsua. Muissa kulttuureissa sinut olisi kivitetty ajat sitten hengiltä, meidän kulttuurissamme tekosi on lähes normaali.

Vierailija
45/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa laskea kuussa, mutta vrk enkka on kolme. Kaksi kerrallakin on ollut joitain kertoja. Hullu nuoruus. Nyt olen siveellinen perheenäiti!

Siveys on kyllä mennyt ajat sitten. Kyse on uskonnollisesta ajatuksesta ja Jumala kyllä on nähnyt sinun tekemisesi ja muistaa kun kolkuttelet taivaan portteja :)

Ihan tällai ohiksena, mutta mä olen kyllä todella kunnollinen nainen. Autan muita ihmisiä ja eläimiä, teen vapaaehtoistyötä, autan ystäviä ja tuntemattomia, toimin sijaiskotina eläimille, lahjoitan rahaa hyväntekeväisyyteen, olen ensimmäisenä auttamassa, kun joku läheinen tarvitsee apua. En tee tätä marttyyriyttäni enkä oman jaksamisen äärirajoilla (saati että voisin kerskailla muille, en sen takia myöskään nyt kerro tätä kaikkea), vaan koska koen, että kun mulla tässä elämäntilanteessa sattuu olemaan mahdollisuus, sekä taloudellisesti että on myös henkistä voimavaraa olla apuna, niin haluan olla. Autan kaatunutta vanhusta, sammunutta juoppoa, eksynyttä lasta, itsensä loukannutta villieläintä.

Jos nyt joku jumala mun kuoleman saapuessa jossain mulle tuumaa, että voi nääs nääs kun nyt sitten kuitenkin menit ja harrastit seksiä vapaana ihmisenä toisen vapaan ihmisen kanssa yhteisestä sopimuksesta, ni kyllä juttu on nyt niin, että tänne taivaaseen sulla ei ole asiaa, niin vastaan kyllä tasan tarkkaan sitten, että asia selvä, en olisi tänne vanhoilliseen mestaan halunnutkaan, pidä taivaasi.

Jos mun arvoni mitataan (siellä kuvitteellisessa taivaassa tai täällä maassa muiden kuolevaisten toimesta) vain sillä, kuinka monelle olen sitä helkkarin pyhintäni päättänyt jakaa eikä millään muilla teoilla, joita teen muiden eteen, ni voin sanoa, että ihan sama. :)

Ja tähän vastineena, jos miehenä olen saanut hyvin vähän seksiä sinkkuna ollessani, mutta parisuhteessa ihan kohtuullisesti. Jos nyt kuitenkin kerran 15 vuodessa, joku vieras nainen haluaakin kanssani seksiä harrastaa, niin en koe sitä niin kamalana syntinä ja pettämisenä, ettenkö kerran voisi hairahtua. Jos taivaan portilla arvoni mitataan vain tuolla yhdellä seksikerralla, niin ihan sama.

Vierailija
46/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä täytyy sanoa, että kyllä tätä palstaa lukemalla saa karistettua viimeisetkin illuusionsa suomalaisista naisista.

Kauheaa, naisetkin nauttivat seksistä!

T. Toinen mies

Ei ongelmia tuon asian suhteen, nämä ilmoitetut lukumäärät vaan vetivät hiljaiseksi. Omasta hurjasta nuoruudestani muistan, että jollakin kaverillani oli kahtena peräkkäisenä viikonloppuna eri naiset, mutta tämä oli se hurjuuden huippu silloisessa kaveripiirissäni, jos nyt muistiini voi luottaa.

Vierailija
47/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä täytyy sanoa, että kyllä tätä palstaa lukemalla saa karistettua viimeisetkin illuusionsa suomalaisista naisista.

no kyllähän tämä oli jo tiedossa muutenkin,mietin itsekkin aina että kuinkahan monen?(ja kenen?) kanssa tuokin on maannut,itseäni ei kyllä mitkään toisten jämät kiinnosta 

Vierailija
48/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa kun minulta usein kysytään et miksen ole löytänyt pysyvää naista itselleni :D tekis mieli silloin vetää tämä sivu niiden eteen :D "että tämän vuoksi" ennemmin olen ilman kuin mitään paljon poljettua huolisin

Vierailija
49/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamalla kulu.

Vierailija
50/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järvi ei kulu pitää paikkansa, mutta naisen psyyke ei kestä jakoalustana oloa, vaikka nuo itse niin itselleen uskottelevatkin, mutta totuus on päinvastainen ja pysyvät jäljet jäävät auttamatta heidän psyykkeeseensä.

Vierailija
51/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämmöisellä asialla pitää kilpailla ja kehuskella?? Ei vittu. "ennätys mulla on 10 miestä yhden päivän aikana, hehhh olenpa ollut villi nainen joskus!!" Varmaan tosi mieltäylentävää ja todellinen ylpeyden aihe...

Joo saa harrastaa seksiä niin paljon kun haluaa mut hei oikeesti. Pitääkö olla helppo kyläpyörä.

Vierailija
52/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin joskus kauan sitten poikamiehenä vain viis yhden kuukauden aikana, mutta merkittävää hommassa oli se että kolmea neitiä tuli jynkytettyä 12h sisällä.

Auuuuu, elämäni ainoa päivä panomiehenä joka oli ohitse nopeammin kuinnymmärsikään :(

Vierailija
53/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa kuusi taitaa olla mun ennätys. N28

Vierailija
54/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 mutta se onkin sitten useamman vuoden määrä.

Vierailija
55/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kyse siitä oikeasti olekaan, vaan siitä kuka kenenkin kanssa on ollut

Itse en haluaisi seurustella naisen kanssa, joka on ollut huomattavasti useamman miehen kanssa kuin itse on ollut naisien kanssa.

Kuitenkin tähän asiaan on poikkeus:

Nimittäin, vaikka niitä tyyppejä olis kolmekymmentä, jos jokainen näistä 30:stä olisi sellaisia joita suuresti arvostan, niin nainen saattaisi  edelleen olla ok. Tosin 30 tyyppiä vaatisi jo hieman selitystä...

Toisaalta yksikin mies voi olla liikaa, jos se on mielestäni vastenmielinen sietämätön ällötys.

Mutta, koska en voi tietää millaisia tyyppejä nämä ovat olleet muuta kuin vahingossa, on miesten määrällä eniten merkitystä.

Vierailija
56/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järvi ei kulu pitää paikkansa, mutta naisen psyyke ei kestä jakoalustana oloa, vaikka nuo itse niin itselleen uskottelevatkin, mutta totuus on päinvastainen ja pysyvät jäljet jäävät auttamatta heidän psyykkeeseensä.

Miksi sinusta naiset ovat 'jakoalustoja'? Eikö voisi olla niin, että naisetkin ovat ihmisiä, ja heillä olisi ihmisen tunteet ja halut? Omassa nuoruudessani ei kukaan moisia lukuja kysellyt, joitakin suhteita oli yleensä pariskunnan molemmilla osapuolilla ennen nykyistä, mutta nyt oli nyt ja oltiin me yhdessä.

Mitä pysyviin jälkiin tulee, siihen naisten 'psyykkeeseen' itse en kyllä muistakaan kuin kaksi tai kuusi parasta, dementia, dementia...

Vierailija
57/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hellantuuteli, ettäkö sittenkin on olemassa naisia, joita jotkut vanhoilliset käsitykset seksin säästämisestä parisuhteeseen eivät rajoita?  Ihanaa olla karistamassa moisia pölyisiä visioita! :))

En ole tuo jolle vastasit, mutta ilmeisesti hyvinkin vanhoillinen. Tämä palsta ja vaimon sinkkuystävien kuuntelu on saanut pyörittelemään päätäni. Ei siksi, mitä naiset nykyään tekee vaan mitä sinkut nykyään tekee. Ei seksiä nyt parisuhteeseen tarvitse säästää, mutta ainakin minulle seksi on sen verran erityistä, etten voisi harrastaa sitä noin vain.

En ymmärrä tapaa, että pidetään viittä deitti/panokaveria samaan aikaan ja mukamas etsitään seuraa tositarkoituksella. Ymmärrän yhden illan jutut, mutta jotenkin oudolta tuntuu ajatella, että joka viikko on eri seksikumppani tai parikin. Onhan se seksi uuden ihmisen kanssa aina erilaista ja jännää, mutta myös usein hieman kömpelöä. Ihan jo tauti- ja raskausriskin takia vieroksun tuollaista tahtia. Kai minä vain olen parantumaton romantikko.

T: vanhoillinen mies

Vierailija
58/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hellantuuteli, ettäkö sittenkin on olemassa naisia, joita jotkut vanhoilliset käsitykset seksin säästämisestä parisuhteeseen eivät rajoita?  Ihanaa olla karistamassa moisia pölyisiä visioita! :))

En ole tuo jolle vastasit, mutta ilmeisesti hyvinkin vanhoillinen. Tämä palsta ja vaimon sinkkuystävien kuuntelu on saanut pyörittelemään päätäni. Ei siksi, mitä naiset nykyään tekee vaan mitä sinkut nykyään tekee. Ei seksiä nyt parisuhteeseen tarvitse säästää, mutta ainakin minulle seksi on sen verran erityistä, etten voisi harrastaa sitä noin vain.

En ymmärrä tapaa, että pidetään viittä deitti/panokaveria samaan aikaan ja mukamas etsitään seuraa tositarkoituksella. Ymmärrän yhden illan jutut, mutta jotenkin oudolta tuntuu ajatella, että joka viikko on eri seksikumppani tai parikin. Onhan se seksi uuden ihmisen kanssa aina erilaista ja jännää, mutta myös usein hieman kömpelöä. Ihan jo tauti- ja raskausriskin takia vieroksun tuollaista tahtia. Kai minä vain olen parantumaton romantikko.

T: vanhoillinen mies

Kehitys korreloi mielisairauksien lisääntymiseen. Pelkästään 1987 syntyneistä 33% on saanut hoitoa mielisairauteen ja käytännössä noin puolet ovat mielisairaita. Esimerkiksi bipoon kuuluu tyypillisesti hyperseksuaalisuus.

Vierailija
59/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää joidenkin miesten kyvyttömyys tajuta seuraavaa yksinkertaista (no, kaksiosaista) periaatetta kiinnostaa mua tavallaan:

1. Kun on sinkku, voi aivan vapaasti harrastaa seksiä milloin vaan kenen kanssa huvittaa sillä siitä ei ole kerrassaan mitään haittaa.

2. Kun on (yksiavioisessa) parisuhteessa, voi harrastaa seksiä vain puolison kanssa sillä pettäminen on paskaisesti tehty.

Minusta maailman helpoin ymmärtää mutta silti jotkut tuntuvat olevan sitä mieltä että joko täytyy pakonomaisesti hässiä kaikkia vastaantulijoita joka elämänsä hetki tai sitten ei voi ikinä koskaan harrastaa seksiä kenenkään kanssa paitsi ehkä joskus parisuhteessa.

Itellä 3 tai 4, nyt vain oman miehen kanssa 2 vuotta.

Kyllä sinkkuna voi harrastaa seksiä ihan vapaasti, mutta ei se tarkoita, että kaikkien tarvitsisi siitä pitää. Erilaisia käsityksiä hyvistä tavoista ja hyvästä moraalista on aika monia. Joillekin tuo on samanlainen arvovalinta kuin toisille on maksullisissa käyminen. Eihän siinäkään kaikkien mielestä mitään pahaa ole, että kaksi vapaata aikuista käyvät seksistä kauppaa.

Useimmille miehille tuon kukasta kukkaan pörräämisen vääryyden saarnaa nimenomaan naiset. Ja sitten naiset ihmettelevät, miksi miehet eivät pidä siitä, että naiset hyppii kepistä keppiin.

Vierailija
60/62 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan 3.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän