Miksi mieheni yrittää selittää minulle, että seksi ei ole kovin tärkeää??
On ekoista tapaamisistamme alkaen vihjaillut tuohon suuntaan. Ei siis ole mikään muutos hänessä tai uusi juttu (jonka takia pitäisi epäillä vaikka pettämistä), vaan nuo puheet on olleet läsnä hänen kanssaan aina. Minä taas aina sanon, että seksi on minulle tärkeää ja minun mielestä kaikissa parisuhteissa tärkeää. Mies ei ole koskaan halunnut seksiä mitenkään valtavan usein. Voiko mies oikeasti ajatella, että hänen mielestään seksi ei ole kovin tärkeä juttu? En tajua.
Kommentit (18)
No herraisä sentään. Mies sanoo että seksi ei ole hänelle tärkeää, eikä mies juuri halua seksiä. Mitähän ihmettä se oikein tarkoittaisi, mietitäänpä nyt hetki..
Tarkoittaisiko vaikka sitä, että SEKSI EI OLE HÄNELLE TÄRKEÄÄ :o???
Jätä se, jos pidät seksistä. Mä olen tehnyt saman virheen kahdesti, noiden miesten halut hiipuvat äkkiä ja jäät lehdellä soittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
No herraisä sentään. Mies sanoo että seksi ei ole hänelle tärkeää, eikä mies juuri halua seksiä. Mitähän ihmettä se oikein tarkoittaisi, mietitäänpä nyt hetki..
No en tarkoittanutkaan, että luulisin miehen jotenkin valehtelevan tahallaan tuosta. Mutta haluaisin ymmärtää että miten niin joku voi muka edes ajatella noin? Miten niin jollekin seksi ei olisi tärkeää? Millä perusteella? Voisiko seksi muuttua hänelle tärkeäksi? Eikö hän nauti seksistä? Voisiko häntä opettaa siitä nauttimaan? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tarkoittanutkaan, että luulisin miehen jotenkin valehtelevan tahallaan tuosta. Mutta haluaisin ymmärtää että miten niin joku voi muka edes ajatella noin? Miten niin jollekin seksi ei olisi tärkeää? Millä perusteella? Voisiko seksi muuttua hänelle tärkeäksi? Eikö hän nauti seksistä? Voisiko häntä opettaa siitä nauttimaan? Ap.
Sitä ei kiinnosta ja tila on aikalailla pysyvä. Vähän niinkuin joku ei syö mitään makeaa tai joku ei huomaa, vaikka on sotkuista. Ei se ole estynyt, eikä sillä ole korkea moraali, pikkuruinen libido vain. -1
Joku tykkää sinisestä toinen taas punaisesta. Joku tykkää pitkästä joku taas pätkästä. Jonkun mielestä seksi ei ole niin kovin tärkeää toisen mielestä on.
Ei kai kukaan voi väkisin omia mielihalujaan toiselle pakottaa ja edellyttää että kun minä nyt olen tätä mieltä niin sinunkin ja kaikkien muitten on oltava! Kuulostaa 5-vuotiaalta!
Te olette nyt vaan eri mieltä asiasta. Päätettäväksi jää, miten jatketaan!? Kumpikaan ei suostu tulemaan vastaan? Yritetään löytää kompromissia? Erotaan?
Ja sitten se ikuisuuskysymys miksi alun perin aloit suhteeseen miehen kanssa, vaikka alusta pitäen tiesit että olette eri aaltopituuksilla seksin suhteen? Niin, onhan se turhaa jossitella, mutta ehkä opit tästä nyt jotain? Ehkä seuraavan kumppaniehdokkaan kohdalla olet vähemmän sinisilmäinen etkä lakaise niitä roskia maton alle!? Sitä sanotaan kasvamiseksi ja aikuistumiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ihmiset ovat erilaisia.
Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia tarpeita.
Koska ihmiset ovat erilaisia.
Voi, mutta näin tapahtuu hyvin hyvin harvoin (lähinnä vain silloin jos haluttomuuden takana on fyysinen vika joka korjataan, tai taustalla on traumoja joita hoidetaan).
Todennäköisesti ei niin paljoa, että se innostaisi tarpeeksi.
Ei.
Tuleeko sinulle muutkin ihmisten eroavaisuudet näin suurena ihmetyksen aiheena?
Vierailija kirjoitti:
Joku tykkää sinisestä toinen taas punaisesta. Joku tykkää pitkästä joku taas pätkästä. Jonkun mielestä seksi ei ole niin kovin tärkeää toisen mielestä on.
Ei kai kukaan voi väkisin omia mielihalujaan toiselle pakottaa ja edellyttää että kun minä nyt olen tätä mieltä niin sinunkin ja kaikkien muitten on oltava! Kuulostaa 5-vuotiaalta!
Te olette nyt vaan eri mieltä asiasta. Päätettäväksi jää, miten jatketaan!? Kumpikaan ei suostu tulemaan vastaan? Yritetään löytää kompromissia? Erotaan?
Ja sitten se ikuisuuskysymys miksi alun perin aloit suhteeseen miehen kanssa, vaikka alusta pitäen tiesit että olette eri aaltopituuksilla seksin suhteen? Niin, onhan se turhaa jossitella, mutta ehkä opit tästä nyt jotain? Ehkä seuraavan kumppaniehdokkaan kohdalla olet vähemmän sinisilmäinen etkä lakaise niitä roskia maton alle!? Sitä sanotaan kasvamiseksi ja aikuistumiseksi!
En tiennyt alusta pitäen että olemme kovin eri aaltopituuksilla. Alussa mies halusi seksiä joka toinen päivä. Edelliset kumppanit ovat halunneet kanssani monta kertaa päivässä. Itse haluan keskimäärin joka toinen päivä. Ajattelin, että mies miehen joka toinen päivä haluaminen on sama kuin minulla. Mutta hänen halut alkoivat hiipumaan, minun ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka me kuinka aidosti haluttaisiinkaan auttaa, niin uskon että noihin parhaiten osaa vastata vain se sun oma mies. Sille siis juttelemaan!
Olisikohan taustalla jotain sellaista, mitä sinä et tiedä, ehkä ei mieskään, koska on torjunut kokemukset ja selittää vain, ettei seksi ole hänelle tärkeää? Älä kuitenkaan rupea urkkimaan, se on asiantuntijoiden tehtävä.
Vai olisiko kallellaan puppeleihin? Katseleeko miehiä sillä silmällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka me kuinka aidosti haluttaisiinkaan auttaa, niin uskon että noihin parhaiten osaa vastata vain se sun oma mies. Sille siis juttelemaan!
Olen tietystikin monta kertaa yrittänyt jutella sen kanssa, mutta en saa mitään irti siitä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan taustalla jotain sellaista, mitä sinä et tiedä, ehkä ei mieskään, koska on torjunut kokemukset ja selittää vain, ettei seksi ole hänelle tärkeää? Älä kuitenkaan rupea urkkimaan, se on asiantuntijoiden tehtävä.
Vai olisiko kallellaan puppeleihin? Katseleeko miehiä sillä silmällä?
En usko että olisi piilohomo, kyllä se naisista on kiinnostunut. Mutta kun yritän jutella seksistä ja seksin tärkeydestä niin mies välttelee aihetta tai jotenkin hämmentyy eikä osaa sanoa oikein mitään. Voi siis olla että ei ihan itsekään tiedä mistä on kyse. Voi myös olla, että on aika ollut tuollainen ja ennen aina ollut vähälibidoisten naisten kanssa, ja minä olen eka joka asiaa millään tavalla nostaa esille. Ap.
Se ei ole kiinnostunut seksistä sun kanssa? Mun mies samanlainen. Luulen että johtuu siitä etten ole tarpeeksi kaunis.
Olen mies ja mulle seksi ei ole kovin tärkeää. Selviän ilman, mutta jo sitä on saatavilla kotona, otan kaiken. Testaa miestä ja arvioi tekojen eikä sanojen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole kiinnostunut seksistä sun kanssa? Mun mies samanlainen. Luulen että johtuu siitä etten ole tarpeeksi kaunis.
En minä sitäkään usko. Olen ihan kaunis, ja olen tottunut siihen että miehet ovat kiinnostuneet seksistä minun kanssa. Siis käytännössä koko ajan kimpussa. Ja nimenomaan hyvännäköiset miehet, jotka saavat helposti seuraa eli ei tarvitse "tyytytyä" johonkin. Ja tämä minun miesystävä selkeästi haluaa olla kanssani ja haluaa sitoutua, hyvinkin innokkaasti. Ap.
Ei miehen tarvii olla homo, jos ilmoittaa ettei seksi ole hänelle tärkeä. Takuulla on paljon miehiä, jotka eivät välitä seksistä ja juokse seksin perässä ja hätyyttele naisiaan seksiin.
Muistan kun kerran oli muinaisessa Karpon ohjelmassa mies ( pariskunta) ja aihe oli,ettei ole harrastaneet seksiä vuosikymmeniin, ei sen jälkeen kun ainoa lapsi oli saatu aikaan.
Mies vaan todisti, ettei ajattele seksiä eikä ole sitä sen koommin tarvinnut. Se jäi auki, mitä vaimo mietti. Pariskunta oli jostain pohjanmaalta..kai ?
Tarpeet ja halut ovat kaikilla yksilöllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt alusta pitäen että olemme kovin eri aaltopituuksilla. Alussa mies halusi seksiä joka toinen päivä. Edelliset kumppanit ovat halunneet kanssani monta kertaa päivässä. Itse haluan keskimäärin joka toinen päivä. Ajattelin, että mies miehen joka toinen päivä haluaminen on sama kuin minulla. Mutta hänen halut alkoivat hiipumaan, minun ei.
Sellaisia ne ovat, huumassa hetken aikaa saattaa kiinnostaa, mutta haluttomuus on perustila. Sitä on vaikeaa käsittää, jos itsellä halut tulee sisältäpäin ja pysyvät aikalailla samoina. Tuo "ei ole kovin tärkeää" on ehkä rehellisin ja informatiivisin viesti, mitä tulet koskaan saamaan. Sellainen, joka pihtailee seksiä, yleensä pihtaa myös läheisyyttä ja kommunikaatiota. Mutta nämä miehet eivät ole tippaakaan vähemmän omistushaluisia kuin muut miehet, joten he haluavat päättää sinun seksuaalisuudestasi täysin yksin, eikä sinulta kysytä mitään. Suosittelen jättämään, äläkä käänny takaisin, jos mies erotilanteessa alkaa lupailemaan, vaan katso tekoja, niinkuin joku jo neuvoikin. -1
Jätä se, jos ei ole vielä lapsia. Alkaa pihtaamaan ja kiristämään seksillä heti, kun olet varma nakki. Tuollaiset haluaa vain, että kotona olisi joku, ovat siis jollain tavalla riippuvaisia. Tuskin muuten änkisivätkään parisuhteisiin.