Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini puhuu aina lääkisopiskelijamiehestään tohtorina somessa

Vierailija
09.02.2017 |

Miksi se ammatti on niin tärkeä että pitää joka asuan yhteydessä mainostaa. En minäkään puhu miehestäni maisterina".

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri lisäksi julkaisi kuvana hyväksymiskirjeen lääkikseen myös omalla aikajanallaan. Tämäkään ei tietty av-raadin mielestä ole yhtään noloa?

Vierailija
22/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kaverin oma koulutus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha... ihmiset.

Vierailija
24/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ok, jos julkaisee oma hyväksymiskirjeen, mutta en kyllä toisten kirjeitä julkaisisi

Vierailija
25/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks facekaveri jatkuvasti jonkun vitsin kautta tai muuten mainiten tuo esille, että miehensä on juristi. Se vaikuttaa niin väkinäiseltä. No sama ammatti mun miehellä, mutta en mä sitä sinne kirjoita, kun ei se tunnu liittyvän mihinkään. Kerran olen tainnut mainita, että oli lakimiesliiton jossain jutussa eli mulla omaa rauhaa pari päivää kotona, mutta siinä kaikki. 

En mä tiedä, onko tossa kyse mistään, että haluaa sen kertoa, mutta tosi väkinäiseltä se vaikuttaa ja päälle liimatulta päivityksiin. No eihän tuo mitään haittaa, mut tuli mieleen nyt kun tän ketjun selasin.

Vierailija
26/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsukaa minua rehtoriksi.

Vierailija
27/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri lisäksi julkaisi kuvana hyväksymiskirjeen lääkikseen myös omalla aikajanallaan. Tämäkään ei tietty av-raadin mielestä ole yhtään noloa?

On noloa jos julkaisee miehensä hyväksymiskirjeen, mutta se ei ole mielestäni noloa, että julkaisee oman hyväksymiskirjeensä, koska sehän kertoo siitä, että mitä lähtee tekemään, mikä on aika olennainen asia ihmisen elämässä. Itse en tosin julkaisisi. 

Vierailija
28/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös yksi tuttava, jonka koko identiteetti tuntuu rakentuvan sen varaan että on lääkäriopiskelija. Olen myös joskus pohtinut että onko tosiaan se ala vain sellainen että imaisee koko ihmisen mukaansa ja näin henkilö aidosti kadottaa mielenkiinnon muihin asioihin ja elämässä on vain se lääketiede ja opiskelu.

Osittain ymmärrän ja osittain en. Onhan ihminen niin paljon muutakin kuin vain ammatti. Mutta rehellisesti en tunne alaa hyvin, joten voihan se ollakin että opiskeluaikana lääkiksessä kaikki muu jää pois ja olet vain ja ainoastaan se lääkisopiskelija. Tai sitten se on turvallinen keino rakentaa itsensä kokonaan sen arvostetun tittelin varaan.

Vierailija
29/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin lääketieteen _opiskelijan_ kanssa liikkeellä ja sain sairauskohtauksen. Ihmiset tulivat huolestuneina paikalle ja sanoivat soittavansa ambulanssin. Tämä opiskelija sanoi siihen, että hän on lääkäri ja hoitaa tilanteen. Lopulta ilmeni, että minulla oli välitöntä sairaalahoitoa vaatinut sairauskohtaus. Nykyään tuo eksäni on lääkäri. Onnea vaan hänen potilailleen. Pointtini on, että opiskelijat eivät ole lääkäreitä eikä tohtoreita.

Vierailija
30/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On noloa jos julkaisee miehensä hyväksymiskirjeen, mutta se ei ole mielestäni noloa, että julkaisee oman hyväksymiskirjeensä, koska sehän kertoo siitä, että mitä lähtee tekemään, mikä on aika olennainen asia ihmisen elämässä. Itse en tosin julkaisisi. 

Julkaisi siis miehensä hyväksymiskirjeen. Ei omankaan julkaisu olisi mielestäni noloa. Itse tämä kaveri on amk-opiskelija

Vierailija
31/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, selvästi lääkäriys on kaverillesi iso juttu, mutta vielä isompi juttu se tuntuu olevan sinulle, että kaverisi kumppani on lääkäri.

Minulta jöisi varmaan huomaamatta koko asia somessa.

PS. Puhuttelin ex-miestäni josku yli-insinööriksi (on DI) kun oli aina mielestään oikeassa kaikessa. Se oli vittuilua.

Vierailija
32/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on äärimmäisen noloa. Hän voi kotona ja kavereilleen kutsua miestään tohtoriksi, mutta julkisesti somessa? Hän on opiskelija ja edes kaikki lääkäritkään eivät suorita tohtorinväitöstä. Pitäisikö minunkin kutsua miestäni lisensiaatiksi tai lehtoriksi somessa? Täysin asiatonta!

No höpö, hellittelynimenä tuo tohtori on hauska, en ymmärrä miksi tuota tarvitsee kauhistella. Ja minä tohtorina taas naureskelen usein suvun luulevan minun tohtorin tutkinnon tarkoittavan jotain muuta kuin mitä se on, mutta äkkiäkös sitä googlaan Duodecimin ja muiden sivuilta ne labra-analyysien tulkinnat :D :D

Vierailija
33/33 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän sama, kun yks mun kaveri kutsuu miestään aina somessa johtajaks ja toinen kaveri vaimoaan hallitukseks. Ja tohtori ei oo ammatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän