Kaverini puhuu aina lääkisopiskelijamiehestään tohtorina somessa
Miksi se ammatti on niin tärkeä että pitää joka asuan yhteydessä mainostaa. En minäkään puhu miehestäni maisterina".
Kommentit (33)
Minä puhuttelen kissaani nimellä "tohtori sejase" kun kysyn häneltä neuvoa.
Tässä nyt taas on
se esimerkki
mammojen ongelmien
syvyydestä.
On tämä maailma
kamala paikka !!!
Sehän on vitsi. Mun mielestä on ihanaa, että jollain parilla on vähän hassuttelua ja edes jotain tapahtuu makuuhuoneessa.
Muakin ärsyttää noi, eihän se ole mikään tohtori vielä moneen vuoteen. Ei edes lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ammatti on niin tärkeä että pitää joka asuan yhteydessä mainostaa. En minäkään puhu miehestäni maisterina".
Ei tohtori ole ammatti eikä maisterikaan.
Tämä on kyllä vakava asia, joten ymmärrän närkästyksesi.
Koska miehen status on naisille niin tärkeä juttu ja kilpailu niistä top-miehistä käy kovana kun 90 prosenttia naisista tyrkyttää itseään vain niille top-10 mihille, niin pitäähän sitä nyt kanssasisarille mainostaa, minkälaisen miehen on napannut. Sehän sinua loppujen lopuksi siinä ärsyttääkin, kun ei ole omaa tohtorismiestä.
Kysy siltä että mikä oli miehen väitöskirjan aihe...
Ylpeä miehensä opinnoista, eikä ole riittävän fiksu tajutakseen, että tuollainen on noloa, eikä lääkikseen pääseminen ole mikään saavutus.
En tosin sanoisi mitään, vaan myötähäpeilisin sivusta.
Harvemmin sitä miehen ammattia korostetaan jos on joku suhari tai hitsari...
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vitsi. Mun mielestä on ihanaa, että jollain parilla on vähän hassuttelua ja edes jotain tapahtuu makuuhuoneessa.
Mite tuosta saa vedettyä johtopäätöksen ko parin makuuhuone-elämästä?
Olisiko niin sanottua läppää eli huumoria?!
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin sitä miehen ammattia korostetaan jos on joku suhari tai hitsari...
Harvemmin kyllä, mutta kyllä minä sähkärimiehestäni heitän läppää esim. facessa.
Hui kauheeta!
Se on ylpeä miehestään!
Mikä kauhea synti! Hirveää kamalaa iljettävää.
Kukaan ei saa ikinäkoskaanmilloinkaan olla kenestäkään toisesta ylpeä, koska on silloin limaloinenlompakkohuora.
Lisäksi kun minun mieheni on maisteriassarikandi niin silloin eieieieieieiei kukaan saa koskaanikinämilloinkaan sanoa mitään, joka saattaa ylittää tämän.
Sehän on söpöä. Katkera ap voisi pitää huolen omista asioista.. ei taida kotoa löytyä ketään joka antaisi hellittelynimiä? Katkeraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mite tuosta saa vedettyä johtopäätöksen ko parin makuuhuone-elämästä?
Ihan perus naisen logiikkaa. Tärkeintä on se tunne, joka tuli tekstiä lukiessa, eikä se mitä siinä oikeasti luki.
Jos naisen mies olisi roskakuski, niin olisitko närkästynyt samalla tavoin jos nainen olisi päivitellyt: "Milloinhan se roskakuskini tulee kotiin?"
Olin kerran lääkiksen bileissä, jossa oli nuoria ekasta vuosikurssista töitä tekeviin kandeihin. Kun joku kaatui ja loukkasi jalkansa, riensi eräs ekan vuosikurssin opiskelija hätiin ja huusi "tehkää tilaa, olen lääkäri". Mahtoi krapulassa hävettää, jos muisti asian.
Minusta on äärimmäisen noloa. Hän voi kotona ja kavereilleen kutsua miestään tohtoriksi, mutta julkisesti somessa? Hän on opiskelija ja edes kaikki lääkäritkään eivät suorita tohtorinväitöstä. Pitäisikö minunkin kutsua miestäni lisensiaatiksi tai lehtoriksi somessa? Täysin asiatonta!
Jos sen nimi on Tohtori Some.