Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko järkevä aamiainen?

Vierailija
09.02.2017 |

Kaksi Real ruisleipää päällä ohuen ohut siivu, voi ja kurkkua. Lisäksi maustamatonta jogurttia päällä Bonne omenasosetta ja chiasiemeniä.
Luomukahvia. Vettä.

Miltä kuulostaa laihduttajat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvältä. Plussaa siitä että jukurtti ei ole tavallinen sokerijukurtti vaan maustamaton ja bonnekin taitaa olle hedelmäsose ilman lisättyä sokeria.

Vierailija
2/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ärrältä hodari aamupalaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi Real ruisleipää päällä ohuen ohut siivu, voi ja kurkkua. Lisäksi maustamatonta jogurttia päällä Bonne omenasosetta ja chiasiemeniä.

Luomukahvia. Vettä.

Miltä kuulostaa laihduttajat?

Jos se on sellaista, mikä saa sut jaksamaan ja voimaan hyvin, niin se on sulle hyvä aamupala. Kalorimäärästäkään ei voi sanoa mitään, koska ei yhden aterian kaloreilla ole juuri merkitystä, vaan koko päivän saannilla. Jotkut tykkää syödä aamulla vain hyvin pienen osan päivän kaloreista, toiset melko suuren.

Itse en pysty syömään aamulla muuta kuin hedelmiä, kaikki muu oksettaa. Mutta minä olenkin äärimmäisen iltarytminen ihminen joka syön sitten päivällisenkin klo 22 aikaan.

Vierailija
4/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiilaripitoinen, mutta toisaalta aamulla voi enempi tankatakin hiilareita

Vierailija
5/5 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minni_hiiri112 kirjoitti:

Mun mielestä hyvältä. Plussaa siitä että jukurtti ei ole tavallinen sokerijukurtti vaan maustamaton ja bonnekin taitaa olle hedelmäsose ilman lisättyä sokeria.

Ja se, että käyttää voita eikä margariinia.