Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä on watsappin profiilikuvassa joku tissiämmä

Vierailija
09.02.2017 |

Joku netistä poimittu kuva. Ja yhtäkkiä meni maku koko miehestä. Tuntuu että se on täys kakara ja typerä juntti. Nyt ei kiinnosta edes vastata sille enää.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi lääketieteen tohtori toimii liikkeenjohdon konsulttina?

Parempi liksa? Mäkkärillä tai BCC:llä junnutkin hankkii yli satkun vuodessa, seniorit puoli miltsiä ja partnerit miljoonan. Lääkäreillä on kysyntää lääke- ja hyvinvointialojen konsultteina.

No nimenomaan tuolla koulutuksella luulisi olevan muutakin tekemistä, kuin olla _liikkeenjohdon_ konsultti.

Vierailija
22/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hui kamala xd millä tavalla tuo tekee ihmisestä juntin jos se on vain (tai no ainakin toivottavasti) huumorimielessä siihen lätkäisty :D älkää ihmiset jaksako olla noin tosikkoja

No jos huumorintajut ei natsaa niin eihän siitä suhteesta mitään tuu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita itse kuva jostakin isokikulisesta mallipojusta.

Miksi ap:n pitäs alentua samalle tasolle?

Vierailija
24/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Halusin tietää oonko typerä ja ainoa maailmassa joka ajattelee näin! Nyt saa tuo ukko olla. Ei oo mun tyyppiä.

Vierailija
25/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos teille! Halusin tietää oonko typerä ja ainoa maailmassa joka ajattelee näin! Nyt saa tuo ukko olla. Ei oo mun tyyppiä.

Hyvä homma! :) Muista kumminkin kertoa syy miehelle. Ihmisellä on oikeus saada palautetta virheistään, jotta voi halutessaan välttää niitä jatkossa.

Vierailija
26/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Harrastan mm. teatteria, kaunokirjallisuutta ja kuvataidetta sekä kilpatasolla salsaa ja crossfittia. Koulutukseltani olen lääketieteen tohtori ja DI (teknillinen fysiikka) ja ammatiltani liikkeenjohdon konsultti. Vaihtelen whatsapp-kuvia usein vaihtelun vuoksia ja huvittaakseni laajaa ystäväpiiriäni. Tällä hetkellä profiilissa on netistä poimittu vähäpukeinen kaunis nainen.

Eli oot juntti. Case closed.

Et kai uskonut kirjoittajan todella olevan korkeasti koulutettu liikkeenjohdon konsultti? Joka pitää naisen kuvaa whatsappissa ja käyttää aikaansa Vauva-palstalla? Hei haloo, herätys! :-DDD

Kysymys miehen todellisesta ammatista ei ole relevantti, koska tissikuva itsessään riittää junttiuden määreeksi :)

Vierailija
27/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Harrastan mm. teatteria, kaunokirjallisuutta ja kuvataidetta sekä kilpatasolla salsaa ja crossfittia. Koulutukseltani olen lääketieteen tohtori ja DI (teknillinen fysiikka) ja ammatiltani liikkeenjohdon konsultti. Vaihtelen whatsapp-kuvia usein vaihtelun vuoksia ja huvittaakseni laajaa ystäväpiiriäni. Tällä hetkellä profiilissa on netistä poimittu vähäpukeinen kaunis nainen.

Herra tohtori, selitä solujen energiantuotto entsyymitasolla!

Vierailija
28/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti :D. Että ihan kilpatasolla salsaa ja crossfittiä harrastava tohtori :D.

Vierailija
29/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi tämä nauratti niin paljon. :D Naisten ongelmat ovat niin huvittavia.

Minulla taas meni maku aikanaan erääseen naiseen, kun näin facebookissa hänen exät.

Vierailija
30/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

En tiedä miksi tämä nauratti niin paljon. :D Naisten ongelmat ovat niin huvittavia.

Minulla taas meni maku aikanaan erääseen naiseen, kun näin facebookissa hänen exät.

Ai heidän nimensä kohdalla luki "Make Virtanen, Jennan ex"?

Vierailija
31/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hui kamala xd millä tavalla tuo tekee ihmisestä juntin jos se on vain (tai no ainakin toivottavasti) huumorimielessä siihen lätkäisty :D älkää ihmiset jaksako olla noin tosikkoja

Missä siinä on se huumori? En kyllä tajua. Siinä pitäisi olla joku juttu, mikä tekisi siitä hauskan. Mitä hauskaa on vähäpukeisessa naisessa? Siis jos ei ole ala-asteikäinen poikalapsi. Sitten ymmärtäisin että hihityttää. Mutta noin muuten en.

Vierailija
32/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla ei ole whatsapp-kontakteissasi yhtään asiakastasi? Täällä meidän yrityksessämme ei pahemmin näy tissipimuja profiileissa, mutta olemmekin YLEMMÄN liikkeenjohdon konsultteja. Ehkä se ero johtuu siitä.

Vierailija
33/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vetäisi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tuosta etenkään jos mies on alle kolmekymppinen, jolloin tuollainen pelleily on erittäin tavallista. Minulla on ollut profiilikuvanani likainen sukka, koska silloinen tyttöystäväni vaati laittamaan siihen jotain, jolloin laitoin siihen jotain. 

Vierailija
34/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä siinä on se huumori? En kyllä tajua. Siinä pitäisi olla joku juttu, mikä tekisi siitä hauskan. Mitä hauskaa on vähäpukeisessa naisessa? Siis jos ei ole ala-asteikäinen poikalapsi. Sitten ymmärtäisin että hihityttää. Mutta noin muuten en.

Kyllä se mielestäni on aika hauskaa jos jätkäporukalla on whatsapp-ryhmä, jossa kaikilla on seksikkäiden naisten kuvat. 

Vierailija
35/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti :D. Että ihan kilpatasolla salsaa ja crossfittiä harrastava tohtori :D.

Unohti varmaan mainita ne ydinsukellusveneen kapteenin paperit, jotka tuli aikoinaan hommattua ihan silkasta mielenkiinnosta alaan.

Vierailija
36/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat juntilta monesta. On se jännä, että joku luulee olevansa vähemmän juntti, kun harrastaa crossfittiä ja on konsultti...

Vierailija
37/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mielestäni on aika hauskaa jos jätkäporukalla on whatsapp-ryhmä, jossa kaikilla on seksikkäiden naisten kuvat. 

Niin, ehkä sen 2 minuuttia ja tasan sen jätkäporukan kesken. En kyllä tuollaisen takia kehtaisi jättää tyhmää kuvaa profiiliin, jonka näkee myös esim työnantajani ja lasteni harrastusvalmentajat.

Vierailija
38/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vetäisi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tuosta etenkään jos mies on alle kolmekymppinen, jolloin tuollainen pelleily on erittäin tavallista. Minulla on ollut profiilikuvanani likainen sukka, koska silloinen tyttöystäväni vaati laittamaan siihen jotain, jolloin laitoin siihen jotain. 

Likainen sukka on paljon neutraalimpi kuin joku tissikuva.

Vierailija
39/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku netistä poimittu kuva. Ja yhtäkkiä meni maku koko miehestä. Tuntuu että se on täys kakara ja typerä juntti. Nyt ei kiinnosta edes vastata sille enää.

Tapailetko häntä oikeasti vai kirjoitteletteko vain? Avauksesta ei saa selvää kummasta kyse. 

Jos olet tavannut hänet silmästä silmään olet jo silloin (toivottavasti) huomannut, että hän on kakara ja typerä juntti. Ei kai sen havaitsemiseen mitään whatsappin profiilikuvaa tarvita?

Vierailija
40/45 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kun tutustuin tinderissä ihan fiksun oloiseen mieheen joka näköjään facebookissa seuraa jotain "valokuvamalleja" joiden kuvat on 95% bikinikuvia tai muuten vain niin "taiteellisia" alastonkuvia missä on strategiset paikat peitetty juuri ja juuri.

Huomasin vain siitä kun mulle tuli ilmoitus siitä että tyyppi tykkäsi jostain kuvasta.

Kuka seuraa tuollaisia sivuja facessa?! Sen perhe ja ystävät näkee ihan samoin että "nytpä se Kasperi tykkäsi taas jostain tissikuvasta"

Kyllä noista tulee heti niin epämiellyttävä olo kun aikuiset miehet käyttäytyy noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi