Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baareissa kävijät: tuijottaako siellä todella "kaikki" miehet silmät kiiluen???

Vierailija
06.07.2008 |

Olin baarissa ekaa kertaa lähes 10 vuoteen. Saamani huomio yllätti: olin oikea päiden kääntäjä. En muista, että se olisi tällaista nuorempana ollut.

Ovatko ajat muuttuneet vai minä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin ikää jo yli neljäkymmentä, mutta ei se tunnu tahtia haittaavan.

Vierailija
2/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vientiä riittää rasitukseen asti;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kohta 25v kahden lapsen äiti ja ylensä baarissa kaikki 35v ja siitä ylöspäin miehet ovat kuolaamassa ja lääppimässä... olen vielä jonkin verran ylipainoinen, mutta osaan "pukea läskejä piiloon" ;) ja minulla on pitkä tumma kihara tukka yleensä korkealle ponnarilla ja ne pitkät hiukset kai sit kiehtoo... kaiken huippu oli nyt perjantaina kun olin serkun kanssa pilkun jälkeen menossa taxiin niin joku varmaan 45v ikäinen äijä jyräsi samaan taxiin etupenkille ja oli kuulemma menossa samaan suuntaan meidän kanssa... kun sedrkkuni jäi ensin pois kyydistä äijä yritti lääppiä mun jalkaa sieltä etupenkiltä käsin ja ehdotteli että mennään hänen luokse.. hyi yrjö... menin kotiin niin se äijä oli kans jäämässä pois, mut onnex sille jäi mittari raksuttaa niin ei voinu tulla mun mukaan.. sis aivan kama tyrkky.. hyi hitto!!!

Vierailija
4/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole käynyt niin pitkään aikaan etten yhtään tiedä, missä olisi kolmevitosille hyvää vientiä... Silloin kun vielä kävin ravintoloissa, ne olivat täynnä 18-vuotiaita.

Vierailija
5/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoloihin. Pienemissä on parempi tunnelma ja helpompi lähestyä toista. keskusteleminenkin onnistuu paremmin kun ei olla kuin sillit purkissa.

Vierailija
6/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä näkee, että olemme pariskunta. Koskettelemme toisiamme, kuljemme käsikkäin ja pusuttelemme. Silti miehiä tunkee pöytään (varsinkin jos mieheni menee vessaan). Ja ikää minulla yli 40v.

Vierailija
7/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo-o totta on se, et kolmekymppiset on tosiaan hot nyt.. Parikymppiset pojanklopitkin ihan intona ;)

Ei hitto, täytyykin alkaa suunnittelemaan baarireissua..

Vierailija
8/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yksin käymään yhdellä oluella töiden jälkeen viime viikolla. Jouduin valehtelemaan, että mieheni tulee kohta, että sain olla edes hetken rauhassa. Yksi paukapää tuli vielä vessaan perässä ja yritti pussata väkisin. Ei tietenkään voi sanoa, että KAIKKI kyyläävät, vaan sanotaanko, että meno on nykyisin paljon riettaanpaa ja suorempaa kuin ennen. Tunsin oloni todella tukalaksi, eikä tee mieli lähteä uudelleen.

Ikää 39v ja ylipainoa reilusti

Vierailija
9/9 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on siellä tottakai muitakin.