Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus ja pelkotilat, oon ihan vainoharhainen ja sairas

Vierailija
08.02.2017 |

Joo, mulla on mt-diagnooseja ja ne vaikuttaa varmasti käyttäytymiseeni.

Mutta siis pelkään tutustua uusiin ihmisiin. En halua yhdenkään ylimääräisen tietävän missä asun, puhelinnumero on ollut salainen jo vuosikaudet, samoin osoitetiedot, mitään tietojani ei saa mistään väestörekisterin osoitepalvelusta tms. Facebookissa mulla on kaukaa otettu vanha profiilikuva, toisinaan olen ollut siellä ilman profiilikuvaakin. Facebook profiili on äärimmäisen tiukasti salattu, ulkopuoliset eivät näe mitään. Olen miettinyt että pitäisikö sinne laittaa joku eri nimi, tai tyyliin vaan etunimet tyyliin "Sari Johanna". Tämä siksi, että sukunimeni on harvinainen ja samanlaista etunimi+sukunimi yhdistelmää ei ole kenelläkään toisella ainakaan Suomessa. Estolistalla on lähes 100 ihmistä, lähes kaikki entiset luokkakaverit yläasteelta jostain 10vuoden takaa (joo, olin kiusattu), exät (ja niiden entiset, nykyiset, kaverit jne) ynnämuita ynnämuita.

Kukaan ei ole vainonnut mua, mutta silti pelkään jatkuvasti enkä halua edes pitää naamaani siellä julkisesti esillä koska ajattelen että kenenkään ulkopuolisen ei tarvitse tietää minkä näköinen olen. Tutut tietää kyllä ja se riittää. Sama koskee osoitetta ja puhelinnumeroa. Ne jotka tarvitsee niitä tietoja, tietää ne. Ulkopuoliset ei tarvi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi