Olen kateellinen teille kaikille, jotka tunnette himoa miestänne kohtaan
En ole harrastanut seksiä intohimosta ja omasta halusta vuosikausiin. En ainakaan 10 vuoteen. Kaipaan ihan hirveästi sitä tunnetta, ei seksi tunnu miltään ilman himoa.
Mutta en vain tunne mitään seksuaalista halua miestäni kohtaan. :(
Kommentit (228)
Intohimoa on vaikea sytyttää väkisin. Se kumpuaa vapaudesta tuntea ja olla hyväksytty ja haluttu. Ja jostain kemiasta jota vain on.
Vierailija kirjoitti:
Olet vanhapiika-ainesta. Sääliksi käy miestäsi.
Miten voi olla vanhapiika-ainesta, kun on jo mies?
Siis onko kyse siitä, ettet ylipäätään tunne himoa ja halua ketään kohtaan, vai et tunne nimenomaan omaa miestäsi kohtaan? Kaksi varsin eri asiaa, kummasta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kyse siitä, ettet ylipäätään tunne himoa ja halua ketään kohtaan, vai et tunne nimenomaan omaa miestäsi kohtaan? Kaksi varsin eri asiaa, kummasta kyse?
MiestäNI kohtaan.
Näin se on ollut melkein suhteen alusta asti...
Ap.
Miksi harrastat seksiä jos et sitä halua? Ei se ainakaan tuo himoja takaisin, voi pahentaakin tilannetta. Itse en pystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi harrastat seksiä jos et sitä halua? Ei se ainakaan tuo himoja takaisin, voi pahentaakin tilannetta. Itse en pystyisi.
Tosi vähissä se onkin. Viime kerrasta jo yli vuosi. Ennen oli useammin, mutta se sai lopulta ne halut miestäni kohtaan hiipumaan entisestään, kun se tuntui aina niin väkinäiseltä.
Olisi ihana haluta omaa miestä, mutta kai se täytyy jo vain uskoa, ettei niitä himoja enää syty...
Ap.
Kuin suoraan mun tekstiä. Meillä ei ole koskaan ollut kovin intohimoista suhdetta ja se vähäinenkin intohimo on häipynyt. Mutta en kyllä tunne mitään himoa ketään muutakaan miestä kohtaan. En ole koskaan käsittänyt kun joku esim. kuolaa jonkun julkkiksen perään, että tuon kanssa kun pääsisi sänkyyn. Joo, hyvännäköinen mutta mitä sitten.
Minulla oli sama ongelma kuin aloittajalla. Asuin ja elin miehen kanssa yli 10 vuotta ilman intohimoa, saimme jopa pari lasta. Tämä kaikki johtui siitä etten tiennyt, mitä toimiva seksi on, totuin siihen, etten nauti seksistä, enhän nauttinut siitä aikaisemmissakaan suhteissa. Seksielämä hiipui ja lopulta loppui kokonaan, en tuntenut minkäänlaista halua miestäni kohtaan, yritin kyllä, mutta ei tunteita voi pakottaa. Edes sääliseksi ei enää onnistunut, kun miehen räpeltävä kosketus inhotti jo ajatuksena. Eli ero tuli ja se olikin paras päätös elämässäni. Eron jälkeen harrastin seksiä satunnaisesti ja lopulta kohdalleni osui se OIKEA, jota en uskonut edes olevan olemassa. Löysin intohimon, rakkauden ja kaikki muutkin parisuhteen hyvät puolet. Tätä onnea on jatkunut jo useamman vuoden ja näin jälkeenpäin ajatellen oli todella tyhmä, kun tyydyin siihen, mitä avioliitossani sain.
Intohimottoman maisen mies kysyy: minkä vitun takia sitten menette näiden "ihan kiva"-miesten kanssa pysyvämpäänkin kimppaan, aivan sikamainen kusetus miestä kohtaan tuollainen.
Oma naiseni on tuollainen, sillä minä myös tiedän mitä on naisen oikea halua miestä kohden. Tämä ei ole edes yrittänytkään kaataa minua eteisen matolle pikapanoa varten kuten ne joiden kanssa homma vaan kulki, tämän kanssa se on max yksi kerta kk jne. Olisi vaan pitänyt kenkiä mäkeen, mutta luulin että aika parantaa "ujouden".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiestäNI kohtaan.
Näin se on ollut melkein suhteen alusta asti...
Ap.
Sait kuitenkin huijattua miehen naimisiin kanssasi...
Vierailija kirjoitti:
Koska seksi on parisuhteen tärkein osa.
Jos ei ole seksiä niin se on sitten ero
Vierailija kirjoitti:
Intohimottoman maisen mies kysyy: minkä vitun takia sitten menette näiden "ihan kiva"-miesten kanssa pysyvämpäänkin kimppaan, aivan sikamainen kusetus miestä kohtaan tuollainen.
Oma naiseni on tuollainen, sillä minä myös tiedän mitä on naisen oikea halua miestä kohden. Tämä ei ole edes yrittänytkään kaataa minua eteisen matolle pikapanoa varten kuten ne joiden kanssa homma vaan kulki, tämän kanssa se on max yksi kerta kk jne. Olisi vaan pitänyt kenkiä mäkeen, mutta luulin että aika parantaa "ujouden".
Mutta vielä pikkaisen pahemmalta tuntuu, kun vaimo muuttuu kiihkeästä naisesta himottomaksi. Ja tietysti siinä kohdassa kun lapset on tehty ja uusi omakotitalo rakennettu. No hetken vielä sinnittelen lasten vuoksi. Mutta ei tämä mikään parisuhde enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla vanhapiika-ainesta, kun on jo mies?
Koska mies tulee heittämään AP:n ulos. Sitten se saa olla yksin lopun elämäänsä niin kuin se ansaitseekin
Itse kyllästyin juurikin tuohon, vuosia jaksoin yrittää, mutta sitten kun kohdalle tuli tyyppi jonka kanssa on sitä kauan kaipaamaani intohimoa, tajusin miten elämä on liian lyhyt tasapaksulle järkisuhteelle ja jätin silloisen aviomieheni.
Mitkä tekijät synnyttävät ja mitkä syövät intohimoa? Onko kukaan pohtinut tätä?
Täällä kanssa nainen joka kärsii samasta asiasta. Olen aika nuori 25v ja tavannut mieheni 8 vuotta sitten. Suhde perustui rakkauteen alustapitäen, mutta intohimoa ei ole koskaan ollut. Tiedän minkälausta aito intohimo kumminkin on. Nyt on ruvennut mietityttämään ja vuosien myötä tullut riitaa asiasta. Mies ei vaan osaa olla intohimoinen vaikka tekeekin eteeni mitä vaan ja minua rakastaa. Miestäni ei häiritse asia, mutta minua häiritsee. Päivä päivältä enemmän..
Kai tää suhde vetelee vimeisiään, olen jo ihastunutkin toiseen ja mieheni tietää asiasta, tämä ihatukseni kohde tosin ei pidä minusta. Tämä kaikki kertoo suhteen tilasta jotain. Helvetti tätä elämäää.
Luin tutkimuksen, jossa oli, että lähes kaikki naiset menettävät seksuaalisen mielenkiinnon miestään kohtaan jo puolen vuoden kuluttua suhteen alkamisesta. Eli naisen on vissiin tarkoitettu vaihtavan kumppania melko usein? Miehen seksuaalinen mielenkiinto taas omaa vaimoa kohtaan kestää vaikka koko elämän, siis yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Täh? No minkä vitun takia itse menit tuon naisen kimppaan, jos huomasit heti alussa, ettei teidän välillänne sitä intohimoa ole? Omaa typeryyttäsi yrität nyt naisen syyksi sälyttää, kun jotenkin maagisesti oletit, että "ujous paranee".