Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsää kun ei voi jutella kenenkään kanssa rahasta.

Vierailija
08.02.2017 |

Työkaverini ja useimmat kaverini elävät kädestä suuhun ja muiden raha-asioita en tiedä. Itse sain juuri 20000e ennakkoperinnön ja nyt pähkin mitä kannattaisi tehdä. Lyhentää asuntolainaa, sijoittaa osakkeisiin ( mihin??), ostaisko auton jne. Mutta en voi kenenkään kanssa alkaa tämmöisiä juttelemaan. Nolottaa jotenkin jo se kun jo toisena päivänä peräkkäin työkaveri huomauttaa, että on taas uus paita. Saati että alkais voivotella että mitä teen kaikilla rahoillani.
Ymmätääkö kukaan mitä ajan takaa?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en varsinaisesti tällä avauksella sijoitusvinkkejä kysynytkään, niin kerron nyt mitä vaihtoehtoja olen harkinnut. Ajattelin laittaa pariin Seligsonin rahastoon ja Nordnetin superrahastoon ja sitten muutama suora osakesijoitus ihan uteliaisuudesta, esim Nordea, Fortum, YIT tms että voi jännityksellä seurata sitä uutisten alareunassa kiertävää kurssilistausta. 5000e jätän ihan tilille, on mulla muutama tonni säästössä jo ennestäänkin. Tehdään joku lomamatka, nyt raaskin ostaa sen järjestelmäkameran josta olen haaveillut ja pari isompaa muuta hankintaa.

Ap

Onko kellään mitään mielipidettä tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi