NYT SE ALKAA, Yökylässä Maria Veitola ja Selänteet
Kommentit (85)
Vitsi mitä luksuselämää. Kelpais!
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olee porukka päissään..
On muutama lasillinen mennyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin oletin, et toinen ois puhunu lapsille suomea ja toinen englantia? :o Veera osaa suomea aika huonosti... 8-vuotiaaks 😬
Onneksi niistä ei kumpikaan sössötä sille englantia, kun ei se ole niiden äidinkieli.
Ei ookaan, mutta jotain muuta ku suomea ne on sille puhunu? Ei kai se niin paljoa oo ollu pois kotoota :/
Noi on ihan kännissä kyllä... mikähän pössis aamulla..
Jotenkin surullinen fiilis tuli..
Aika vajaa ymmärrys teemulla lihansyönnistä, kysynnästä ja tarjonnasta, jne.
Ja tuo "luonto korjaa sen virheen" -kommentti patiolla 😫
Itseasiassa mulla oli tunne että olisivat paljon onnellisempia jne.. jollain lailla tuntuu että tuo heidän elämä on aikalailla tuota pinnallista ja kulissia.. Rahaa ja kaikkea hienoa on, mutta kuitenkin se jokin hyvin oleellinen puuttuu. Onko se onni?
Vierailija kirjoitti:
Aika vajaa ymmärrys teemulla lihansyönnistä, kysynnästä ja tarjonnasta, jne.
Ja tuo "luonto korjaa sen virheen" -kommentti patiolla 😫
No mitä muutakaan voi odottaa kouluttamattomalta ihmiseltä.
Kyllä Sirpa varmaan olis ihan mielellään se tavis-Sirpa Saarijärveltä.
Vierailija kirjoitti:
Ton Sirpan elämä on oikeasti unelmaa, miettikää nyt. Rahaa on kun roskaa ja ennenkaikkea aikaa tehdä ihan mitä haluaa . On omat personal trainerit sun muut... silti mun mielestä tosi jalat maassa. Siis aivan ihanan luonnollinen.
Mä en ihan ymmärrä tätä, mun mielestä ei ole unelmaa se, että mies on julkisesti pettänyt, miehen ura on koko elämä ja sen ehdoilla on menty, oman uran jäädessä tyystin pois, kotona vaan lasten kanssa kun mies huitelee maailmalla...Tai siis mulle tällainen elämä olisi kauheeta, vaikka olisiikin rahaa reippaasti.
Mitä helvettiä se Sirpa selittää jostain kylvettäjän hommista? Puoli vuotta tehnyt opiskeluaikoina...
Ensi viikolla Jereä ja Nannaa...ja Jaxxia
Ristiriitaiset fiilikset tuli tästä jaksosta . Tuo on heille arkea ja ihan normaalia. Kaikille tää elämä on periaatteessa sitä samaa vaikka olis millaiset puitteet.
Yhhh, Maria on jotenkin ärsyttävä wannabe...en tykkää.
Marian tyyli on kyllä kamala. Näytti ihan mieheltä siellä kukkuloilla lippis päässä.
Tän ohjelman tarkoitus oli ilmeisesti se että vietetään kaks ihan tavallista arkipäivää.. Siksi ehkä jäi vähän valju olo.
Millä tuo Sirpa oikeasti täyttää päivänsä? Ei taida itse pyykätä ja siivota? Tekeekö mitään vapaaehtoistyötä?
Eikö Sirpa voisi hakea siihen "Paikan X täydelliset naiset" -tositv-sarjaan. Olis kiva nähdä vähän pidemmältä jaksolta heidän elämää ja millainen Sirpa on muiden rikkaiden rouvien seurassa :)
Mulla on mennyt kyllä ihan ohi noi lukuisat muut naiset ja julkiset pettämiset??? Jotsin seiskan suttukuviako?
Ihana talo ja piha ja ihan normaalia munan keittämistä hienommissa puitteissa vain. Sirpa taitaa olla aika tiukka täti ja Teemu tykkää siitä aidosti. Sellaisen huomaa niistä katseista ja vitsailuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton Sirpan elämä on oikeasti unelmaa, miettikää nyt. Rahaa on kun roskaa ja ennenkaikkea aikaa tehdä ihan mitä haluaa . On omat personal trainerit sun muut... silti mun mielestä tosi jalat maassa. Siis aivan ihanan luonnollinen.
Mä en ihan ymmärrä tätä, mun mielestä ei ole unelmaa se, että mies on julkisesti pettänyt, miehen ura on koko elämä ja sen ehdoilla on menty, oman uran jäädessä tyystin pois, kotona vaan lasten kanssa kun mies huitelee maailmalla...Tai siis mulle tällainen elämä olisi kauheeta, vaikka olisiikin rahaa reippaasti.
Missä näin sanotaan? Että on julkisesti pettänyt.
Kuka täällä on kämpän sisustuksesta mitään puhunut. Lue uudestaan kommentti.
Siinä ajettiin takaa sitä miten mielettömän kokoinen ja hulppea koti heillä on.