Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SE ALKAA, Yökylässä Maria Veitola ja Selänteet

Vierailija
08.02.2017 |

Keskustelua tänne 😊

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mieletön lukaali. Ihan jotenkin hämmentyi, vaikka tiesi että hieno paikka on.

Tyypillinen amerikkalainen Dallas, ts. tyylitön ja jämäntänyt jonnekin todella kauas.

Siis älytön! Omat puutarhurit ja kaikki niin "siis ihan perus "??

Nyt oikeesti 😂

Kuuluuko ne puutarhurit sisustukseen? 

Rahalla ei saa kaikkea. Se, että kämppään on laitettu perkeleellisesti rahaa (ja että siellä on puutarhurit ja uima-altaat), ei tee kämpästä automaattisesti tyylikästä ja hienoa.

Kuka täällä on kämpän sisustuksesta mitään puhunut. Lue uudestaan kommentti.

Siinä ajettiin takaa sitä miten mielettömän kokoinen ja hulppea koti heillä on.

Vierailija
22/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mitä luksuselämää. Kelpais!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olee porukka päissään..

Vierailija
24/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olee porukka päissään..

On muutama lasillinen mennyt :D

Vierailija
25/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin oletin, et toinen ois puhunu lapsille suomea ja toinen englantia? :o Veera osaa suomea aika huonosti... 8-vuotiaaks 😬

Onneksi niistä ei kumpikaan sössötä sille englantia, kun ei se ole niiden äidinkieli.

Ei ookaan, mutta jotain muuta ku suomea ne on sille puhunu? Ei kai se niin paljoa oo ollu pois kotoota :/

Vierailija
26/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ihan kännissä kyllä... mikähän pössis aamulla..

Jotenkin surullinen fiilis tuli..

Vierailija
27/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vajaa ymmärrys teemulla lihansyönnistä, kysynnästä ja tarjonnasta, jne.

Ja tuo "luonto korjaa sen virheen" -kommentti patiolla 😫

Vierailija
28/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mulla oli tunne että olisivat paljon onnellisempia jne.. jollain lailla tuntuu että tuo heidän elämä on aikalailla tuota pinnallista ja kulissia.. Rahaa ja kaikkea hienoa on, mutta kuitenkin se jokin hyvin oleellinen puuttuu. Onko se onni?

Vierailija
29/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vajaa ymmärrys teemulla lihansyönnistä, kysynnästä ja tarjonnasta, jne.

Ja tuo "luonto korjaa sen virheen" -kommentti patiolla 😫

No mitä muutakaan voi odottaa kouluttamattomalta ihmiseltä.

Vierailija
30/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sirpa varmaan olis ihan mielellään se tavis-Sirpa Saarijärveltä.

Vierailija
31/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton Sirpan elämä on oikeasti unelmaa, miettikää nyt. Rahaa on kun roskaa ja ennenkaikkea aikaa tehdä ihan mitä haluaa . On omat personal trainerit sun muut... silti mun mielestä tosi jalat maassa. Siis aivan ihanan luonnollinen.

Mä en ihan ymmärrä tätä, mun mielestä ei ole unelmaa se, että mies on julkisesti pettänyt, miehen ura on koko elämä ja sen ehdoilla on menty, oman uran jäädessä tyystin pois, kotona vaan lasten kanssa kun mies huitelee maailmalla...Tai siis mulle tällainen elämä olisi kauheeta, vaikka olisiikin rahaa reippaasti.

Vierailija
32/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se Sirpa selittää jostain kylvettäjän hommista? Puoli vuotta tehnyt opiskeluaikoina...

Vierailija
33/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla Jereä ja Nannaa...ja Jaxxia

Vierailija
34/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaiset fiilikset tuli tästä jaksosta . Tuo on heille arkea ja ihan normaalia. Kaikille tää elämä on periaatteessa sitä samaa vaikka olis millaiset puitteet.

Vierailija
35/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhhh, Maria on jotenkin ärsyttävä wannabe...en tykkää.

Vierailija
36/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marian tyyli on kyllä kamala. Näytti ihan mieheltä siellä kukkuloilla lippis päässä.

Vierailija
37/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän ohjelman tarkoitus oli ilmeisesti se että vietetään kaks ihan tavallista arkipäivää.. Siksi ehkä jäi vähän valju olo.

Millä tuo Sirpa oikeasti täyttää päivänsä? Ei taida itse pyykätä ja siivota? Tekeekö mitään vapaaehtoistyötä?

Vierailija
38/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Sirpa voisi hakea siihen "Paikan X täydelliset naiset" -tositv-sarjaan. Olis kiva nähdä vähän pidemmältä jaksolta heidän elämää ja millainen Sirpa on muiden rikkaiden rouvien seurassa :)

Vierailija
39/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt kyllä ihan ohi noi lukuisat muut naiset ja julkiset pettämiset??? Jotsin seiskan suttukuviako?

Ihana talo ja piha ja ihan normaalia munan keittämistä hienommissa puitteissa vain. Sirpa taitaa olla aika tiukka täti ja Teemu tykkää siitä aidosti. Sellaisen huomaa niistä katseista ja vitsailuista.

Vierailija
40/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton Sirpan elämä on oikeasti unelmaa, miettikää nyt. Rahaa on kun roskaa ja ennenkaikkea aikaa tehdä ihan mitä haluaa . On omat personal trainerit sun muut... silti mun mielestä tosi jalat maassa. Siis aivan ihanan luonnollinen.

Mä en ihan ymmärrä tätä, mun mielestä ei ole unelmaa se, että mies on julkisesti pettänyt, miehen ura on koko elämä ja sen ehdoilla on menty, oman uran jäädessä tyystin pois, kotona vaan lasten kanssa kun mies huitelee maailmalla...Tai siis mulle tällainen elämä olisi kauheeta, vaikka olisiikin rahaa reippaasti.

Missä näin sanotaan? Että on julkisesti pettänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi