Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SE ALKAA, Yökylässä Maria Veitola ja Selänteet

Vierailija
08.02.2017 |

Keskustelua tänne 😊

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missävälissä se Teme on ehtinyt pettää kun aikoinaan tuli heti kotiin otteluista. Nythän selvisi salaisuus. Kiima on se joka pitää yhdessä. Pelimatkoilta tuli ja sirpa oli valmis kuten partiolainen tunnus, Ole valmis.  Eli naiset olkaa valmiina kun ylkänne saapuu miltäkin reissultaan kotiin. 

Vierailija
62/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No MITÄ se on tehnyt jos Suomen yöelämässä ei peittele? Stalkkaako joku erkkari erja Teemua ja on joutunut ottaa Jutilalta suihin ja "vähän" katkeroitunut?

No mitäpä veikkaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt kyllä ihan ohi noi lukuisat muut naiset ja julkiset pettämiset??? Jotsin seiskan suttukuviako?

Ihana talo ja piha ja ihan normaalia munan keittämistä hienommissa puitteissa vain. Sirpa taitaa olla aika tiukka täti ja Teemu tykkää siitä aidosti. Sellaisen huomaa niistä katseista ja vitsailuista.

Julkisesti pk-seudun yöelämässä ja piireissä. Espoossa asuvana ja tiettyjen piirien ihmisiä tuntevana nämä asiat eivät ole salaisia.

Edelleen, faktuaalinen näyttö ja todisteet puuttuvat.

Saathan sinäkin täällä höpistä mitä sattuu, mutta todistusaineistoa ei tunnu olevan kellään.

No sitten sun varmaan täytyy vaan olla uskomatta.

Vierailija
64/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ennen puolustanut Sirpaa mutta nyt täytyy kyllä sanoa että hänestä tuli sellainen "hyväntahtoinen-hölmö" kuva. Heidän välit Teemun kanssa oli myös jotenkin jäätävät.Tietysti ovathan he pitkään olleet yhdessä.

Vierailija
65/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se Maria kysyi Sirpalta Teemun muista naisista sillälailla vittuillen niinkuin sillä on tapana?

Vierailija
66/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu porskuttaa ja Sirpa on lemmikki - Teemun sanoin. Huh puistatus...

Vierailija
67/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt kyllä ihan ohi noi lukuisat muut naiset ja julkiset pettämiset??? Jotsin seiskan suttukuviako?

Ihana talo ja piha ja ihan normaalia munan keittämistä hienommissa puitteissa vain. Sirpa taitaa olla aika tiukka täti ja Teemu tykkää siitä aidosti. Sellaisen huomaa niistä katseista ja vitsailuista.

Julkisesti pk-seudun yöelämässä ja piireissä. Espoossa asuvana ja tiettyjen piirien ihmisiä tuntevana nämä asiat eivät ole salaisia.

Saathan sinäkin täällä höpistä mitä sattuu, mutta todistusaineistoa ei tunnu olevan kellään.

Lue Cheekin elämänkerta niin opit vähän miten julkisuuspeliä pelataan näissä ja monissa muissa asioissa.

Paitsi että Teemu on mielettömästi paljon rikkaampi, Teemulla on paljon paremmat ammattilaiset remmissä ja paljon paremmat suhteet joka puolelle kuin Cheekillä.

Vierailija
68/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-tatska sääressä. OMG.

Vierailija
69/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä täällä mitäänn pyrkinyt todistelemaankaan. Mutta itse tiedän mitä tiedän, ja sen perusteella en esim Sirpan elämää kadehdi, josta tuolla edempänä puhuttiin. En lähde sen kummemmin selittelemään, mutta kai mulla mielipide saa olla.

Vierailija
70/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nää lukuisat nussitut pulut ovat olleet nussimisestaan ihan hiljaa? Varmasti olis ollut Hymyssä finnish flash ja lapa uppoaa kuvia ja tekstareita.

Vierailija
71/85 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkis Sirpa

Vierailija
72/85 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ohjelman tarkoitus oli ilmeisesti se että vietetään kaks ihan tavallista arkipäivää.. Siksi ehkä jäi vähän valju olo.

Millä tuo Sirpa oikeasti täyttää päivänsä? Ei taida itse pyykätä ja siivota? Tekeekö mitään vapaaehtoistyötä?

Mitä sinä tekisit jos ei tarvitsisi käydä töissä ja miettiä raha-asioita? Varmaan kaikkea kivaa: katselisit elokuvia, kävisit urheilemassa päivällä, kiertelisit kaupungilla jne. Nauttii elämästään.

Teemun pettämisistä ei ole uutisoinut edes seiska. Kyseessä on joku vanha keksitty huhu joka on vain ottanut ilmaa alleen, jos jotain tuommoista olisi joskus tapahtunut niin varmasti kaikki mediat siitä kirjoittaisivat. Kirjoittakaa Googleen "Teemu Selänne pettää". Sieltä tulee tulokseksi juuri tämän tapaisia palstoja, joilla puhuttuaan keksityitä kateellisista valheista.

Ei sitäkään loputtomiin jaksaisi... 20 vuotta shoppailua ja urheilua ja manikyyrejä..

Sirpa varmaan tekee mistä tykkää. Onko se AV-mummoilta pois jos hän nauttii elämästään?

Vierailija
73/85 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa katkeraa porukkaa täällä :D

Ymmärrän. Kyllähän se ketuttaa, kun toiset asuu Kaliforniassa, on rahaa, lapsia ja pitkä onnellinen avioliitto.

Vierailija
74/85 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat tulkitsee Teemun ja Sirpan hyväntahtoisen sanailun/nokittelun jäätäväksi sovinismiksi tms. Vain pitkässä hyvässä liitossa, jossa puolisot tuntee toisensa täydellisesti on mahdollista piikitellä tuolla tavalla mikä näyttää ulkopuoliselta alistamiselta tai vähättelyltä Kyse on kuitenkin juuri siitä valtapelistä joka pitää kiihkoa puolisoiden välillä yllä. Sirpa on vahva nainen joka kestää Teemun egoismin ja Teemu ihan selvästi tykkää hyväitsetuntoisesta vahvasta naisesta joka uskaltaa tehdä elämänsä valinnat oman mielen mukaan. Sirpa kokee tärkeäksi olla ensisijaisesti äiti ja uskaltaa toimia sen mukaan.

Vierailija
75/85 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa korviin toi Sirpan sössötys, välillä s-kirjain tulee ihan normaalisti ja välillä jotenkin hampaita vasten.

Mun korvaan pisti Sirpan kova "raspinen ääni" kuin olis ikänsä tupakoinut ja vetänyt viskiä...?

Ei omaa lainkaan naisellista ääntä. Kasvot herätti tiettyjä kyssäreitä, liika auringonvalo ei tee hyvää eikä ole tehnyt...sen ainakin voi päätellä

Talon sisustus periamerikkalaista tyyliä, ei skandinaavista ei ole kaikkien makuun, ei ainakaan meikäläisen. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
76/85 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa korviin toi Sirpan sössötys, välillä s-kirjain tulee ihan normaalisti ja välillä jotenkin hampaita vasten.

Mun korvaan pisti Sirpan kova "raspinen ääni" kuin olis ikänsä tupakoinut ja vetänyt viskiä...?

Ei omaa lainkaan naisellista ääntä. Kasvot herätti tiettyjä kyssäreitä, liika auringonvalo ei tee hyvää eikä ole tehnyt...sen ainakin voi päätellä

Talon sisustus periamerikkalaista tyyliä, ei skandinaavista ei ole kaikkien makuun, ei ainakaan meikäläisen. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Kyllä vain, iho veltto ja ryppyinen. Ehdottomasti saanut liikaa aurinkoa, kunnon suojaus unohtunut välillä.

Itse olen 55v, kasvoiltani täysin rypytön, jos ei joitakin naururyppyjä oteta huomioon.

Olen suojautunut auringolta hyvin jo pitkälti toistakymmentä vuotta ja se kyllä näkyy ihossa. Auringolta suojautuminen ei tarkoita, etteikö auringossa voisi oleskella :)

Vierailija
77/85 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, iho veltto ja ryppyinen. Ehdottomasti saanut liikaa aurinkoa, kunnon suojaus unohtunut välillä.

Itse olen 55v, kasvoiltani täysin rypytön, jos ei joitakin naururyppyjä oteta huomioon.

Olen suojautunut auringolta hyvin jo pitkälti toistakymmentä vuotta ja se kyllä näkyy ihossa. Auringolta suojautuminen ei tarkoita, etteikö auringossa voisi oleskella :)

Jos  olet itse täysin rypytön, ei se tarkoita sitä ettei joku toinen 55v voisi olla ryppyinen. Paljon johtuu geeneistä. Ei pelkistä elämäntavoista, vaikka tietenkin nekin vaikuttavat.

Vierailija
78/85 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava keju, kiitos!

Kateelliset luuserit itkevät kateuttaan ja "tietävät" toisten asiat paremmin kuin he itse lyhyen tv-ohjelman perusteella. Niiin suomalaista meininkiä että oksettaa.

Vierailija
79/85 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykästyin Sirpaan. Jäpäkkä nainen ja ottanut oman elämänsä hyvin haltuun. Tiedostaen, että ympärillä saatetaan ajatella hänestä joskus, että helppohan tuon on...

Tykkäsin myös, että antoi senkin näkyä, että lasissa on joskus muutakin kuin vettä. (Tämä ei ole piilokettuilua!) Suoran tuntuinen naine, jolla mutkattomat ja hyvät käytöstavat.

Veitolasta en taaskaan tykännyt. Sekin kohta, kun tivaa Sirpalta mistä (ihmeestä!) hän on saanut niin hyvän itsetunnon. Veitolahan antoi ihmettelyllään ymmärtää, että Sirpa olisi niin mitätön, ettei hänellä kaiken logiikan mukaan pitäisi olla edes itsetuntoa?

Ihan hiton epämukavan ilmapiirin ja olon toi Veitola onnistuu luomaan ! 

Vierailija
80/85 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpan naisellisuus korostui Veitolan anorektisen pikkupojan vierellä. Haluan olla ennemmin naisellinen kuin muodikas! Kirkastui mulle vielä lisää ohjelman myötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi