Mitä aiotte toivoa mieheltä lahjaksi ystävänpäivänä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Entä annatko itse lahjaa? Riittääkö seksi ?
OT, mutta seksi on siis lahja sinun mielestä? Palkinto hyvin valitusta ystävänpäivälahjasta?
Ja sitten jos miehen antama lahja ei olekaan kiva, niin sinä pihtaat ainakin vappuun asti?
Tai uus Bemsku kirjoitti:
Ostan uuden Mersun kaikilla herkuilla. Tää on meidän jokavuotinen tapa.
C- vai E-sarjalaisen? Vaiko peräti S? Kiva perinne joka tapauksessa. :)
Onko seksi joku erikoislahja, jonka saa vain tiettyinä päivinä vuodessa? Surullista.
Se on ystävänpäivä, sillo mtn lahjoja toivota.
Haluaisin kunnollisen intohimoisen halauksen.
Sellaista en ole saanut koskaan, mies inhoaa läheisyyttä. Seksiä en viitsi edes vongata, vasta viikko sitten rakasteltiin. Sitä joudun odottamaan vielä 1-2 viikkoa
En tosin ystävänpäivälahjana vaan huomenna on itseasiassa 15v hääpäivä, yhdessä melkein 21v.
En ole koskaan toivonut mitään, mutta kortti ja suklaarasia on tullut lähes aina. Itse annan avopuolisolle kortin ja tarjoan ravintolaillallisen huomenna ja hän taas tilasi minulle 2 pikkulaukkua tänään. Tai no minä tilasin, mutta hän kysyi että mitäs jos ostaa ne minulle :)
Sovittiin että kokkaamme kivan illallisen ja pyydämme parhaat kamut syömään.
Jotain kivaa yhdessä toivoin, tulee sopivasti kotiin työreissulta huomenna
Vierailija kirjoitti:
Aaah, lompakkoloiset taas aktivoitumassa, kun tiedossa on yksi vähintään kahdestakymmenestä päivästä vuodessa kun voi vinkua miehiltä lahjoja, palvontaa , materiaa ja sirkushuveja vastikkeettomasti.
Lassukan lompakkotraumat aktivoituivat? Kerropas mitkä ne vähintään kaksikymmentä päivää ovat kun minä en niitä tiedä? Ilmeisesti kukaan ei palvo sinua edes vastikkeellisesti ja sinuako se ketuttaa. Olet ihan selkeästi metsästänyt itse vääränlaisia naisia ja leimaat kaikki naiset niiden perusteella virheellisesti. Omapahan on häpeäsi jonka vuoksi hyvät naiset osaavat kiertää kaltaisesi misogynistit kaukaa. Ei ole peilin syy jos naamasi on vino.
Me käydään aina ostamassa suklaata ja sitten mulle jokin kiva koru. Tänä vuonna haluan sormuksen, koska tarvitsen uuden sormuksen oikeasti. Mitään turhaa meillä ei osteta koskaan. Ostan miehellekin jotain vastineeksi, usein bokserit tai sukat. Hän tuskin kaipaa mitään, mutta kyllä minä jotain ostan kuitenkin. Ja saa suklaarasiasta pari namua, mutta mulle jää kyllä loput! Suklaa <3<3
Kortti ja suukko olisi kivat sitten kun paranen. Itse meinasin yrittää leipoa miehelle hänen suosikkileivonnaisiaan ja antaa kortin 😏
Meillä ystävänpäivä ei poikkea mitenkään tavallisesta päivästä. Naisten- ja miestenpäivinä muistetaan puolisoa jotenkin. Ei mitään lahjomista tai kukkia vaan tyyliin kokkaa toiselle jotain hyvää.