Mitä aiotte toivoa mieheltä lahjaksi ystävänpäivänä?
Kommentit (33)
Oon kai mummo mutta haluaisin rintaneulan Kalevalakorulta
Meillä ei vietetä ystävänpäivää. Eli en toivo mitään enkä osta miehelle mitään. Turha markkinapäivä.
Avaimen asuntoon. Muutetaan yhteen ystävänpäivänä.
Saan ehkä jonkin laukun luulen, toivottavasti luiskan shopperin
Oikeastiko joku aikuinen toivoo ystävänpäivälahjaa????
Annan hyvät handjobit, pilduu ei tipu.
Vierailija kirjoitti:
Palstan naislapsista on niin ihanaa, kun "isukki" ostaa pikkuprinsessalle värikkään paketin.
Ja näitä päiviähän on vuodessa vähintään se 20.
Odotan kyllä kosintaa ja timanttisormusta
Tai edes sormusta
Mä en lähetä yhtään ystävänpäiväkorttia enkä toivota kellekään hyvää ystävänpäivää. En toivo enkä halua mieheltä mitään enkä osta hänelle mitään. Nää on ihan jonninjoutavia päiviä. Minä pidän yhteyttä ystäviini ympäri vuoden enkä vain yhtenä päivänä vuodesta. Ja mies on minun aviomieheni, toki myös ystäväni, mutta minusta puolisoille ei kuulu ostella ystävänpäivälahjoja.
Ostan uuden Mersun kaikilla herkuilla. Tää on meidän jokavuotinen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Ei toivo. Teinien höpötyksiä.
En toivo mitään, en anna mitään, en edes seksiä ajatuksella, että nyt on ystävänpäivä ja sen vuoksi tässä levitän haarani, yäk!
Tuskin mieskään noteeraa päivää mitenkään. Meillä ei vietetä kaupallisia juhlapyhiä.
En mitään. Ei se ostanut joululahjaakaan, kun ei kuulemma keksinyt. Vaikka annoin ainakin 10 erilaista lahjatoivevaihtoehtoa.
En mitään, ei vietetä ystävänpäivää.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei se ostanut joululahjaakaan, kun ei kuulemma keksinyt. Vaikka annoin ainakin 10 erilaista lahjatoivevaihtoehtoa.
En minäkään ostaisi mitään ämmälle, joka näkee miehen vain lahja-automaattina.
Mitäs kaikkea olet miehellesi ostanut itse?
Katsotaan keksiikö mitään, 15v hääpäivä... halaus olis kiva. Sitä kun ei muuten saa...
Pyysin illallillista ravintolassa
Aaah, lompakkoloiset taas aktivoitumassa, kun tiedossa on yksi vähintään kahdestakymmenestä päivästä vuodessa kun voi vinkua miehiltä lahjoja, palvontaa , materiaa ja sirkushuveja vastikkeettomasti.