Tajusin juuri, että lapsemme menee ensi
vuonna eskariin. Sanoin miehelleni, että ahdistaa se kovasti, meillä ei ole enää pientä lasta. Mies totesi vain, että mitäs sitten. Miksi sellainen pitäisi olla? Aika eri maailmoista olemme, tässä sen taas näki.
Kommentit (103)
Olen ajatellut, että tuskin enää edes saisin lapsia. Ja asiahan olisi sillä selvä tietenkin. Mutta toki se minua ahdistaa samalla kun olisin sen vauvan vielä halunnut. Ap
On sun hedelmälliset päivät jo ohi, tai jos ei vielä niin vuoden sisällä ainakin.
Alkoi jo ärsyttää ap:n jankkaaminen isoista lapsista. Ala-asteikäiset ovat vielä pieniä ja tarvitsevat vanhempien apua, tukea ja kannustusta vielä vuosia. 4-vuotiaasta puhumattakaan!
Niinpä. Isot lapset ovat siinä 10v.
Kuitenkin jo lasta, aloituksesta luulee että on ainokainen. Tottakai lasten määrä on yhteinen päätös. Meillä jäi miehen toiveesta kahteen ja nyt pienin eskari. Todella helppoa ja aina on molemmille se oma aikuinen. Varmasti kolmaskin olisi hoitunut ja rakastettu mutta pakko myöntää että mieheni oli kaukaa viisas.
Mikä nyt on helppoa kellekin? Joku väsyy jo ilman lapsiakin. Mun mielestä mitä useampi sen ihanampaa, oma mukavuus kehä karsiutuu ainakin vanhemmilta, ja se oleellinen jää.
Mun mielestä lapsissa ei määrä kerro koko totuutta. Enempi se kuinka perhe kokee asiat tässä vaikuttaa.
Mun mielestä se joka sen arjen enempi pyörittää saa viime kädessä sanoa mielipiteensä tässä asiassa. Ja jos kuuntelee pieniä perheitä niin useammin niillä on haasteita kuin isoilla.
Minä näen turhana jonkun tietyn lukumäärän joka olisi hyvä. Elää ja katsoo mikä tuntuu hyvältä.
Nyt keskustelin asiantuntijan kanssa ja hän onnistui pelotella minut niin hyvin, että ehkä en tosiaan haluakaan enää yhtään lasta. Tämä ongelma taisi nyt loppua tähän. Ap
Siitä, että ikä on korkea ja todennäköisesti kaikki päättyy huonosti, eli faktat. Ap
Onko se lääkärin asia pelotella asiakas näin?
Kyseessä oli paljon jo alaa nähnyt lääkäri, eli tiesi mitä kertoi. Ap
Ja tilanne on miehen kanssa on se. että asiasta ei saa edes puhua mitään. Ap
Asia on kuulema näin ja ei mitään muuta vaihtoehtoa. Ap
No, mä haluaisin lapsem mies ei halua. Meillä ei ole intiimiä elämää tämän asian takia ja mies syyllistää mut siitä. Ap
TYHMÄ ALOITUS. mikset voinut laittaa eskaria aloituksen otsikkoon. TYPERÄ AP.
Olisikohan helpotus jos todettaisi, ettet saa enää lapsia?